Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : ' ÇOTANAK '
03 Ocak 2011 21:21  


4/1' ine inen Zabıt Kâtibi ne kadar maaş alır?

4/1 ne inen bir zabıtkatibi ne kadar maaş alır,busorunun cevabını kimseden alamıyorum?

04 Ocak 2011 18:36

ilkelkedi

eşi çalışan çocuksuz 1300-1350 civarı sanırım

ama yeni yılda değişecektir

04 Ocak 2011 19:10

seref

4üncü dereceye düzen Zabıt Katibinin tazminat oranı 56 dan 75 e çıkar arada 19 fark var...

bu da

100xkatsayı:5,94

19x5,94=112,86 TL (kesintiler hariç yani net olarak yaklaşık 100 tl) civarında bir rakamdır...

04 Ocak 2011 19:13

seref

ilk mesaj tazminat farkı için di...

ek gösterge farkı ile birlikte toplam maaş 1385-1400 tl civarındadır

12 Ocak 2011 00:11

Katibi affar

Rakamlar ilginç doğrusu,zaten mevzu Zabıt Katipliği olunca yalan şeyler yazılmaya başlıyor hayret ediyorum doğrusu düşmanımız çok vesselam. Buraya yazı yazanların çoğu bence Zabıt Katipliğini kötülemek için giriyor. Ben 4/1'i Kadrolu Zabıt Katibiyim evliyim ve bir çocuğum var maaşım yeni gelen ocak zammı ile birlikte 1700'ü geçiyor aldığımız ek mesaiyi dahil etmiyorum bile. Yok Zabıt Katipliği ile Mübaşir aynıymış, yada pek bir farkı yokmuş, yok Zabıt Katipliği meslek değilmiş, Zabıt Katipliğini düşünenler bir an önce vazgeçmeliymiş. 12 yıldır Zabıt Katibiyim, harika bir meslek, tavsiye ederim, çok güzelde maaşı var, bunun dışında bir şeye inanmak isteyenler kendine güveni olmayan, hayatta birşey başaramamış ve asla başaramayacak kişilerdir kendinize güvenin ve sizin için doğru olanı seçin arkadaşlar.

12 Ocak 2011 09:07

fayroz

katibi affar

hay allah razı olsun..sınava gireceğiz bir yandan da kafamız karışıyor söylenenler sayesinde...bende 4/b ikm inşallak katipliği kazanırım ve eminim işimide severek yaparım çok sağol desteğin için

12 Ocak 2011 10:18

azimlisosyalci

YA ÖĞRETMENİM BEN DE BAŞVURABİLİYOR MUYUM BU SINAVLARA

12 Ocak 2011 11:02

lambeys

katibi affar kardeşim Allah razı olsun, doğru söze ne hacet, helal olsun sana,zaten 1milyar maaşı bile olsa yine giderim istedikten sonra fizan olsa yine giderim,yeter ki bu meslek hakkımızda hayırlısı olsun,

12 Ocak 2011 11:06

aşk_

cezaevi katibinin maaşını bilen varmı

12 Ocak 2011 14:12

gazania

Katibi affar inan içimi rahatlattın teşekkürler. Benim endişelerim çok iyi bir meslek olmadığı yönündeydi forumdan takip ettiğim kadarıyla.Şimdi daha rahat başvurumu yapıcam. Benim sormak istediğim sözleşmeli olarak girerek sonradan kadroya geçebilme şansımız var mı?Varsa da nasıl tekrar sınavlara katılarak mı yapabiliriz? Şimdiden teşekkürler.

12 Ocak 2011 15:01

euro_esk

Arkadaşlar ben Eskişehir Z. Katibiyim Aralık 2010 itibariyle 1,208,00 TL maaş , 170,00 , ulaşım 60,00 savcılık katibiyim ayrıca aylık 20- 180 TL arasında keşif parası alıyorum yani ortalama bir hesapla 1458 1600 TL arası ben bekarım ve çocuk yok derecem 10/3 arkadaşlar doğru söylüyorum 2011 itibariyle 1630,00 - 1750,00 arası olacak iyi para sözleşmeli katiple aramızda fark yok en fazla 50 - 100 TL arası oynar, 2006 Dönemine göre ortam iyi her yıl yapılan alımlar nedeniyle kadrolar iyi durumda personel sayısı yeter seviyiye geliyor.

12 Ocak 2011 15:41

Katibi affar

Arkadaşlar Zabıt Katipliği mesleği ile ilgili gördüğüm bir yanlışı daha aktarayım, Meslekte bir kaç yıllık olan kadrolu Zabıt Katibi arkadaşlar kendini Sözleşmeli Zabıt Katipleri ile veya Mübaşirlerle, kıyaslıyor, arada fazla fark yok falan yazıyor. Zaten mesleğe ilk girildiğinde fark çok az olacak tabiki ancak Kadrolu bir Zabıt Katibi 10 yıl veya öğrenime göre bazıları için 15 yıl geçtikten sonra 400-450 TL gibi bir fark atıyor. Bu zamanla oluyor tabi 4/1'inde, 3/1'inde ve daha küçük oranlarla 2/1 ve 1/1'inde değişiklikler oluyor. Ancak Sözleşmeli Zabıt Katipliğinde daha küçük artışlar 5 yılda bir yapılıyor ve cüzi miktarda, Mübaşirlerde ise adalet tazminatı artmadığından neredeyse hiç değişiklik olmuyor. Bu nedenle mesleğinizi seçerken alacağınız maaşı göz önünde bulunduruyorsanız Önce Kadrolu Zabıt Katipliği, sonra Sözleşmeli Zabıt Katipliğini tercih etmelisiniz.

