Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : descartess
26 Ağustos 2010 16:26  


Kapalı
Zoretanin, Roaccutane ve türevi ilaç kullananlar, bakabilir misiniz?

Arkadaşlar, bugün doktora gittim, bana 20 mg zoretanin yazdı. İlacı internetten araştırmaya başladım, araştırmaz olaydım. Hadi kuruluğu geçtik, yok depresyon, kızarma, sivilcelerde artış, intihar düşüncesi, kısırlık, eklem ağrısı... Bugün ilk kez aldım ve korkuyorum. Kullanan arkadaşlar, ne gibi değişimler yaşanıyor? Destek verin lütfen :( :(

07 Ekim 2010 19:46

terrarosa2010

ben de 20 mg roaccutane kullanmaya başladım. yan etkilerini okudukça tırsıyorum. kullananlar gerçekten bu yan etkiler görülüyor mu?

07 Ekim 2010 20:16

terrarosa2010

yok mu kullanan arkadaşlar ya da bilgi verebilvcek hekim arkadaşlar. daha önce bu konuda açılmış başlıklar da var herkes hep çok olumsuz bahsetmiş:S

08 Ekim 2010 14:57

lazkentli

ben altı ay kullandım hiçbişey olmuyo karaciğer fonk testlerimde bile yükselme olmadı sana önerim kuruluk için bepanthem merhem kullan çok faydasını gördüm...bende tereddütte idim kullnamakta yayrından çok zararı var diye düşündüm ama şimid sivilcelerden eser kalmadı iyiki kullnamışım diyorum...umarım sen de böle dersin

08 Ekim 2010 20:30

terrarosa2010

teşekkürler verdiğin bilgiler için. bi haftadır kullanıyourm ciltte kuruluklar başladı. bepantehe sürüyorum. tüylenme diye bi yan etkisinin oılduğunu duydum. bu da beni baya korkuttu. böyle bi yan etkisi var mıy mışş?

09 Ekim 2010 08:30

efnan13

bünyeye göre değişir etkileri.ben de hiç kuruluk olmadı.ama halsizlik sürekli uyuma isteği yaptı.gayet güzel ve ağır bir ilaç ben sonucunu aldım.sivilceden eser kalmıyor.rahatça kullan.beş parmağın beşi bir değil.bende olur etkisi ama sende olmaz.;)sonucuna değecek emin ol..

09 Ekim 2010 18:41

terrarosa2010

evet herkeste farklı yan etkileri ortaya çıkıyomş. kuruluk baş ağrısı vs gibi yan etkilerinden okadr korkmuyorum. sonuçta tedavi bittikten sonra bu yan etkiler ortadan kalkacak. ama tüylenme vs gibi yan etkiler ortaya çıkıyorsa kötü bu kalıcı bi etki olur. ve sivilceden daha kötü bişey bence bi bayan için:S

12 Ekim 2010 01:12

esra-ing
Kapalı

arkadaşlr bnde roacutane kullanıyorum 3 ay bitti 4 e girdim ama sivilcelerm hala duruo hem de büyük büyük geçer mi acaba umudumu yitirmeye başladım :(( yan etkilere gelince kuruluk zaten kaçınılmaz onun dışında çok bişey yok sadece kalbim sıkışıyor ilaçtan olabilir mi acaba ?

12 Ekim 2010 14:35

dtçiğdem

bu ilacın en korkulan yan etkisi teratojenik olması.yani hamile brinin kullanması halinde bebeğin sakat doğma ihtimeli çok çok yüksek..20 gündür kullanıyorum ve dudaklarımda kuruma dışında hiçbir yan etki görmedim..ilerleyen zmanlarda etkisi elbette artttıkça kuruma da artacak..karaciğer tetkiklerini düzenli yaptırdıkça ve dr kontrolü oldukça korkmanıza gerek yok..bilen bilmeyen herkes bu ilaç hakkında yorum yapar .internetten okumanız tavsiye etmem,korkutmaktan başka birşey yapmazlar..doktorunuza güvenin ve sadece onu dinleyin.

14 Ekim 2010 00:30

terrarosa2010

internette evet çok olumsuz şeyler yazmışlar bu ilaçlar için. kullanan arkdaşlar sanırı tüylenme gibi bir yan etkisiyle karşılammaış.bunu forumlarda okumuştum yüz de tüylenme yapıyor diye. demek sadece bazı kişilerde görülüyor. deneyip görücez:S

15 Ekim 2010 12:36

modernmabuse
Kapalı

Benim de ikinci ayım. Dudak kurumasından başka bir yan etki görmedim. İnşallah da böyle devam eder. 7 ay kullanmam gerekiyormuş. Ancak şunu diyeyim HAYATIMDA İLK DEFA YAĞLANMAYAN BİR CİLT İLE BAŞ BAŞAYIM. NE KADAR MUTLUYUM BİLEMEZSİNİZ.

