Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : DaRuGa_YaRKaNAykırı Polisünal benlialper
07 Haziran 2006 23:19  


Polislerin Emeklilik Yaşı ve Süresi

Polislerin emeklilik yaşı veya çalışma süresi son çıkan kanunkla değişme oldumu bilen varsa yazarsa sevinirim.

08 Haziran 2006 15:34

seyis

46 yaşında yada 20 sene çalışmış olman gerekiyor.

08 Haziran 2006 15:37

nakzo

bu sene göreve başlayan polis nezaman emekli olabilir biligisi olan ....

08 Haziran 2006 15:50

finikelim

Merhabalar.

Geçtiğimiz bir sene içerisinde göreve başlayan Polis memurları; 20 yıl çalıştıklırnda Emekliliğe hak kazanırlar.

Ancak 52 yaşını doldurmadan emekli maaşı alamazlar. Eskiden böyle bir ayrım yoktu. Son dönemde getirildi. 20 yılı doldurunca emekli olabilirsin fakat emekli maaşı alamazsın!

Sevgi ve saygılarımla.

08 Haziran 2006 16:54

nakzo

Bence polislik için ayrı bir mevzuat olmalı ;çünkü yıpranma payı diye bir olay var bir öğretmnle bir polis bir tutulamaz.

09 Haziran 2006 17:25

nakzo

mesala maden işçileri 13 senede emeklilik kazanabiliyor. Çok zor bir iş olduğu için... Polislikte en zor memurluk bence bize görede ,örneğin 20 yılda emeklilik gibi bir uygulama olabilir mi?

14 Temmuz 2006 04:42

alps42

2 sene ist.telf.baş.md.lüğünde çalıştım 1974 de mesleğe girdim 1994 yılında askerliğide saydırıp yıpranmayla beraber 28 sene üstünden emekli oldum yani 44 yaşında .sabredin bazı olumsuz şeyler olsada olumlu bakın mesleğin zor yanları olduğu kadar güzel yönleride vardır her zaman sırt sırta verin birbirinizi sevin ve sonucta bir bakacaksınız emeklisiniz.Hadi arkadaşlar sizleride bu şerefli meslekten anlınızın akıyla emekli olmanızı bekliyoruz sevgiler çalışmalarınızda başarılar.

01 Eylül 2006 10:40

cyber-polis

20 Yaşında msleğe giren bir arkadaş 52 yaşında emekli olacaksa nerde kaldı bunun yıpranması veya 30 sene şimdiki düzenle çekilir mi bu ızdırap....

arkadaşlar lütfen bilgi istiyorum yaş haddi bizi ilgilendiriyor mu?

04 Eylül 2006 20:18

ew_rem

Arkadaslar bay ve bayan polis memurlarının emeklilik şartlatları ile ilgili kesin bilgisi olan var varsa benimle paylasırmısınız...

ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER...

05 Eylül 2006 11:24

mert_kan

evet bende çok merak ediyorum

12 Eylül 2006 16:39

sonmurat

bayanlar 16 yıl, erkekler 20yıl çalışma zorunluluğu var. yani bayanların 9 yıl yıpranması, erkeklrin 5 yıl yıpranması mevcut. ancaak,, 16 yıl dolduktan sonra ikramiye ve maaş almadan emekli olablirsiniz, tam hakları alabilmek için emekli yaşını beklemek zorundasınız o da hak getire

12 Eylül 2006 18:25

ew_rem

peki emeklilik yaşı kac zaten erkekler 52 de mecburen emekli oluyor ama emeklilik yası 52 dende fazla iğice kafamkarıstı

15 Eylül 2006 01:20

eyup55

arkadaşlar bu kanunun kesin bilen varmı ben yıpranma alacam ama yaşı bekleyecem diğeri devlet dairesinde 8-5 çalışcak ben geci gündüz olurmu böyle birde ben mesleğe girerken polis okulunda 1966 doğumlu olanda 1976 doğumlu olanda vardı biri gününde emekli olacak diğeri 4-5 sene fazla çalışacak bunu neresi adalet benim polis olmam görev zorluğu nerede kaldı biri maaş alacak ikramiye alacak sen bekle 46 yaşını tamamda şuan ekipte çalıştığım iki tane abim var yaş haddini bekliyorlar eğer şuan mesleğe giren 50-60 yaşında emekli olacaksa onlar bu yaşa kadar çalışma mecburiyetleri varsa halı hazırda çalışanları neden 52 de emekli ediyorlar onlarda çalışsınlar 60 yaşına kadar bu ülkede her şey değişebilir inşallah o günlerede geliriz o zaman bakarız ama net bilgisi olan varsa kanun maddeleri ile birlikte bilgi verirse sevinirim

27 Eylül 2006 22:13

amistad0067

tam haklar derken emeklılık maasımı kasdettınız

28 Eylül 2006 11:53

yolculuklar

emeklilik işi tam bir muamma ya dönüştü sormayin

o yaşa kadar yaşayacagımız garantimi :)

28 Eylül 2006 12:11

yolculuklar

hayir arkadasim yansimadi

28 Eylül 2006 16:44

ali can59

kademeli emeklilik sistemi bizleride etkiledi .merak edenler 23.05.2002 tarihinde çıkan 4759 sayılı kanuna baksınlar

28 Eylül 2006 16:49

ali can59

arakadaşımız yanlış yazmış bayanların 9 sene yıpranması yok bizler senede 3 ay yıpranma alıyoruz.yani her 4 yıla karşılık 1 yıl yıpranma hesaplanır.bayanlar 16 yıl çalıştıklarında 4 yıl yıpranma alarak 20 yıl üzerinden emekli olurlar. Ayrıca polnet istanbul emmniyet müdürlüğü sayfasında nezaman emekli olacağınızı gösteren bir program var

01 Ekim 2006 15:26

gkhandiken

Ben polis eğitim ön lisansı okurken 01.04.2006 tarihinde yaş haddinden emekli oldum.(2/6 sından) 05.06.2006 tarihinde ön lisansı bitirdim . İntibak yaptırmak istiyorum . Böyle bi hakkın var mı?Beni bu konuda bilgilendirirsenizsevinirim.

20 Ekim 2006 14:24

izmirlimuhendis
Kapalı

arkadaşlar polislik mesleğine başlamadan önceki ssk lı günler ne oluyor emeklilik için bir işe yarıyormu bilen varsa özelden yazabilirse sevinirim forumu bulmak zor oluyor :(

20 Ekim 2006 16:40

mehmet.sagmen

izmirlimühendis bende merak ediyorum bu konuyu.Bilgisi olan varsa bizlere bilgi versin arkadaşlar saygılar...

Toplam 92 mesaj