Yandex.Metrica
Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : cihan27incir.receli
02 Ekim 2010 19:18  


İlköğretim Kılık-Kıyafet Yönetmeliği Son hali?

Arkadaşlar öğretmenlerin uyması gereken kılık kıyafet yönetmeliğinin son halini bulamıyorum.Bulduğum yönetmeliklerde öğrenci siyah önlük giyer diyo:)

Bayan öğretmenlere kıyafet konusunda uyarıda bulunduğumda yönetmelik nerde diyolar.gösterdiğim yönetmeliklerde ''siyah önlük giyilir'' ibaresini görünce bu çok eski diyolar lütfen yardım edin son yönetmelik nerede?Meb in sitesinden bulamadım

02 Ekim 2010 19:34

melankolikim

okuyup çıkmayın lütfen faydalı bişeyler yazın:)

02 Ekim 2010 19:47

hatican

pardon ama neden uyarma gereği duyuyorsumuz bayan öğretmenleri

02 Ekim 2010 19:56

melankolikim

ben bir okulda müdür yardımcısıyım.bayan öğretmenlerden bazıları siyah kot pantolonla geliyo.tırnaklar çok aşırı uzun.giydikleri bluz penye v.s de dekolte omuz hizasında yani kısacası gece elbisesi gibi.dün uyardığımda hani nerde yazıyo dediler.sizce uyarmam gerekmez mi?

02 Ekim 2010 20:07

hatican

hangi il hocam

02 Ekim 2010 20:09

hatican

bu arada mudurun umurunda değilse siz neden uğraşıyorsunuz ki, bence abartmayın

02 Ekim 2010 20:17

melankolikim

erzurum

müfettişler geldiğinde ya bana sorarsa bunların hali ne diye.ben idarecilik taslamıyorum ama bazı öğretmenler üniversite hayatlarını ve giyim tarzlarını devam ettirmeye çalışıyo ve hakikaten çok abes görüntüler oraya çıkıyo.

geçenlerde öğrencilerden biri bana gelip öğretmenim bizim öğretmenimizin tırnakları çok uzun mikrop girmez mi? dedi ve hem bize kesin diyo hem de kendisi uzatıyo dediler.buyrun burdan yakın:(

02 Ekim 2010 20:39

fatih8001

Hocam müdürünüzle konuşun durumu anlatın müdürünüz çağırsın uyarsın eğer uyarıdan sonra böyle giyinmeye devam ederlerse sarı zarfları uzatsın müdürünüz

02 Ekim 2010 20:41

melankolikim

saolun hocam ilginiz için teşekkürler

02 Ekim 2010 21:38

senm82
Yasaklı

bu arada caprı gıymek yasakmı yaa ? bu konuda bılgısı olan varmı ?yada kısa kol ?

02 Ekim 2010 21:58

hatican

kısa kol da yasak değil kapri de, okulumuz oldukca tutucu olmasdına rağmen bizde giyiliyo, ayrıca ben tırnaklarımı uzatmam ama bakımlı insan göruyo cocuklar ne var bunda

02 Ekim 2010 22:01

hatican

ha ayrıca mufettişler bu tur seylere takılmazlar, okul pis mi temiz mi onun hesabbını sorarlar sana

02 Ekim 2010 23:46

talkative

bizim müdür sene başında ilk toplantıda yönetmeliği okur..bizim okulda çok dikkat edilio..mesela kapri kesinlikle yasak..yönetmelikte kısa pantolon olarak geçio..kısa kolda haziranın son iki haftası yazı gelince giyilebilio..ama siyah kot falan abartmışlar yani..okadarda değil..ayrıca orda bi örnek teşkil ediyosun sonuçta..biraz dikkat edilmeli bence..mesleğe yakışır giyilmeli ..en azından eteğini yada kumaş pantolununu giymeli yani..ayrıca uzun tırnak konusunda ben öle düşünmüyorum.. şöle bi cevap verebilirdiniz öğrenciye: öğretmenin tenefüste tozla,toprakla oynamıo ve sık sık ellerini yıkayıp,tırnaklarına bakım yapıo ve temizlio..sen bunlara dikkat edemeyeceğin için uzatmamalısın vs..

03 Ekim 2010 00:12

melankolikim

ben de uzatayım bakımını yaparım derse ne olacak.hocam bence ortada bi kural varsa herkes uymalı.ve bir öğrencinin modeli öğretmenidir onu örnek alır.

