Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : LaSoMBRa
29 Aralık 2010 16:38  


8/1 den başlayan teknik öğretmen maaşı ne kadar?

arkadaşlar ben aralığın 23 ünde mesleki eğitim merkezinde elektrik öğretmeni olarak 8/1 den göreve başladım.özel hizmet puanım 100 olarak girildi.maaşı ocak 15 de alacağımı söylediler.acaba ne kadar maaş alabilirim....

29 Aralık 2010 16:40

göktürk8278

birde bizim taban maaşlar ne kadar acaba....

29 Aralık 2010 16:42

göktürk8278

başlarken eksik olan unuttuğum bir durum varmı acaba.bilen varsa farklı bi şekilde başlayan varsa cevap verirse sevinirim.....

29 Aralık 2010 16:59

göktürk8278

birde 18 saat ek ders verdiler.normal mi bilmiyorum.ama ek dersin ocak 1 den itibaren başlayacağını söylediler...kat sayılar falan değişiyormuş o yüzden olduğunu söylediler...doğrumu bilmiyorum ama.bilen varmı acaba...

30 Aralık 2010 08:18

ESMABURAK

maaş 1390 tl

ocakta zam gelcek heralde 1450 ye yakın olur

ek ders saat ücreti 6.9 tl

30 Aralık 2010 13:26

557423

ocak 11 itibariyle alacağın para eğer ek ders falan yoksa, 2500 civarında olacaktır.

30 Aralık 2010 13:29

557423

11 değil tabiki 15 ocak :))))))

18 saat ek ders demek haftada 38 saat derse giriyosun anlamına gelir. 20 saat teknik öğretmenler için maaş karşılığı. 20 den sonrası ek ders oluyor.

30 Aralık 2010 13:53

umutsen

Göktürk hoca Bekar teknik öğretmen maaşı 2010 yılı için 1480 civarı. ocak 2011 de ise 80 + %4 zamla 1630-1650 civarı olması lazım. sen aralık 23 te başlamışsan 24 günlük bu aydan maaş alırsın. ocakta da zamlı tam maaş almaya başlarsın. Özel hizmet puanı da normal öğretmenlerde %85 tir teknik öğretmenlerden metal, motor elktrik için + %15 le birlikte %100 dur.

04 Ocak 2011 11:12

göktürk8278

teşekkürler arkadaşlar cevaplarınız için.bizim göreve başlarken dikkat etmemiz gereken nokta 8/1 den başlamak ve özel hizmet puanının 100 olması sanırım .başka bir şey yok herhalde.

04 Ocak 2011 11:39

göktürk8278

bilgisi olan yok mu arkadaşlar.....

06 Ocak 2011 17:06

asekercan
Kapalı

ESMA SANA SORULARIM VAR KAPALI

08 Ocak 2011 02:36

saseahmet

hocam bende 6aralık2010 da atandım teknik öğretmenim 8/1 den başladım ve maaş karşılığı 1798 lira aldım. bekar öğretmenim ve ek ders buna dahil değil..

12 Ocak 2011 21:54

pusat23

evli degilsen 1630,ek ders hariç.

13 Ocak 2011 12:00

yüksel_

1.599,99 maaş bu arkadaşım

ek dersin az olmuş biraz max 49 oluyor

bende yeni atandım 48 saat alıyorum

rehberlik vermediler bize bir saat eksik ordan kaynaklanıyor

2.400 civarı alıyorum ben ek dersle

13 Ocak 2011 16:11

maktek-1

arkadaşlar herkes bişeyler sallamış. ben de yeni başladım 6 aralık ataması ile. sizin aldığınız maaşlar aralık 6'dan sonrası ve bir aylık önceden verilen ücrettir. o yüzden o kadar yüksek. 8/1 net öğretmen maaşı 2010 yılı itibarı ile 1395'dir. 2011 zammı ile 80+%4 yaklaşık 1540 lira olacak. yanlışım varsa düzeltin ama benim aldığım bu.

13 Ocak 2011 17:39

yüksel_

bende 6 aralıkta başladım..yılbaşından sonraki maaş listesini asmışlar okula

benim maaşıma 1599,99 yazıyor 800 civarındada ek ders alıyorum

14 Ocak 2011 16:47

göktürk8278

benim ocak maaşım 1615 dediler.15 günlük fark varmı yok mu bilmiyorum.yüksel hoca senin 48 saat aldığın dersin hepsi ek ders mi.elektrik olduğumdan dolayı 15 tl gibi bir fark var sanırım..

14 Ocak 2011 18:09

kendir_li

arkadaşlar yeni zamlarla 1610 - 1620 arası alırsınız..bekar işi tabi bu..normal şartlarda da 28 saate kadar ek ders alırsınız ek ders ücreti yeni zamlarla 7.3 lira gibi.maaş karşılıgı 20 saat girersiniz.

14 Ocak 2011 18:47

ıspartadan

kamuda teknisyenlik yapan öğretmenlik mezunları 2000 tl alıyor

teknik öğretmenler mebte 2500 aşağısı almaz galiba ekderslere full girse

14 Ocak 2011 18:59

gazi_liyiz

hocam aralık ayında full girdim derslere 44 saat derse giriyorum + rehberlik dersim var ben aralık ayında 127 saat ek ders ücreti almısımda.

Bua arada arkadaslar ben bir haftada 29 saat ucret alırım dimi 24 saat girdiklerim +2 (rehberlik)+3 (planlama her 10 saate 1)

yanlıs mı biliyorum sankı eksık gibi geldi bana

14 Ocak 2011 22:47

Garena

2010 Aralık 20 saat karşılığı maaşım 1449 TL, meslek öğretmeniyim. Bordroda 2011 Ocak maaşını 1615 TL gösteriyor 20 saat karşılığı. Bu %4 zamdan fazla değil mi?

Bir de ek ders saat ücretini herkes farklı yazıyor, anlayamıyorum. Kimisi 7,4 diyor kimisi 6,4... İyi de bu bahsettiğiniz ek ders ücretleri net mi brüt mü? Ben 7 TL olanı bürüt olarak biliyorum.

Toplam 84 mesaj