Yandex.Metrica
Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : muhtesem32*aziyade*
15 Ekim 2010 14:54  


Sınavsız İkinci üniversite olarak ilahiyat a kayıt yaptırmayı düşünen var mı ?

İyi günler arkadaşlar . Ben maliye lisans mezununu bitirdim sınavsız 2. üniv. olarak ilahiyatı düşünüyorum. Biraz uzun bir yol olacak ama Allah nasip ederse 3. sınıfta dikey geçişle lisans bitirip formasyon alıp öğr. düşünüyorum . Daha önce okumadığıma pişman oldum tekrar pişman olmak istemiyorum . Benim gibi 2. üniv. İlahiyat düşünen varsa bilgi paylaşımında bulunabiliriz...

15 Ekim 2010 16:03

the muhtar

Y O K.

17 Ekim 2010 21:42

berr_ak57

Çok açıklayıcı bir cevap olmuş....

17 Ekim 2010 22:44

kbrzynp

ben 2.üniversite olarak değil ama ilahiyat okuyorum sizin gibi düşünen bir arkadaşıma önerdim yani istiyorsanız ve pişman olmak istemiyorssanız kaydınızı yaptırın birşey kaybetmez aksine kazanırsınız güzel bölüm...bu arada düşünürseniz kayıtlar yarın başlıyor...

17 Ekim 2010 22:54

berr_ak57

Biliyorum yarın kayıtlar başlıyor. Ben İHL mezunuyum daha öncede niyetlendim kayıt yaptırmamıştım pişmanım.Zaman ne getirir bilinmez ama çok çabuk geçtiği kesin kafamdaki düşünce bu ama olmazsa da ilim öğrenirim buda bana yeter... Kaçıncı sınıftasınız? Biraz netten derslere baktım arapça biraz zorlar gibi çoğu şeyi unuttum ama çalışınca yapılmayacak şey yok..

17 Ekim 2010 22:59

kbrzynp

ben 2 ye geçtim ve ihl mezunu olmadığım halde 94 ortalama ile geçtim ama 7-8 ay öncesinden başlamıştık bende aynı düşünce ile kaydoldum yani bir meslek için değil ilmi açıdan gelişmek için..

17 Ekim 2010 23:15

berr_ak57

Sonunda meslekde olabilir neden olmasın... Ben maliye yi sırf babam istedi diye okudum her alanda geçerli ama bazı şeyler varki tam oturmuyor yerine. Bir başlayalımda hayırlısıyla zaman ne gösterirse yaşarız. Yani sırf kendim için okuyacağım en azından denemek istiyorum kaybedecek bişeyim yok aksine kazanılacak çok şey var.Seni tebrik edrim İHL mezunu olmadığın halde yüksek puan almışsın...2. sınıftan sonra devam etmeyi düşünüyormusun ?

17 Ekim 2010 23:26

kbrzynp

evet inşallah düşünüyorum tamamlamayı bende imam hatibe gitmediğim için pişman olmuştum ama ilahiyat nasip oldu bence okuyun zaten ihl mezunuymuşsunuz arapça 1.sınıf konuları kolay zorlanmazsınız bence..

17 Ekim 2010 23:51

berr_ak57

Araştırdım mezun olduğum okulda haftasonları açıktan İhl okuyanlar için kurs varmış ona gitmeyi düşünüyorum . Baya oldu ben mezun olalı unuttum çoğu şeyi :( Kendime çok kızıyorum ...

19 Ekim 2010 00:50

cellm@n

arkadaşlar bilginiz olsun açıköğretim ilahiyat önlisans programını bitirenlerin açıköğretimde sınavsız dikey geçiş hakları bulunmuyor..

19 Ekim 2010 09:23

berr_ak57

Dikey geçiş sınavıyla geçiş hakkı var ama değil mi ?

26 Ekim 2010 11:17

45fizik45
Kapalı

bende düşünüyorum dgsle din kültürü mü düşünüyorsunuz?

26 Ekim 2010 11:40

45fizik45
Kapalı

aslında formasyonum var 2000 den 33 kredi sınıf öğretemnliği ama kabul olurmu

26 Ekim 2010 13:10

berr_ak57

İlahiyata kayıdımı yaptırdım , öncelikler önlisans dip. almam gerekli yol uzun, sonrasında bakacağım alan dersleri de olabilir...

45fizik45 hiçbir fikrim yok , araştır bence formasyonun varsa olabilir.Olduğunuz yerdeki Meb e başvurun derim ben...

18 Ekim 2011 20:13

ögretmenceğiz

Merhabalar ilahiyat benim de ilgimi çekti. Mesleki açıdan değil ama ilim açısından düşündüm ben de yanlız anladdğım kadarıyla bunun için sınav puanı gerekiyor üniversite giriş sınavı puanı yani. Doğru mudur??? Ve de programda arapça var. Ve benim hiç bir bilgim yok. Bunu halledebirilir miyim ??? Nasıl öğreneceğim onu bu konuda bilgilendirirseniz çok seviniirm.

19 Ekim 2011 00:22

berr_ak57

2.üniv. olarak başvuracaksanız sınav puanı gerekmiyor.Arapçaya gelince çalışılınca yapılıyor.Bakın ben geçen sene başvuran var mı diye başlık açmışım şimdi 2. sınıftayım çok şükür.Dersler çok güzel çokk...

19 Ekim 2011 11:33

geleceğin başbakanı

http://www.anadolu.edu.tr/ogrenci_isleri/sinavsiz_ikinci_universite.aspx

bu linkte sınavsız ikinci üniv. olarak ilahiyat yok, arkadaşlar ilahiyat olduğuna eminmisiniz. hem 2. üniversite kayıt ekranındada çıkmıyor ilahiyat.

19 Ekim 2011 12:10

dik dur ama diklenme

ilahiyat başvuru ekranında çıkmıyor. galiba yok

19 Ekim 2011 12:22

berr_ak57

Ben eminim okuduğuma..Geçen dönem 4 sınava girdim :) 2.sınıftayım ...

4441026 aöf bürolarının numaraları,her ilden aynı numarayla aranıyor.

Ben başladığıma çok memnunum ,inş. sizlerde başlarsınız...

19 Ekim 2011 12:27

berr_ak57

Hatta yarın kayıt yenilemeye gidicem yarın ,inş. sorarım 2.üniv. olarak ilahiyat kalktımı diye belki çok başvuru olmuştur kaldırmışlardır...

19 Ekim 2011 16:00

hayat28

arkadaşlar kontenjan dolduğu için bu sene 2. üniversite olarak yok ilahiyat

Toplam 33 mesaj
ANKET
MEB'in politika üretebilmesi için, öğretmen atamalarının taşraya devredilmesini ister misiniz?