''Elbise, pantolon, etek temiz, düzgün, ütülü ve sade, ayakkabılar ve/veya çizmeler sade ve normal topuklu, boyalı, görev mahallinde baş daima açık, saçlar düzgün taranmış veya toplanmış, TIRNAKLAR NORMAL KESİLMİŞ OLUR'' buyrun yönetmelik olay bitmiştir.Öğretmen tırnak uzatamaaaz.

03 Ekim 2010 00:19

hasanceylan

başka sorunu kalmamış adamların.

03 Ekim 2010 00:26

melankolikim

sorun derken?

03 Ekim 2010 00:29

ahtapot01

yav arkdaaşlar siz yapmayın bari yok öğretmenin giyimi modeldir falan öğretmen arkadaşlrımız böle şekilciliğe önem verirse hiç bir zaamn erkek öğretmene de serbest olmaz. ben demiyorum zibidi gibi gelinsin ama aaşın artık bunları doğru bir kazak ve pntolla ben neden derse giremiyim... fransızların çocuklarının azını silmek için buldukları kravt mı beni çocuklrın ve toplumun gözünde büyütecek..

hem o zaaman beden eğit. öğretmenleri çocuklar öğretmen diye görmüyormu ki kıyafetleri eşofmaan amaa saygınlıkları biz tkım giyenlerle aaynı...

bu çocuklar da niyeyse bizim hep kötü yönlerimizi örnek alacak die düşünüyoruz. ben bunca yıl çalıştım öğretmen oldum onu örnek almaz ama içinde beni boğan taakım elbiseyi giymediğim için öğrenciye model olamam öle mi .... yaa bırakın gidin bu kafanın değişmesi lazım..

03 Ekim 2010 00:38

melankolikim

hocam neredeyse dış görünüş önemli değil,önemli olan iç güzelliğidir diceksiniz.yahu ne alakası var şimdi şekilciliğe önem vermenin konumuzla.gitmişsiniz kravatı bile kötülemişsiniz bir anda milliyetçilik duygularınız kabarmış.iyi o zaman topuklu ayakkabı da yasak olsun onu da fransızlar icat etmiş.hatta parfüm de yasak olsun o da fransız icadı.sonra çorap da giyilmesin o da italyan icadı:)

siz bir kazak bir pantolonla derse girerseniz öğrenci de bir şort bir tişörtle gelir.ve bir kuralın olmadığı yerde disiplin olmaz.

ve ben öğrenci kötü yönleri örnek alır da demedim.kötü YÖNLERİ DE ÖRNEK alır.

03 Ekim 2010 00:43

ahtapot01

şekilcilik konuyla alakalı değil sadece bazıları yorumlarında örnek oluyorsa kıyafettimizle demişler onalara tepkimdi yasak olsun demiyorum kıyafet bıraksınlar biz erkeklrde biraz daha rahat edecemiz kıyafetler gipyelim hem çocuklarda tişörtle gelseler nolacak.. sizin üni. hocalarınız derse nasıl geliyordu bizimkiler sivil gelirdi ben hiç mayoyla gitmedim :) ama.. şimdi onlar küçük diyeceksiniz fakat bende diyorum ki alışırlar bi şey olmaz veya bir doktora gittiğinde adam takımmı giyiyor..

03 Ekim 2010 09:52

hatican

bizim cocuklar zaten sort ve t shirt le geliyo okula, ayrıca dune kadar g.doğuda sıcasktan pişiyoduk kısa kol bölgenin ikliimine göre ayarlanmalı sneklik yani. ben aten sıcaktan mayısmısım bi de uzun kol giyersem derste topluca uyuruz artık

03 Ekim 2010 13:54

melankolikim

doğru ya herkes istediği elbiseyle gelsin.peki bunun standardı ne olacak?

bi öğretmen cemaat tarzı gelsin bir öğretmen turist tarzı.Bir yerde kural olmazsa disiplin olmaz arkadaşlar.her konuda olduğu gibi kılık kıyafette de illa ki şart olmalı.

gelelim öğrencilere.her öğrenci serbest giyinirse elbisesi olmayan nasıl giyinecek.birileri rengarenk giyinirken fakir olan ne giyecek.sizce bu öğrencinin psikolojisini etkilemeyecek mi:(

Toplam 51 mesaj
ANKET
MEB'in politika üretebilmesi için, öğretmen atamalarının taşraya devredilmesini ister misiniz?