Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : LaSoMBRa
18 Ağustos 2010 00:39  


teknoloji ve tasarım öğretmenliğine atanabilmek için...

taban puanın 20lere düştüğü bi branşa alakasız bölüm mezunları atanırken bizler ( moda tasarımı öğret., el sanatları vb. ) branş mezunları nie atanamıyoruz bu sınavdan bu bakanlığın mantığı nasıl işliyoo anlamış değilim bilmiyolarmıı 70lerde 80llerde bekleyen onlarca kişi var bu alanda isdihdam edilsekk olmuyoomu yaaa bi çözüm yolu yapacak bişiyler yokmu bunun içinn

18 Ağustos 2010 01:21

talha09

burası Türkiye muz cumhuriyeti burda herşey mümkün........

18 Ağustos 2010 04:43

sadstatue81

zaten tek çare de bu görünüyor. yoksa sittim sene atanamazlar bahsettiğiniz bölümlerden mezun olanlar.. ben şahsen bu yıl tekrar üniversite sınavına girdim. ingilizce mütercim tercümanlık bölümüne yerleştim. bu defteri kapattım artık...teknoloji ve tasarım ögretmenliğine atanma yolu acılmazsa atama sayıları hicbir zaman 20yi aşmayacaktır. çünkü halk egitim merkzlerine artık bu branşlardan ögretmen almyorlar ve almayacaklar... tabi ustaögreticilik kaldırılırsa iş değişebilir ama bu durumda asla alınmayacaktır. dolayısıyla tek care şu anda en cok ihtiyac duyulan teknoloji tasarım ogretmenliğine bu dersi verebilecek yakın alanlardan, yani giyim, el sanatları, nakış vs.den alımların olması... yazık oldu onca senemize!!! gencliğimize....

18 Ağustos 2010 04:48

flame56

daha öncede söylemiştim teknik eğitim fakültesinin çoğu dersleri uyuyor teknoloji tasarıma ve o yeteneğin olduğuna eminim öğretmen adaylarında el sanatları, matbaa öğretmenliği(tasarım dersleri fazladır), moda tasarımı, giyim sanatları vs.. ne yapmalı ki bunun için? zaten ev ekonomisi bölümü atanıyor hiç birşey bilmeden çoğu okulda öğreniyor iş teknik dersini(eski adıyla). ne yapabiliriz dava falan olabilir mi tek güvencemiz mahkemeler kaldı onuda elimizden almaya çalışıyorlar offf..

18 Ağustos 2010 10:17

yibs

bii yerleree maill falann mı atsakk ben araştırıpp bugün başlıycamm

18 Ağustos 2010 11:24

yibs

http://www.meb.gov.tr/BilgiEdinme/bilgiedinme.asp

yazalımmm anlatalımm derdimiziii

18 Ağustos 2010 12:23

Gercek_Asklar

arkadaslar benım amcamın kızı bu bölümden mezun ve taban puanı 23 bu gercek mı kendısı suan köyde bana araştır dedı ve ılk öncelık beslenme öğretmenlerıne verılıyormus onların hepsı atanınca el sanatları mezunlarına sıra gelıyormus yanı (çiçek örgü dokuma ogretmenlıgı) sorum şu gecen sene kpss den p10 47 almıs bu yıl ıse 43 almıs atanma sansı varmıdır her sene baraj 50 lerdeyken bu sene neden bu kadar düştu acaba beslenme mezunlarına verılen oncelık kaldırıldı mı

18 Ağustos 2010 12:53

enesel

yok öyle bırsey...amcanın kızına soyle ..olsada bu bölumun puanlarıda okadar dusuk degıl ana hayatta sıra gelmez

18 Ağustos 2010 13:06

gulsosemros
Yasaklı

bemn gazi mesleki egitim fakültesi tekstil ögretmenligi mezunuyum teknoloji tasarım diye girip gazi mesleki egitimden bir bölüm seçip teknoloji tasarıma tercih yapsam ne olur

18 Ağustos 2010 13:49

fener_81

Arkadaşlar bende 2007 Beslenme mezunuyum acaba teknoloji tasarıma atanıyor muyuz? Normalde yiyecek içecek bölümüne atanmamız lazım. Kafam çok karıştı. ne yapacağımı bilmiyorum..

18 Ağustos 2010 13:52

çöd_arzu

beselnme bölümü teknolij tasarımdan kaynak programdan çıkarılmış personel meb den ögrenebilrsinz

18 Ağustos 2010 13:58

fener_81

Teşekkür ederim çöd_Arzu hocam sizin bölüm neydi?

18 Ağustos 2010 14:00

fener_81

Hocam ben bu yıl 73 puan aldım acaba yiyecek içeceğe atanırmıyım. taban puan 63 görünüyor ama bilmiyorum.

18 Ağustos 2010 14:01

çöd_arzu

selçuk çiçek örgü dokuma.benim tüm istegim bu branşa hak edenlerin atanması alakasız bölümlerin işgal etmemsi

18 Ağustos 2010 14:08

fener_81

Hocam siz Teknoloji tasarıma atanabiliyor musunuz? puanınız nedir?