28 Ekim 2010 23:46

ea.unal

6 ay kullandım ben.korkulacak bişi yokmuş merak etmeyin.dudak kuruluğundan başka bi yan etkisini görmedim.sivilcelerim gitti gerçekten.her ay kan değerlerinizi ölçtürmeyi ihmal etmeyin ne olur ne olmaz..

29 Ekim 2010 01:28

modernmabuse
Kapalı

ea.unal, ilacın bitiminden sonra sivilce çıkmaya devam etti mi? Yani kullanımı kesince her şey başa mı dönecek?

29 Ekim 2010 21:47

ea.unal

modernmabuse

ilacı bırakalı 4 ay oldu.yeni bi tane çıktı yanağımda :) ama çok önemsemiyorum çünkü öncesinde alnım harita gibiydi.hiç bitmezdi sivilcem.şimdilik çıkmıyo diyebilirm.

02 Kasım 2010 22:00

terrarosa2010

Arkadaşlar ben 15 gün kullandım ve sonra bıraktım. prospektüs bilgilerinde yan etkilerde hirsutizm diye bişey var ve bu kadınlarda aşırı kıllanma demek.yan etkiler herkesde aynı şekilde görülmüyor tabi. ama yine de kullanmadan önce bi düşünün derim.bu yan etkisinden dolayı tedaviyi başındabıraktım. böyle bi yan etkiden doktorumun haberi yoktu.eczaneden öğrendim bende geç de olsa.

16 Şubat 2011 13:33

dtçiğdem

tekrar yazmak istedim..20 günlük kullanım sonrası yazmıştım..şu an 5 ay bitmek üzere..çok çok ciddi şeyler yaşamasam da eklem ağrsı,gözlerde kurumayı epey yaşadım..4 ay boyunca çok fazla sivilce çıktı hatta hiç olmadığı kadar.bir ara sabrım tükense de devam etttim..artık yeni svilce çıkmıyor..psikolojik etkisi de sanırım sivilceler bir türlü geçmeyince umutsuzluktan oluyor..ama umudunuzu yitirmeyin..

16 Mart 2011 06:51

polis enes

Sadece 10 gündür kullanıyorum.Yüzüm öyle kuruduki ağzımı açamıyorum nerdeyse..Dudaklar , burunda cabası..Galiba devam etmiycem..

22 Mart 2011 22:05

fenflz

5 aydır zoretanin kullanıyorum.dudak kuruluğu,yüzde kızarıklık biraz da sersemlik var ama, yıllardır sivilcelerim için kullandığım kremleri,maskeleri ve psikolojimi düşündükçe bu etkiler gözüme o kadar küçük görülüyorki.6 ay neki geçer gider.ama sonuç süper.yüzümde sivilce, kırmızılık, lekeler kalmadı.daha 1 ay kullanıcam.doktor kontrolünde olduğu sürece bi zararı yok bence.iyi ki bu ilaca başlamışım diyorum.

23 Mart 2011 08:47

polis enes

fenflz hocam; çok geçmiş olsun..

İşin tuhaf yanı ben bu zamana kadar sivilce nin hiç psikolojik etkisini hissetmemiş, gayette onlarla barışık yaşamıştım.Hem çok fazla da yoktu yüzümde..Hastaneye yolum düştü gelmişken bir uğrayayım bari cildiyeye dedim..O yüzden olsa gerek bana fazlasıyla zor geldi.Ama insallah ben de devam ederim sizin gibi..

23 Mart 2011 09:13

*arın*
Kapalı

hayatımda yaptığım en iyi işlerden biri roaccutane kullanmak oldu diyebilirim.9 ay kullandım sürekli tahlillerimi yaptırarak ve şimdi bebek gibi cildim.o kuruluk için sürekli krem kullanırsanız çirkin görüntü de ortadan kalkar.geceleri bepantene merhem sürüyordum yüzüme dudaklarıma hiç kabuk kabuk olmuyordu.sabredin ve tedavinizi tamamlayın derim.3 yıl oldu tek sivilcem çıkmadı daha

23 Mart 2011 19:27

polis enes

arın ; çok tesekkurler..Ben doktorun yazmış olduğu vazelin kremi kullanıyorum.bepantene kreminden söz etmişsiniz.Bu kremi yüzünüz içinde mi kullanıyorsunuz peki ? ilk fırsatta deneyeceğim.Çok tesekkurler..

Toplam 28 mesaj
ANKET
1 Mayıs sizce Taksim'de kutlanmalı mı?



Grup Vizyon