12 Ocak 2011 20:24

ilkelkedi

bahsettiğim rakamlar 'bekar eşi çalışmayan personelin 2010 a dair' ortalama maaş tutarıydı arkadaşlar, katibi affar yanlış anlamış sanırım örneğin eşi çalışmayan iki çocuklu 3. derecede bir katip bu ay 1850 tl nin üzerine çıkmıştır, kimsenin maaşını düşük göstermek gibi bir amacım yok sadece doğruları bildiğim kadarıyla yazmaya çalışıyorum

12 Ocak 2011 20:30

ilkelkedi

*düzeltme

bahsettiğim rakamlar 'bekar ya da eşi çalışan çocuksuz personelin 2010 a dair'...

12 Ocak 2011 23:24

100binDefaHayır

Katibi affar, insanların senin mesleğini kötüleme gibi bir gayeleri neden olsun ki.Bu sadece beklentiler karşısındaki tavırdır.

Bir üniversite mezunu, kendisine yakıştıramadığı için zabıt katipliğine olumsuz yaklaşacaktır.Bu da gayet doğal.İnsanlar daha kalifiye mesleklere gelebilmek için üniversite eğitimi alıyor,dil kurslarına gidiyor,kurum sınavlarından geçiyor.Bir lise mezununun beklentileriyle bu süreçten geçen lisans mezununun ki aynı olamaz.

Ama görünen o ki bir katip A kadro birçok uzman yardımcısı kadar maaş alıyormuş.Mesleğinin mükemmelliği tartışılmaya açık olmakla birlikte ödenen ücretin A kadrolarla kıyaslanınca çok fazla olduğu kanaatindeyim.Mükemmelliği bu olsa gerek.

12 Ocak 2011 23:39

bayansosyolog
Kapalı

arkadaşlar bişey sormak istiyorum sözleşmeli olan alımlarda eş durumunda atama var mı yok mu ? Lütfen bilen cevap versin :(

13 Ocak 2011 00:12

ilkelkedi

C ? ATAMA İŞLEMLERİ :

2- Komisyonlararası Atama:

7/15754 sayılı Bakanlar Kurulu Kararının Ek 3 üncü maddesi gereğince, sözleşmeli personelin komisyonlararası yer değişikliğinin aşağıdaki şartların gerçekleşmesi durumunda yapılabileceği;

b) Eş durumuna bağlı komisyonlararası yer değişikliği; vizeli olduğu komisyonda fiilen en az bir yıl çalışmış olması, geçiş yapacağı komisyonda aynı unvan ve niteliği haiz boş pozisyon bulunması ve kamu personeli olan eşin, kurum içi görev yeri değişikliği mümkün olmayan veya ilgili mevzuatı uyarınca zorunlu yer değiştirmeye tabi tutulan bir görevde bulunması,

13 Ocak 2011 01:17

bayansosyolog
Kapalı

teşekkürler...

13 Ocak 2011 01:28

arakna_1984
Kapalı

2.500 tl. Yazıyla iki buçuk milyar eski parayla yeni parayla ise ikibin beş yüz oluyor galiba Allah bereket versin az ama iyi genede türkiye şartlarında.

13 Ocak 2011 16:49

other

4-a lıyım, 6 kademe 3 derecedeyim. 10 yıllık zabıt katibiyim. Ocak maaşım 1365,44 TL. Hakimim fazla mesai yazmıyor. Keşife filan gidemiyorum. 80 TL yol parası ancak devlet 65 TL sini veriyor. Reel olarak 15 TL yol parası, 450 TL kira veriyorum. 45 TL aylık öğlen yemeği (kurum yemekhanesi var ama bu taşrada yoktur) parası veriyorum. kombi sıfırda ayda 200 lira yakıyor. 100 TL elektrik Su. 20 TL cep kotası koydum kendime fazla aramıyorum. Annem sitem ediyor ama olsun. Günde öyle böyle ekmek gazete parası desen 4 TL harcıyorum. Toplam 950 TL mi ediyor. Geriye 400 TL para kaldı. 150 TL lik mutfak-temizlik alışveirşi yapayım. Et-süt istemez zaten. Kaldı 250. 50 TL sini giyecek harcamasının mevsimlik dağılıma göre aylık yük sayın. Kaldı 200 TL onuda tasarruf edin. Tabi kredi borcunuz filan yoksa. Hastane katılım. ilaç katkı payı ödemiyorsanız.

13 Ocak 2011 20:25

osslem85

arkadaşlar bende başvuracağım ama tam nasıl başvuru yapacağım ve on parmak yazmak zorundamıyım cevaplarsanız çok memnun olurum birde sınavda çıkan yazılı metin nasıl oluyor bilgisi olan varsa cevaplayabilirmi?

Toplam 33 mesaj
ANKET
Erdoğan Cumhurbaşkanı olursa, kimin Başbakan olmasını isterdiniz?





Grup Vizyon