Şöyle söylemek gerekir ki kimi nasıl görmek isterseniz, o, sizin karşınıza öyle çıkar. Eğer siz kendinize sövdürmekten son derece huzur buluyorsanız kendinize sövdürecek şekilde davranırsınız olur biter. (bkz.ELT_matmazel)Dolayısıyla siz kaba davrandığınız sürece Türkiye'nin her yerinde aynı muameleyle karşılaşırsınız.
Ordu ile ilgili bahsettiğniz manzaralar Türkiye'nin, istisnalar hariç neredeyse her yerinde mevcut.Benim bulunduğum yerde (batı) de var. Ancak yatmayı alabildiğine seven, suçlamaya, aşağılamaya,problemi kendi dışında görmeye alışmış eğitim camiamız(İstisnaları tenzih ederim.)nedense iğneyi kendine batıramıyor bir türlü.
Tek suçlu biziz, daha ötesi yok. Neden ben derslerde ve ders dışında öğrencilerime daha fazla vakit ayırarak insan olmanın erdemlerini mümkün olduğunca benden model almalarını sağlamıyorum. Halbuki çocuklar nasıl kabalığı ve vurdumduymazlığı ailelerini model alarak öğrenmişlerse kibarlığı , nezaketi pekala benden öğrenebilirler.
O halde bir çelişki var: Ya ben model olmayı beceremiyorum ya da model olmayı becerdiğim öğrencilerim moronluğu,mermer kafalılığı benden öğreniyorlar.
Onları eğ-mek için eğitmek için gidiyoruz, sonra da alabildiğine aşağılıyoruz. Sanki onların kabalığının suçu bizim değilmiş gibi.
Neden; çünkü bizi de eğitememişler;ama hadi gidin öğrencilerinizi eğitin demişler.
Nasıl eğitebilirim ki ben zaten kendim "moron"um ve ancak onlara da "moron" olmayı öğretirim.
Şöyle söylemek gerekir ki kimi nasıl görmek isterseniz, o, sizin karşınıza öyle çıkar. Eğer siz kendinize sövdürmekten son derece huzur buluyorsanız kendinize sövdürecek şekilde davranırsınız olur biter. (bkz.ELT_matmazel)Dolayısıyla siz kaba davrandığınız sürece Türkiye'nin her yerinde aynı muameleyle karşılaşırsınız.
Ordu ile ilgili bahsettiğniz manzaralar Türkiye'nin, istisnalar hariç neredeyse her yerinde mevcut.Benim bulunduğum yerde (batı) de var. Ancak yatmayı alabildiğine seven, suçlamaya, aşağılamaya,problemi kendi dışında görmeye alışmış eğitim camiamız(İstisnaları tenzih ederim.)nedense iğneyi kendine batıramıyor bir türlü.
Tek suçlu biziz, daha ötesi yok. Neden ben derslerde ve ders dışında öğrencilerime daha fazla vakit ayırarak insan olmanın erdemlerini mümkün olduğunca benden model almalarını sağlamıyorum. Halbuki çocuklar nasıl kabalığı ve vurdumduymazlığı ailelerini model alarak öğrenmişlerse kibarlığı , nezaketi pekala benden öğrenebilirler.
O halde bir çelişki var: Ya ben model olmayı beceremiyorum ya da model olmayı becerdiğim öğrencilerim moronluğu,mermer kafalılığı benden öğreniyorlar.
Onları eğ-mek için eğitmek için gidiyoruz, sonra da alabildiğine aşağılıyoruz. Sanki onların kabalığının suçu bizim değilmiş gibi.
Neden; çünkü bizi de eğitememişler;ama hadi gidin öğrencilerinizi eğitin demişler.
Nasıl eğitebilirim ki ben zaten kendim "moron"um ve ancak onlara da "moron" olmayı öğretirim.