Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : konserwatifBeyond the Compasskjhu
23 Ocak 2011 18:08  


Kapalı
tercih robotu

ya arkadaşlar memurlar.netin hazırladığı tercih robotuna nasıl bakcaz bilemedim de yardımcı olabilir misiniz acaba?

23 Ocak 2011 18:10

meozkan81
Yasaklı

daha klavuz yayınlanmadı.klavuz yayınlandıktan sonra robotu ortaya çıkartıyorlar :)))

klavuz yayınlandıktan 1-2 gün sonra yada aynı gün yayınlarlar robotu

robot yayınlandığında kolayca yaparsın

23 Ocak 2011 18:11

zonk
Kapalı

2011/1 kpss tercih robotu mu olcak adı?

23 Ocak 2011 18:13

mervesağlam

bu yayınlayacakları tercih robotu ne derece güvenli acaba?daha önceden bunu kullanan var mı?

23 Ocak 2011 18:15

zonk
Kapalı

ben güveniyorum :D

23 Ocak 2011 18:16

meozkan81
Yasaklı

klavuzun güvenli olup olmaması gibi bir durum yok çünkü orada sen mezuniyet durumunu ,bölümünü,istediğin şehri giriyorsun ona göre sana seçenekleri getiriyor.

ha ben güvenmiyorum dersen kolayı var kapı gibi klavuz yayınlamışlar oradan bakılır :))))

robot yayınlandığında merak etmeyin haberiniz olur.giriş sayfasında haber yaparlar.

23 Ocak 2011 18:18

zonk
Kapalı

very tenk yu me özkan ilk kez girdim de kepaze sınavına cahilliğimi bagışla agam

23 Ocak 2011 18:20

mervesağlam

klavuzun zaten güvnli olduğunu bilioruz,tercih robotunu sordum ben.biz bilgilrimizi yazdığımızda kadrolar çıkıcak ama hepsini tastamm çıkarcak mı.bi kere bu sitede bu sebeptn dolayı yaktın beni memurlar net diyen birini okudum da ...

23 Ocak 2011 18:20

meozkan81
Yasaklı

estağfurullah bizimde bilmedğimiz çok şey vardır bu sınavla ve tercihlerle alakalı.

24 Ocak 2011 00:06

may5
Kapalı

yarın bir robot hazırlasalar bari

24 Ocak 2011 00:24

erkan1826

klavuzu buldukta robotu kaldı

24 Ocak 2011 00:41

Stranger_86

robotta bi sorun olacagını dusunmuyorum ama supheleriniz olursa klavuzdan da bakarız..15 gun vaktimiz var ne de olsa

24 Ocak 2011 00:41

casx84

yarınki robot bizi bir yere yerlestirir mi acaba

24 Ocak 2011 00:51

mukusleo

hayır zonk 2010/2 olacak adı.

24 Ocak 2011 00:55

zonk
Kapalı

sana da tenk yu sümük

24 Ocak 2011 01:59

filolog25

Tercih robotunda sorun olmuyor ama gene de içinin rahat etmesi açısından yarın kılavuzdan tek tek bakın ki ben de öyle yapıcam gözümüz kör olacak ama olsun ne yapalım:P robotu genelde ilk günden yayımlamıyorlar 2 gün sonra falan olur heralde.

01 Şubat 2011 11:51

hedonic

tercih robotunu kaldırdılar mı?bulamıyorum.anasayfada yok.yardımcı olun lütfen

01 Şubat 2011 11:54

zeynep güler ahenk
01 Şubat 2011 12:05

ceylin123

ben buldum sözleşmeliler dahi baya yüksek gösteriyor geçen alımda bazı sözleşmeli kurumlar yoktu bu alımdakilerin puanını nerden buluyor acaba?

Toplam 18 mesaj
ANKET
Cemaate yakın polislere yapılan operasyonu;