Editörler : hopaliSafak Vaktii
23 Eylül 2010 22:06  


kalbini kırdığınız birinin gönlünü almak için ne yapmak lazım??

ben çok sevdiğim bi arkadaşımın kalbını fena kırdım sizce nasıl gönul alabılırım??

23 Eylül 2010 22:06

Aşk-ı Şehir
Daire Başkanı

kız ise pahalı bir hediye al iş tamamdır.

23 Eylül 2010 22:08

simyana
Yasaklı

hiç bi şey yapma ben yapmıorum :)

23 Eylül 2010 22:09

çakıır2
Şube Müdürü

yaa deger vermedıgım bi insan olsaydı hiçbirsey yapmazdım ama gercekten deger verdıgım bı arkadasım yaa :(

23 Eylül 2010 22:09

papaganvb
Genel Müdür

o an niye öyle şeyler demek zorunda kaldığını o anki hislerinle öyle bi hata yaptıını söyle,anlat dzgünce;özür dileme ama...

23 Eylül 2010 22:09

elifelif_8383
Kapalı

gidip konuşmalısın gerekirse özür dile bu üç günlük dünyada kırgınlıga deger mi eminim hersey yoluna girecektir aman sakın arayı uzatma sıcagı sıcagına hallet..

23 Eylül 2010 22:10

nilüfer57
Genel Müdür

önce bakarım kırdığım kalp mi diye sonra bakarım kırılan kalbin sahibi tüm çabalarıma değer mi diye eğer bunlardan yana vicdanım rahatsız olduysa paşa paşa özürümü dilerim affetmezse keyfi bilir çokta tınnn :P oooo senden çok var :D

23 Eylül 2010 22:10

nasty
Şef

kızım hayatım boyunca pahalı hediye istemedigimi sxoyledim karsımdakine geri cevirdigim de oldu! sözüm bir üstteki yorumcu arkadasa genelleme yapma paranın satın alamayacagı şey yoktur diyenlerden hep nefret ettim hele ki söz konusu olan ''mal'' kız ise!

gönlünden geldigi gibi tüm samimiyetinle düsünceni anlat arkadasım

23 Eylül 2010 22:12

Joseph Stalin
Daire Başkanı

ben cok yakın bi arkadaşımın (sevgili+dost+kanka) msn ini hacklemiştim..bi iki hafta da vermemiştim.sonra geri verdim..baya bi küs kaldık sonra barıştık..zamana bırak hocam :D

23 Eylül 2010 22:14

çakıır2
Şube Müdürü

ben davranışımın sebebını acıkladım özür de diledim ama cvp vermedi biliyorum cvp vermedıyse salla gıtsın dıyeceksınız ama hanı hayatınızdan cıkaramıcanız dostluklar vardır yaa öyleydi işte oyuzde salladım gitti diyemıyorumm :(

23 Eylül 2010 22:15

papaganvb
Genel Müdür

derler ki birini çok sevme bi gün düşmanın olur;birinden de çok nefret etme bi gün en sevdiğin olur...o yüzden sen de çok umursama bunu bu kdr nasılsa bi gün arklıınız zaten biticekti hayatın gerçei bu kabul et ve yenidostluklar dene

23 Eylül 2010 22:18

adam haklı beyler
Memur

ona küçük sürprizler yap

23 Eylül 2010 22:19

jhgjhghuj
Yasaklı

bırak dagınık kalsın hocam ahhhahhaha:))

23 Eylül 2010 22:27

çakıır2
Şube Müdürü

sonuçta suçluda olsam ben durumumu acıkladım ona özürde dıledım onun benı anlamsı gerekmez mı yaaaaaa

23 Eylül 2010 22:33

çakıır2
Şube Müdürü

başka tavsiye vermek isteyen varrr mı arkadaşlarrrrrrrrrrrrrrrr

23 Eylül 2010 22:43

rose_85_85
Aday Memur

sadece git sarıl.

23 Eylül 2010 22:48

çakıır2
Şube Müdürü

gidemicem biyerde o başka şehirde yaşıyorrr keşke aynı şehirde olsak :(

23 Eylül 2010 22:58

rose_85_85
Aday Memur

ikinizin de cinsiyeti aynı mı? bi erkeksen işin zor.

23 Eylül 2010 23:00

çakıır2
Şube Müdürü

bayanım

23 Eylül 2010 23:01

kudebe
Şube Müdürü

arkadaşını bizden daha iyhi tanıyan sensin.. o yüzden kendi çözümünün kendin üreteceksin.. bunun genellemesi yok..

23 Eylül 2010 23:08

rose_85_85
Aday Memur

eğer karşıdakide bayansa samimi bi şekilde seni seviyorum arkadaşım de. üzgünüm de. zaten seni affetmiyosa senin kadar değer vermiyodur.

Toplam 29 mesaj
ANKET
Sizce Milli Eğitim Bakanı değişmeli mi?