Yandex.Metrica
Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : ulashyani diyorsun ki
28 Ocak 2011 15:38  


Garanti Bankası Gişe Asistanlığı: "Orta Anadolu"

garanti bankası konya,kırşehir,nevşehir ve kayseri illeri için gişe asistanı sınavı yapacakmış benim anlamadığım şu; neden sınav konyada olmuyorda kayseride yapılıyor

28 Ocak 2011 16:23

fafa06

iç anadoluda ne zaman alım olacak yaa

28 Ocak 2011 16:25

yataganli42

fafa sen ankaralısın galiba orta anadolu bölgesi diye sınav açmışlar ama ankarayı listeye almamışlar

28 Ocak 2011 16:26

fafa06

evet ankaradayım buraya alım yapsalar hemen başvuracam ama ne zaman olacak

28 Ocak 2011 16:29

yataganli42

sırayla açıyorlar ama ankara için özellikle sınav açmazlar çünkü orta anadolu diye açmışlar ayrıca iç anadolu bölgesi diye açacaklarını sanmıyorum bir ege bölgesiyle marmara bölgesi kaldı onlarıda en kısa zamanda yayınlarlar heralde

31 Ocak 2011 10:17

vencedor

ankara hariç bu sınavda ben çok önceleri bırakmıstım cv mi garanti kariyere . 15 inde imiş sınav yalnız 11 ne kadar davet gönderilecekmiş bana hala davet gelmedi orta anadolu için davet gelen varmı ?

31 Ocak 2011 11:22

yataganli42

bekliyoz hala davet falan yok

31 Ocak 2011 12:10

nmerhan

ben de başvurdum nasıl oluyor garantinin sınavı.alan var mı yoksa işbankası gibi mi?

02 Şubat 2011 08:59

vencedor

arkadaşlar davet alan olursa burdan yazsın

banada hala davet gelmedi 11inde oldugunu düşünürsek 5inde atmaya başlarlar sanırım çünkü diğer bölgelerde sınava yakın zamanda olmuş davetler

sınavı gelincede duydugum kadarıyla gk gy varmış ardından dikkat ve hız sınavına giriliomuş davet gelsin detaylı araştıracam bende burayada yazarım öğrendikleriimi

02 Şubat 2011 10:48

turkuazz01
Kapalı

bu bankadan pek umutlanmayın arkadaslar basvurun ama ...ben cukurova bölgeye başvurdm davet gelmedi ve biçok arkadasada.. eğitim ikmatgah tuttugu halde ...başvuru çok olunca rastgele seciolarmış gercekten komik:):)

06 Şubat 2011 14:02

damla3333

ben daha önce girmiştim garanti bankasına eylül de.yazılı sınavı kazandım mülakata çağırdılar.Mülakatım çok iyi geçmesine rağmen elendim.Yani adamın yoksa zor iş özel bankalar diye düşünüyorum.Orta anadoluya ben de başvurdum yine. en azından deneyim kazanmış oluruz bolca.elensek bile mülakattan:)

06 Şubat 2011 14:54

seöm

damla3333 evet bende eylülde girmiştim zong garanti için.sınavda topluda iyi geçmişti ama elendim :) gerçekten bir tanıdık olmadan girmek çok zor :S

07 Şubat 2011 01:20

vencedor

orta anadolu için sınav daveti alan varmı arkadaşlar alan olursa lütfen buraya yazabilirmi

07 Şubat 2011 18:40

seöm

damla3333 mülakattan elenince tekrar başvuru yapabilmemiz için 1yıl geçmesi gerekmiyor mu?ben yanlış biliyor olabilirim yanlışsa düzeltirmisiniz arkadaşlar.

08 Şubat 2011 12:30

damla3333

seöm dediğin doğru ben de öyle biliyorum fakat yinede şansımı deneyim dedim.çünkü bazı bankaların böyle bir kuralı yok.örn denizbankta böyle bir durum söz konusu değildi.elensen bile istediğin kadar başvuru yapabiliyosun.ama garanti bankasını bilmiyorm.

08 Şubat 2011 17:58

seöm

sağol damla3333 bende aynı valla.belki aranırım diye başvurdum.hayırlısı demekten başka çare yok...

09 Şubat 2011 20:49

damla3333

:)evet hayırlısı diyip bekliycez artık malesef

10 Şubat 2011 16:00

nutellam

arkadaslar dawette yarın son gün değilmi nıye cağırmıyolar warmı çağırılan

10 Şubat 2011 17:08

vencedor

Belirtilen yerlerde ikamet eden,

''Gişe Asistanları'' arıyoruz.

Not : Sınav 15 Şubat tarihinde Kayseri'de yapılacaktır. Kriterlere uygun olan adayların sınav davetleri 11 Şubat günü mesai bitimine kadar e-mail ve sms ile yapılacaktır.

Bende hala bi davet almadım foruma yazılanlara bakılırsa alanda yok sanırım

yalnız ben ilan çıktığı günden beri takip ediyorum . ilk ilan metnide kayıtlı ama son ilanda değişiklikler olmuş

ilk ilanda belirtilen yerlerde ikamet eden veya edebilecek olan yazıyordu yeni ilanda ise sadece belirtilen yerlerde ikamet eden yazıyor.

bide ilanda 11 şubat günü sms ve email yoluyla duyuru yapılacaktır dio

11 şubat gününe kadar demiyo:D

iice kafayaı kırdım kelimelerle oynuyorum :)

umarım çaarırlar

davet alan olursada buraya yazsın arkadaşlar

11 Şubat 2011 15:22

damla3333

hala kimse çağrılmadı mı ya?bana da hala mail gelmedi gelmezde artık şu saatten sonra.

11 Şubat 2011 15:30

vencedor

banada davet gelmedi

en son sinirlendim aradım insan kaynaklarını dedim bugün gelecek dio dedim ilanda gelmedi

işte çok başvuru olabilirde herkesi çağramayızda dedim bi çok insan benim gibi dedim davet almamış saat 3 dio hele dur bakalım dio

sana göre ne varki dedim güldük kapattık

bu kadar saçma bişi olamaz arkadaş ya

zor durumda olmasam değil garantide çalışmak hesap bile açtırmam ya neyse

durum bu su an orta anadoludan davet alan yok arkadaşlar ik nosunu verebilirim isteyen ark.lara

Toplam 25 mesaj
ANKET
Sizce mülakatla, daha liyakatli okul müdürleri mi atanıyor?