Editörler : Cüneyt Barışoglu
11 Kasım 2010 19:31   


Kapalı
Pomem Sonuçları Linki

Bu gece açıklanırsa... linki önceden bulan varmı arkadaşlar.?

11 Kasım 2010 19:36

talha09
Daire Başkanı

gece açıklanabilir hatta açıklarlarsa daha iyi ederler yoğunluğun bi kısmını alırlar en azından........sitede kitlenip durmaz......

11 Kasım 2010 19:38

Decoy
Kapalı

evet başvuruların açıklandığı gibi işallah geceden öğrenebiliriz.geçen sene hangi linkten verdiler sonuçları acaba?

11 Kasım 2010 19:43

Decoy
Kapalı

00:00 a kadar güncelll

11 Kasım 2010 20:17

işler_kesat
Aday Memur

http://www.egitim.pol.tr/pomemsonuc/default.aspx

http://www.egitim.pol.tr/1pomemsonuc/default.aspx

http://www.egitim.pol.tr/2pomemsonuc/default.aspx

http://www.egitim.pol.tr/3pomemsonuc/default.aspx

http://www.egitim.pol.tr/4pomemsonuc/default.aspx

http://www.egitim.pol.tr/5pomemsonuc/default.aspx

http://www.egitim.pol.tr/6pomemsonuc/default.aspx

http://www.egitim.pol.tr/7pomemsonuc/default.aspx

http://www.egitim.pol.tr/8pomemsonuc/default.aspx

http://www.egitim.pol.tr/9pomemsonuc/default.aspx

arkadaşlar gece bu bağlantılardan deneyin , bunlardan birinde çıkacak

11 Kasım 2010 20:18

Decoy
Kapalı

teşekkürler işler_kesat kardeş

11 Kasım 2010 20:27

frentzen41
Şube Müdürü

ccc işler kesat reyiz ccc

11 Kasım 2010 20:27

mehmet'sınıf
Şube Müdürü

teşekkürler işler_kesat

11 Kasım 2010 20:31

ldream
Şef

inciye dönmüş burası :))

11 Kasım 2010 20:56

işler_kesat
Aday Memur

http://www.egitim.pol.tr/pomemsonuc/default.aspx

http://www.egitim.pol.tr/1pomemsonuc/default.aspx

http://www.egitim.pol.tr/2pomemsonuc/default.aspx

http://www.egitim.pol.tr/3pomemsonuc/default.aspx

http://www.egitim.pol.tr/4pomemsonuc/default.aspx

http://www.egitim.pol.tr/5pomemsonuc/default.aspx

http://www.egitim.pol.tr/6pomemsonuc/default.aspx

http://www.egitim.pol.tr/7pomemsonuc/default.aspx

http://www.egitim.pol.tr/8pomemsonuc/default.aspx

http://www.egitim.pol.tr/9pomemsonuc/default.aspx

arkadaşlar gece bu bağlantılardan deneyin , bunlardan birinde çıkacak

tabi gece açıklanırsa eğer ...

11 Kasım 2010 20:58

işler_kesat
Aday Memur

önemli değil arkadaşlar , bu gece açıklanır inşallah

11 Kasım 2010 21:09

Decoy
Kapalı

adreslerde 20 dakika öncesine kadar 9. dönemle ilgili ve mulakat yerleri sayfaları açılıyodu.artık açılmıyo arkadaşlar.muhtemelen yuklemeye başladılar...

11 Kasım 2010 22:01

yağız59
Aday Memur

heyecanlandım yaa

11 Kasım 2010 23:41

2010memur
Şef

hadi bee son 20 dak cok heyecanlıyım yaa:))

11 Kasım 2010 23:45

tabuttarövaşata
Aday Memur

sayfa açılmıyor ya. keşke geceden belli olsa ya beklemeye hazırım.

11 Kasım 2010 23:51

Decoy
Kapalı

son dakikalar.......

11 Kasım 2010 23:54

özdem42
Aday Memur

arkadaşlar 12 den sonra belli olacak mı bilen var mı kesin

11 Kasım 2010 23:55

katre1986
Memur

bu gece öğrenemiycez sanırım sayflar hata veriyo

11 Kasım 2010 23:58

Decoy
Kapalı

sayfa hata vermesi iyi bişey bence... :) 2 dakika sora örencez..

11 Kasım 2010 23:58

geo-star
Aday Memur

osym gibi yarın saat 9 da açıklanacak falan demesinler arkadaşlar :)

11 Kasım 2010 23:59

özdem42
Aday Memur

arkadaşlar kesin bilgisi olan varmı ne zaman açıklanacak

Toplam 90 mesaj
ANKET
Sizce TEOG'un yerine gelecek sistem nasıl olmalı?