Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : cihan27incir.receli
07 Aralık 2010 20:46

Briseis

evet bana birebir söyledi atanan kişi

07 Aralık 2010 20:52

Zagors
Yasaklı

sen yenisin sanrım zamanla büyürsün merak etme

07 Aralık 2010 21:06

boatswain

kadın 2009 eylül atamalarıyla 4/b olarak benden daha düşük kpss puanıyla köye atanıyor öğrenci eksikliğinden sınıf açılamıyor (!!) merkez ilköğretim okuluna görevlendiriliyor.eğitim öğretim yılı bitiyor yeni yıl başlıyor (2010-11) ben 4/b den kadroyla doğuya geçiyorum haber geliyor o arkadaş eşinin iş yerinin yanındaki okulda görevlendirilmiş...

eğer il emri yada yetmez ama puanla eş durumundan ağustos 2011 de gelirsem bende o arkadaşı isim olarak verip bu arkadaşı nasıl görevlendirdiyseniz neye dayanarak (yada size kim dayattı bunu) diyerek bende görevlendirme isteyeceğim. nasıl olsa kadroluyum almazlarsada o zaman dilekçeler bakanlığa şikayet mektupları meme dava ve bilumum çiğ hareketleri maruz kalmadan maruz bırakmak gerekecek....mümkünlüde herşey mümkün...

07 Aralık 2010 21:25

YAWAS

mümkünlüde herşey mümkün hocam

08 Aralık 2010 00:14

hellobello
Kapalı

arkadaşın hanımı A ilinin bir köyünde, kendisi de B ilinde görevliydi. 3-4 yıl evvel. bakanın onayıyla yenge hanım da arkadaşın olduğu ile gitti. ama nasıl bakan onay vermiş, bu kadar torpil nasıl oldu ben de analamdım. fakat bildiğim tek şey olağandışı bir durum yoktu. torpil yok yurdumda, İmkan var! peki ya sizin? imkanınız var mı?

08 Aralık 2010 00:38

Maya'

qul haqqından gideceq o insanlar...onlara acıyorum ben yaa:S

08 Aralık 2010 00:46

sosyal fenci

bu yazılanları okuyorum inanamıyorum bu nasıl kul hakkı yemektir ben 1.5 senedir eşimden ayrıyım birde şimdi aaskerlik çıktı oldu bu ayrılık 2 sene biz çekiyoruz bütün derdi ama baksana ben helal etmiyorum hakkımı...kimin umrunda ki kul hakkı...

08 Aralık 2010 13:20

levo_akt

nisantarih hocam 2.anlatmış olduğum olay kadrolu karıştırmayın olaylar

08 Aralık 2010 22:18

hellobello
Kapalı

15 tatillerin birinde şahit oldugum bir olay. takim elbise almak icin hep gittigim bir yer vardi. tatilde yine oraya gitmistim paçalar falan yapicakti. neyse orda beklerken, bir de baktim bizim şube muduru ve yaninda birkac agir adam geldiler. tabii o beni tanimiyor. o dukkana da bakan iki amca vardi. biri emekli ogretmendi. baktim konustular rica falan ettiler. sonra sube mud gitti. ne oldu dedim? amca, rice etmis, ucret karşiligi bir okula gondermeyi kabul etmisti şubeci. ee bir takim elbise hakk ettimi?

yani arkadaşlar, hani tayin donemi az okul aciliyorya, şête bu amcalar için ayiriyorlar...

08 Aralık 2010 23:26

cagrak83@yahoo.co.uk

olmaz mı be ya,burası türkiye hocam herşey olur.

09 Aralık 2010 18:14

zor-be

GNCL

15 Aralık 2010 19:05

zor-be

gnc

15 Aralık 2010 19:19

!yettigari!
Kapalı

olmaz mı hemde allahı olur geçen yaz özür grubu atamalarında manisa meb torpilin allahını yaptı

15 Aralık 2010 19:27

istiklal42

Bu konu başlığı da uçar yakıda..

16 Aralık 2010 17:46

zor-be

GNC

16 Aralık 2010 18:10

power75

önceden adamını bulup para veriyordun hatırı kırılmaz birini bulup işini yapıyordun şimdi ise cemaatsal ticari ve akraba ilişkilerin varsa ilden ile görevlendirme tayin sınavı kazan kazanma yöneticilik müfettiş daire başkanı şube müdürü her şey oluyor sadece kriterler değişti

25 Aralık 2010 19:15

zor-be

gcn

25 Aralık 2010 22:03

minerva_zeus

ben öğrenci olduğum halde tayinim yapılmamıştı öğrnm. özründen ama duyupta araştırdım,hiç öğrenci olmadığı halde öğrenim durumundan tayini çıkartılan bir öğretmen varsa bu torpil midir,değil midir:))))) mahkemeye verdim ama ordan da bişey çıkmadı,kime şikayet edicen artık??????

12 Ağustos 2014 15:20

kursatdogucu

acele banada lazım tayin için torpil.hatayda üniversitede üstün çalışmalarımın karşılığı olarak tayinim her fırsatta engellendi.tel numaram 05344416469

31 Ağustos 2014 18:54

idealüye

görevlendirme usulü gidenin orada temelli kalması mümkün mü mümkünlüde bu nasıl olur acaba?

Toplam 40 mesaj