Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : a_durmazhopalihuzur657
14 Ocak 2011 17:08  


Kapalı
Kpss nasıl kazanılır?Yuksek Puan nasıl alınır? Hangi Yayınlar Alınmalı?

Oncelikle hocalarım Kpss şans işidir diyenlere siz kulak asmayın.Kpss kesinlikle çalışmakla başarılabilinecek bir sınav yeterki azmedin ve biraz fedakarlık.

90.5 puan aldım.Allah herkese atanmayı nasip etsin.

Calısma sıstemıme gelınce dersaneye gıtmedım.Ve Ocak ayında basladım.Ders çalışmaya basladıktan sonra

KESİNLİKLE internete girmedim ve Tv izlemedim.Sadece sabahları Haberleri izledim ve Trt 1 teletexinden haberleri okudum.(guncel bılgıler ıcın)(guncel bılgı sorusu kacırmadım) Gunde 3 saatle basladım ve bunu 8 saate cıkardım.

Kaynak konusuna gelınce Kesinlikle tek bir kaynaga baglı kalmadım. A moduler setini okudu iseniz B soru bankasını cozun.C yaprak testini cozun.

Yedi İklim Moduler setle basladım ıse.

Su sıraya gore ılerledım gelisim,ogrenme,rehberlik,Prog gel,Oyt ve Olcme.

Her konuyu okuduktan sonra uzman kariyer ve yedi iklim yaprak testlerini cozdum ( o konunun).Gelisim bitince Pegem 5000 soru bankasından gelısım sorularını bıtırdım.Ogrenme bıtınce aynı sekılde.

Ek kaynak olarak Yargı Moduler setı aldım ve Ogrenme bıttıgınde Yargının Gelısım sorularını cozdum(arkadakı) Rehberlık Bıttıgınde Ogrenme sorularını cozdum.Yanı konuları da unutmadım.Yedi iklimde anlamadıgım konuyu yargıdan calıstım (yargı ansıklopedi niteligindeydı)

Mart ayına geldıgımde egitim bıtmıstı.Bu arada hergun matematık ve Turkceden 20 soru cozmustum.(Su kadar saat degıl 20 soru mutlaka gunluk cozun cok faydası oluyor)

Gk-Gy uzman kariyerden calıstım.Tarih Data yı da mutlaka alın.Mart ve nisanda Gk_gy halettim.Nisanda matematik de bitmisti.

Mayıs ve Haziran ayında Her gun 1 deneme Testi cozdum ve Yanlıs olan konularımı Tekrarladım.(Yediiklim 20 cozumlu,Beyaz kalem ,Yargı,Uzman Kariyer tavsiye ederim)

Yanlıs konularımı Yedi iklim Moduler soru bankasından Yanlıs yapmayana kadar tekrarladım.Her deneme sınavının arkasından mutlaka yanlıs yaptıgım konuları cıkardım ve tekrar okudum.

Odamın heryerine Yedi İklim Kavram Haritalarını astım cok faydası oluyor.

Evet iste boyle arkadaslar Allah hepinizin yardımcısı olsun.İmla hatalarım oldu ise affedin.Umarım yardımcı olabılmısımdır.

16 Ocak 2011 17:58

Zurnanın_Zırt_Dediği
Kapalı

guncel

19 Ocak 2011 13:08

Zurnanın_Zırt_Dediği
Kapalı

Belki birine faydası dokunur bidaha guncel :D

19 Ocak 2011 13:51

fomoko

arkadaşım helal valla bu kadar çalışma ve bu puana atanmışsındır inşallah malum günümüzde herşey oluyor.bende bir prrogram uyguluyorum ama net ile tv hayattan nasıl çıkar bilmiyorum bilsem burda olmazdım zaten:) umarım aşabilirm

19 Ocak 2011 14:02

momento

branşın ne hocam merak ettim.sayısal bir branşşa çok normal bir puan.sözel ise gerçekten tebrik ederim.malum mat.kolay yapılamıyor...

19 Ocak 2011 14:44

Zurnanın_Zırt_Dediği
Kapalı

Sınıf Öğretmeniyim hocam .

19 Ocak 2011 15:19

vaka-i hayriyye

hocam kaca kac net bıraktınız ınsallah bızde boyle bı puan alırız.yol gosterır dıye sordum.