18 Ağustos 2010 14:14

Gercek_Asklar

4 yıl anadan babadan ayrı sevgılıden ayrı gurbet ellerde maddı manevı bır cok kaybın olsun salak bır sıstem yuzunden atanama varmı boyle bırsey BESLENME VE TEKNOLOJI TASARIM ne alaka yaaaa!!!

ucretlı ogretmenlıge alamsına alıyorlar bir cıcek orgu dokuma mezununu demekkı mevzuat uygun demekkı yapılabılıyormus neden kadrolu almıyorlar da 23 lerle atama yapıyorlar allah belalarını versın bunların amcamın kızına baagırdım cagırdım kac senedır tercıh yapmıyorsun dıye kız haklıymıs once beslenme mezunları atanacak dıyor onların hepsı atandıktan sonra bız atanıyrouz dıyor yazıklar olsun yaa

ben kamu mezunuyum devlet bır yere memur alırken demıs işletme ıktısat kamu malıye muhasebe bu bolumlerden herhangı bırını bıtırmek demıs yanı en yuksek kım aldıysa o yerlesıyor sızdede bu olmalı cıcek orgu tekstıl vs dıger bolumler den en yuksek kımler aldıysa onlar yerlessın!!!

18 Ağustos 2010 14:14

fener_81

Hocam yanlış anlamayın ama çiçek örgü dokumanın teknoloji tasarıma atanacağını da sanmıyorum. inşallah atanırsınız ama..

18 Ağustos 2010 14:16

fener_81

Hocam haklısınız ama beslenmeciler bu yıl atanamıyormuş. geçen senelerde atama varmış.

18 Ağustos 2010 14:52

flame56

birşeyler yapılmalı teknik eğitimin bazı bölümlerine atama verilmeli tasarım teknoloji için... hatta tef in tüm bölümleri neredeyse uygun yani bu bölüme sanki ev ekonomisinden gidenler çok mu şey biliyor yada beslenmeden gidenler? heleki beslenme tamamen alakasız dı iş teknik öğretmenliğiyle ya ama atanan atandı...

18 Ağustos 2010 15:21

black011

ya arkadaşlar bir çoğunuza inanamıyorum.siz nerde yaşıyorsunuz ya.Dava açıldı,bununla ailgili yazılanlar çizilenlrr oldu hiç mi fark etmediniz.bişey diyim mi,şimdi burda yok efendim şunu yapalım yok efendim bunu yapalım diye konusursunuz,araan 2 gün geçer ortada kimse kalmaz.baksanıza böyle bir dava açıldığının bile yeni farkına varıyorsunuz,eğer gerçekten bişeyleri isteseydiniz,dün de bu gün de yaşanan sıkıntılarda yanımızda olurdunuz.süREYYA ARKADAŞIMIZ bu dava için(teknoloji tasarım)çok çabalıyor çook,bir de halk eğitimlerde liselilerin filan çalışmayıp artık lisanslıların çalışmasını öngören bir dava açıldı.şimdi bunu da yeni duymuşsunuzdur siz.Biraz harekete geçin ve bari manevi destek olun.çöd,nakış,giyim mücadele noktası başlığındayız.

18 Ağustos 2010 15:30

Gercek_Asklar

mail ornegı 1

Sayın bakanım bizler meslekı egıtım fakültesi cıcek orgu dokuma el sanatları nakış tekstıl vs ogretmenlıklerı mezunlarıyız ALLAH rızası için ücretli öğretmenlerin feryadına kulak verin.artık biz de göğsümüzü gere gere öğretmeniz demek istiyoruz.TEKNOLOJI VE TASARIM OGRETMENLIGI ne cıcek orgu dokuma (alakalı bolumler) alımlarda göz ardı edılmesın lutfen bızler aynı derslerı gormemıze ragmen ustelık ucretlı calısarak ogrencılere bu derslerı vermemıze ragmen nedense tercıh yapamıyoruz 2. sınıf kalitesiz insan kalitesiz öğretmen muamelesi görmek istemiyoruz.Biz de önümüzü görüp gelecege güvenle bakmamak istiyoruz kadro istiyoruz.Zamanında hasbel kader öğretmen olanların ve bazı cahil velilerin hatta öğrencilerimizin - ''AAA HOCAM SİZ ÜCRETLİSİNİZ' BUGÜN VAR YARIN YOKSUN'' ya da ''SEN DAHA GERÇEK ÖĞRETMENİ DEĞİLSİN'' nevisinden laflardan bıktık.Usandık ve en önemlisi idealizimize kaybetmek üzereyiz...Lütfen ama lütfen bizim sesimize kulak verin...Binlerce 10 Binlerce ücretli öğretmen büyük bir pskolojik buhran altında ve ARTIK BİZ DE GECELERİ RAHAT UYUMAK İSTİYORUZ.

nimet.cubukcu@meb.gov.tr

mail örneği 2

Sayın yetkili kurumunuza teknoloji ve tasarım öğretmenliği alımlarında öğrenim şartı ile ilgili olan ve meslekı egıtım fakultesı mezunlarını mağdur eden ve bazı sıkıntılara neden yanlıs tercıh sıstemı uygulanmaktadır örnek verecek olursak 4 yıl boyunca bir çiçek örgü dokuma mezunu vb vs (dıger bolumler) ucretlı ogretmenlık yapmasına karşın merkezı alımlarda gözardı edılmektedır .buda kurumun personel sıkıntısı yaşamasına ve niteliksız düşük puanlı adayların yerlesmesıne ve bu kadrolara ihtiyaç duyan birçok kişinin tercihler sonucunda yerleşememesine neden olmaktadır.bu sebeple kurumunuza yapılacak KPSS yerleştirmelerinde kurumunuzla daha fazla ilişkili olduğunu düşündüğümüz MESLEKI EGITIM FAKULTESI mezunlarından alım yapmanızı acizane tavsiye ederiz

nimet.cubukcu@meb.gov.tr

OKULUNU BITIREN COGU BAYAN EVLENIYOR YADA EVIEN KAPANIYOR COM AZI MUCADELE EDEBILIYOR VE NETE GIREN SAYISIDA COK AZ O YUZDEN COK MAGDUR VAR AMA MUCADELE EDEN YOK :(

Toplam 62 mesaj