Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : battusay01
23 Ağustos 2010 12:59  


Memur Dereceleri

Merhaba Arkadaşlar Öncelikle MEB'e ataması yapılan arkadaşları tebrik ediyorum. Sizlere bir sorum olacak bilgisi olan var ise bilgilendirise sevinirim.

Meb den memur olarak atanan birinin dercesi 7/1 mi, 9/2 si mi artık herneyse. bildiğim kadarıyla Anadolu lisesi mezunlarına artı bir derece daha ekleniyormuş. Ben anadolu lisesi mezunuyum bunu nereye bildireceğim. Ayrıca alanımda master yapıyorum ve o da bitmek üzere. Yapcağım işlemler hakkında bilgisi olan var ise beni (benim durumumda olanları) bilgilendirirse sevinirim.

Saygılarımla,

23 Ağustos 2010 13:13

sevdallinka83

Anadolu lisesi mezunu oldugunu belgeleyip derece yükseltmek için adaylığının kalkması gerekiyor.. 1 yıl bekleyeceksin.. kardeşim öğretmen de o da öyle yapmıştı..

23 Ağustos 2010 13:26

aaaaaaaa

Aday memurlara pratik bilgiler

4- Aday memurlardan yükseköğrenimde hazırlık görenler ek bir kademe alır mı?

Yükseköğrenimde hazırlık sınıfı okuyanlar için 1 kademe ilerlemesi verilmez. Bu açıklamamızın dayanağı 657 sayılı Kanun'un 36/A-6/b maddesinde yer alan ?Ortaokul ve dengi, lise ve dengi okulların, normal öğrenim süresinden fazla olması halinde, başarılı her öğrenim yılı için bir kademe ilerlemesi uygulanır? hükmüdür. Bu hükümde sadece ortaokul ve dengi ile lise ve dengi ifadelerine yer verilmiştir. Yükseköğrenim denmediği için yükseköğrenimde bir yıl hazırlık okuyanlara bir kademe verilmez. Ayrıca, ortaokul ve dengi ile lise ve dengi okulların normal öğrenim süresinden fazla olması nedeniyle alınan ilave kademeler

aday veya asil memur ayrımı gözetilmeksizin verilir

memurlar nette böyle bi yazı var.aday memurlarda alabiliyormuş.ben de başvurmayı düşünüyorum.siz de bisorun isterseniz..

23 Ağustos 2010 15:45

ince85

MEB öğretmenlik sınavını kazandım. Erken emeklilik için vergi indirimi almam şart mı?

unıvde hazırlık okumuş olmak derece arttırmıyor mu BEN ARTIRIYOR DIE BILIYORDUM

24 Ağustos 2010 12:32

burhan1619

aaaaa., bilgilendirdiğin için çok teşekkür ederim. Bunu iyice araştıracağım.

24 Ağustos 2010 15:03

Sercan69

Arkadaşlar diyelim sağlık bakanlığından lise mezunu(dengi-meslek lisesi) mezunu olarak atandık ve bizim memur derecesi kaç oluyor 9/2 mi yoksa daha mı değişik yardımcı olurmusunuz ve bu dereceler ne işe yarıyor

25 Ağustos 2010 15:11

mdkr

12/2 sinde başlar lise mezunu

25 Ağustos 2010 15:34

hyperman

özel sektörde daha önce çalışılmış süreler gözönünde bulundurulacakmış.

"hizmet birleşmesi" dereceyi etkileyecekmiş. bu durumda olan lisans mezunu bir memurun derecesi ne olur?

25 Ağustos 2010 17:39

mdkr

özel sektörün derece ve kademeyle ilgisi olmaz o sadece emeklilik ve izinde etki eder

25 Ağustos 2010 18:15

Sercan69

hyperman; hocam

Şu 12/2 ile 9/2 arasında fark nedir varmıdır bir farkı?

28 Ağustos 2010 15:32

1453erkan

Bende anadolu lisesi mezunuyum ve hazırlık okudum, bir etkisi var mı acaba?