19 Ocak 2011 16:38

vaka-i hayriyye

gncl

19 Ocak 2011 17:06

momento

bu sınav tam sınıf öğretmenlerine göre bir sınav.sınavda çıkan bütün dersleri görüyorsunuz.nerdeyse ben de aynılarını yaptım.ama olmayınca olmuyor demek ki... bu arada ben tarihçiyim.gygk82net eğitim 85 net.sonuç 72.ne kötü bir durum... ama dersaneye giderek aldım.gitmeseydim daha fazla alacağıma eminim...

19 Ocak 2011 22:04

kindergarten01
Kapalı

işte benim abim.. canım abim.. seninle gurur duyuyorum.. inşallah ben de senin gibi hedefime ulaşılırım... benim 90lar da gözüm yok 80 alsam bile atanmama fazlasıyla yetiyor.. bu arada hocalarım; abim o kadar düşüncelidir ki, kitaplarını tertemiz kullandı, ben 3. sınıf okul önceciyim ve kaynak sıkıntım yok o yüzden..

19 Ocak 2011 22:23

Zurnanın_Zırt_Dediği
Kapalı

TESTLERDEKİ DOĞRU VE YANLIŞ SAYILARI

Doğru Yanlış

Genel Yetenek Testi 54 5

Genel Kültür Testi 52 6

Eğitim Bilimleri Testi 102 18

Momento hoocam Dershane bence zaman kaybı orda gecırecegın 5 saate evde kendın calıssan daha faydalı.Ama matematikten sorunun varsa matematik dersı almanda fayda var.

Kinder yumurta hoca sız kımsınız tanıyamadım :D

19 Ocak 2011 22:26

buZ mAvi's

yazdıklarınızı okudum hocam.ben de egitimi yargıdan çalışıyorum.siz şimdi yediiklim deyince,acaba yediiklimi de mutlaka almam gerekir mi?

19 Ocak 2011 22:30

Zurnanın_Zırt_Dediği
Kapalı

Hocam ne yediiklim nede yargı tek basına egıtımde yeterlı degıl tabı egıtımden soru kacırmak ıstemıyorsanız.Tek kaynaktan calısmanız sızı sadece o tıp sorularda basarılı kılar Kpss de ne tıp sorular cıkacagını tahmın etmek zor.Her yayının bıraz olsun soru tıpını bılmenızde fayda var. Ben yedi iklim ve yargıyı bitirdim sizede tavsıye ederım.

19 Ocak 2011 22:35

sude07

teşekkürler hocam moral oldu.tecrübeli birini bulmuşken sorayım haftanın 4 günü dersane çok mu?

19 Ocak 2011 22:37

buZ mAvi's

çok teşekkürler hocam.çok güzel netler yapmışsınız.tabi benim matematigim çok iyi degil,ama dediginiz gibi günlük soru çözüyorum mat.ten.bu açıgımı kapatmak için de diger dersler ve egitimi iyi yapmam lazım.90 olmasa da, bizlere de güzel bir puan nasip olur inşallah..

19 Ocak 2011 22:38

sude07

geçen yıl ilk girişimdi 79 aldım ama okul staj zaman kalmıyordu.bu yılda tam olarak başlayamadım daha.

19 Ocak 2011 22:41

buZ mAvi's

sude hocam sizde mi sınıf ögretmenisiniz??

19 Ocak 2011 22:42

Zurnanın_Zırt_Dediği
Kapalı

Hocam sımdı sızın kısılıgınızı bılemem ama ben dersaneye 1 yıl gıttım 72 zor aldım.Cunku derslerı kendı hızıma gore takıp edemıyorum onlara gore ılerleyıncede ıpın ucu kacıyor.Ve haftada 4 gun demek nerden baksnız 25-30 saat eder.(yolda gecen zaman ve onun yorgunlugu cabası)Bence bosa gecen 30 saat . 2. yıl tek kaynaktan calıstım (ıhtıyac ) 80 aldım ne zaman kı kendımı eve kapattım ve kendı hızıma gore planlı bır sekılde ılerledım ozaman netlerım yukseldı.Ama sız nasıl calısırsınız onu bılemem yanı gıdınde desem gıtmeyın de desem yanlıs yapmıs olurum.

19 Ocak 2011 22:43

sude07

yok sosyal bilgiler

19 Ocak 2011 22:45

sude07

anladım karar veremiyom kaç gündür. 2 günde gidebilirim AMA günde 10 saat ders oluyo.çok yoruluyorsun. belki farklı bir görüş için sordum teşekkür ederim

19 Ocak 2011 22:49

sude07

ayrıca hocam atanıp gitmişsiniz ama bizleri unutmamışsınız. Bizlere yardımcı olmaya çalışdığınız için ayrıca teşekkür ederim.

Toplam 112 mesaj