Yandex.Metrica
Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : vatandaş-27
04 Temmuz 2006 21:13  


en iyi KPSS hazırlık kitabı hangisi ?

17 Eylülde yapılacak olan KPSS sınavına önlisans için hazırlanmak istiyorum. En iyi KPSS hazırlık kitabı hangisi?

İstanbulda nerede bulabilirim?

Teşekkürler..

04 Temmuz 2006 21:17

ilkay2

Yargı yayınlarının 2006 KPSS hazırlık kitabını alabilirsin. Fiyatı oldukça düştü zaten. Mayıs ayında 25 milyona satılan kitap şimdi 10 milyona satılıyor. Aynı yayınevinin yaprak testleri de var. Onların fiyatı da düştü. İstanbul'da kolaylıkla bulabilirsin. Yargı yayınları geçen yıl çok soru tutturdu KPSS'de, sanırım bu yıl da aynısı olacak. Yani öyle umuyoruz...

04 Temmuz 2006 21:28

bahtıkara

arkadaşlar öyle her önünüze gelen kpss kitaplarını almayın inanın ki çoğu eksik ve yanlış bilgiler içeriyor..ben 3 ay önce bi tane aldım..ve hiç memnun değilim...(verdiğim para haram zıkkım olsun)mesela örnek vereyim buna göre x kaçtır diyor : soruda x mix yok...sonra bazı bilgileri özellikle tarih ve vatandaşlıkta yanlış ve eksik vermişler...bi tane testin komple cevap anahtarı yanlış...size herhangi bi yayın evinden alın demiyecem çünkü bu reklam olur...tavsiyem kitap alırken dikkatli olun...rafta baktığımız her kitabı almak zorunda değiliz değil mi?....

05 Temmuz 2006 01:46

zey_nep003

YARGI YAYINLARI EN İYİSİ ONU ÇÖZÜYORUM BENDE ŞİMİD BAKALIM SONUÇ NE OLUCAK

05 Temmuz 2006 05:23

kutlucan66

bence calısan kazanır kitapları iyi gelir size

05 Temmuz 2006 09:40

ddduum

arkadaşlar ben lisans mezunu olarak kpss ye girdim.yardımcı olabilirsem sevinirim.güvenderin konu anlatımı iyi.sadece tarihi özellikle osmanlı tarihinde fazla detaya girmişler.matematiğim kötü diyenlere faydası olabilir.yargı yayınların yaprak testleri var.yine dergiden çalışmak isteyenler yedi iklim dergileri var.ayrıca ihtiyaç yayıncılıkta fena değil.başarılar......

05 Temmuz 2006 09:55

nothing hill33

mrh.ben de güvenderin kitabı ile çalışıyorum.konu anlatımları çok güzel.geçmiş yıllarda çıkan kpss soruları da var.ayrı olarak yaprak testleri de satılıyor.herkeze kolay gelsin.

05 Temmuz 2006 10:01

nothing hill33

ya arkadaşlar netten deneme sorusu indirebileceğimiz siteler var mı?

05 Temmuz 2006 10:50

İLO

arkadaşlar merak etmeyin onların bize işlerinin düşmesine az kaldı. seçim meydanlarında bunlar herkezden oy isteyecek mümkün olduğunca annenizi babanızı ve tüm tanıdıklarınızı akp ye oy vememeye çağırırsınız ve onlar o zaman kimi adam yerine koymadıklarını anlarlar boş yere oy verin ama akp ye oy vermeyin dersiniz.....

05 Temmuz 2006 11:24

adonis_06

karacan yayınları daha iyi

05 Temmuz 2006 16:17

tayinci1

Bak Arkadaşım, burası işine yarar...

http://www.e-karacan.com/default.aspx

25 Temmuz 2007 15:29

bebek2500

ben güvenderden hazırlanmıştım atandım darısı başınıza

25 Temmuz 2007 15:31

teamfoback
Kapalı

yargı dan şaşmayın derim...

çalışmamak elde değil ...

okadar açık anlatımı varki...

ben bilem kazandım....

:)))))

25 Temmuz 2007 16:58

durmaartık

GNCL

25 Temmuz 2007 17:04

sinansahin_1453
Kapalı

favorim yargı yayınları:)) ben sadece 2006 kpss ye girdim ve 7.5 ay çalıştım(tam olarak 5 ay diyebiliriz) bana çok faydası oldu. "teamfoback" arkadaşın da dediği gibi insanı çalışmaya teşvik ediyor sanki. çok güzel anlatımı var. güvender i de çok öven var, o da iyidir tahminimce...

25 Temmuz 2007 18:37

reply
Kapalı

kesinlikle iki şey olmalı kitap(yayınevi çokda önemli değil bana göre)+çalışma azmi

25 Temmuz 2007 18:42

kasım2005

kesinklikle güvenderrrr!!!!!!!!

Toplam 16 mesaj
ANKET
Sizce mülakatla, daha liyakatli okul müdürleri mi atanıyor?