06 Haziran 2012 09:57

bil-cen

Merhaba arkadaşlar. Meb de öğretmenlik yapıyorum. Ben hazırlık sınıfını lisede okudum. hazırlık sınıfından ötürü kademe ilerlemesi yaptırmak istiyorum. lisem transkript yolladı ama bu geçerli olmuyormuş. lisemden nasıl bir yazı almam gerekiyor?

06 Haziran 2012 10:18

sertaçakınım

atandınızda derecesi kaldı daha atanmadan derece peşindesiniz durun bir atanın daha sonra düşünürsünüz

06 Haziran 2012 12:09

kara4

sertaç arkadaşım

adam atanmış öğretmenlik yapıyorum diyor soruyor, herşeyi ömssye bağlama ya.

06 Haziran 2012 12:12

sertaçakınım

atanmış ve öğretmen olmuşssa onuda bilir demek gittsin sicil amirine sorsun onudamı bilmiyor öğretmen olmuşya

06 Haziran 2012 14:34

bychance

Sertacakınım...

Ömss ve sürecin getirdiği stresi başkasının üzerine kusmayın lütfen. Burası bir forum ve arkadaş gayet makul bir soru sormuş. Yok "sicil amirine sorsun" yok "öğretmen olmuşsa onu da bilsin" falan. Bunlar hiç hoş bir üslup değil. Millet bir sürü yalan yanlış bilgi paylaşır, öteki berikini çekemez, beriki diğerini hazmedemez, nedir bu önümüze gelene saldırma hırsı. Bu Formun adı MEMURLAR.NET arkadaşım. SADECEMEMUROLACAKLAR.NET değil. O yüzden memur olanlar burada memuriyetleri ile alakalı konularda bilgi alışverişi yapabilirler ve yapmaları zaten asıl maksat. Senin Ömss ile alakalı beklediğin haberi vermek yerine, arkadaş kendi sıkıntısını paylaştı ve çözüm aradı diye kimseye bu şekilde çıkışma hakkınız yok. Biliyorsan cevap yaz bilmiyorsan kapat sayfayı başka başlıklarda dolaş.Bu kadar zor olmasa gerek bunu yapmak.

06 Haziran 2012 14:41

mirzahan51

Aynen katılıyorum.

06 Haziran 2012 18:32

galile13

ben fizik bölümü mezunuyum şuan da yüksek lisans yapıyorum. benim memurluk derecem kaçtan başlar bilgisi olan var mı? birde maaşlar hakkında da bilgilendirirseniz sevinirim. benim yüksek lisans yapmamın ücretime bir katkısı olur mu?

06 Haziran 2012 22:44

delikadir51

arkadaşlar aday memurlarda adaylık kalkmadığı sürece derece ve kademe ilerlemesi olmaz ayrıca lise mezumu hizmetli 13 ön lisans mezunu memur 10 lisans mezunu memur 9 dan başlar ve bu derece ve kademelerde maaşlara çok cuzi bir miktar yansır.

06 Haziran 2012 22:53

delikadir51

lise öğrenimi ve hazırlık okuyan arkadaşlar diploma fotokopisini ve bir dilekçe ile bağlı bulunduğu kuruma başvurarak kademe ve derece ilerlemesi talebinde bulunabilirler.

06 Haziran 2012 22:58

hitman27

delikadir51

kardeş daha somutlaştırarak sorayım :

kendimden örnek vermem gerekirse ben 5 yıllık bir lisans programı mezunuyum ayrıca yüksek lisansım var ben de inşallah memur olursam diğer arkadaşlar gibi 9/1 inden mi başlarım yoksa yüksek lisans mezunları farklı bir dereceden mi başlar? Aslında çoğu kişi bunu bilmiyor

Toplam 20 mesaj
ANKET
Erdoğan Cumhurbaşkanı olursa, kimin Başbakan olmasını isterdiniz?





Grup Vizyon