Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : Adversarykonserwatifkjhu
14 Şubat 2011 11:31  


kpss sonuç belgesinin aslı

arkadaşlar kurumlar kpss sonuç belgesinin aslını istiyor...benim sonuç belgesi gelmemişti...sizlerinki gelmişmiydi acaba ve tekrar çıkartmak için ankara ya mı gitmeliyim...

14 Şubat 2011 11:33

iklim.irum
Kapalı

bana kpss sonuç belgesi geldi. noterden onaylat ya aslınıda verelim bi elmzde o vardı zaten onuda kapacaklar oldu.yollama sakın

14 Şubat 2011 12:06

mercan6485

valla mecbur verecekmişiz onu da ben de yok işte ankara ya çıkartmaya gidecem heralde...

14 Şubat 2011 12:09

iklim.irum
Kapalı

kurumları anlamıorum.aslını çıkart elnde bulunsun ama onlara verme.anca para tuzağı arştırsnlar bulsunlar sinir ediorlar insanları.mağdur ettkleri yetmior üstüne asıl belge istiorlar. sanki yaptkları sınav çok asıl olduda.

verme arkdşm ya aslı gibidir yaptırıver.beğenmezlerse dönerler sana geri

14 Şubat 2011 12:23

zeynep1986
Yasaklı

Benden deniz kuvvetlerine başvuru için aslını istemişlerdi bende işe yaramaz diye yırtmıştım :) sonra ankaradan tanıdık bulduk o ösym ye gitti çıkarttı aps ile bana gönderdiler ;)

Anlayacağın ya ankaraya gideceksin ya da tanıdık senin adına alıp sana postalayacak.

14 Şubat 2011 12:25

mni09

kpdsyi eve göndermediler o nolucak internet çıktısı yeterlimi

14 Şubat 2011 12:25

zeynep1986
Yasaklı

ama bizden aslını almadılar evrak incelemede bakıp geri verdiler, sadece o anda fotokopi ile gelmeyin demişlerdi...

14 Şubat 2011 12:27

zeynep1986
Yasaklı

mni09 yazdığım gibi deniz kuvvetleri kabul etmedi fotokopi hatta gelen birkaç kişiyi evraklarına bakmadan geri yolladı. Ama belki kurumdan kuruma değişiyordur.

14 Şubat 2011 12:29

TUD-mimar

kpds nin aslini yollamadilar zaten. Ben üniversiteye basvurdugumda kpds nin ciktisini götürmüstüm. O sekilde kabul ettiler. Sistemden kendileri bi daha kontrol ediyor zaten. Kpss sonuc belgesi ise elimde. Atandiginiz yere orjinalini niye götürmek istemiyorsunuz anlamiyorum. Zaten atandiysaniz bi daha atanamazsiniz ve o belge size baska yerde lazim olmaz. Tabi eger sözlesmeliye geciyorsa onu bilemem.

14 Şubat 2011 12:29

mni09

kpdsnin aslını eve yollamadılar ing olanı benim kurum onuda istedi kodda internet çıktısı var ama eve aslı gelmedi

14 Şubat 2011 12:31

mni09

ya benim kpss var zaten ama belki birçok kuruma başvuracaksa sözleşmeli falan aslının onaylısını noterden versin

14 Şubat 2011 13:11

kestanekebap

hangi kpss sonuç belgesi bu,atandığımıza dair olan mı yoksa puanı gösteren mi?

14 Şubat 2011 13:31

deliberation

ÖSYM merkez binasına(Ankara) genel amaçlı dilekçe yolladığın vakit sonuç belgeni göndereceklerdir.Genel amaçlı dilekçe örneğini ÖSYM'nin sitesinden bulabilirsin.

14 Şubat 2011 17:29

artizzz

bulunduğunuz ildeki osym bürosundan 3 tl ye alındığını duymuştum ben.

19 Eylül 2012 13:52

mathcum
Kapalı

güncel 2012 belgesi gelen var mı

19 Eylül 2012 14:00

iibfliolmak

2012 sonuç belgesi gelmedi gelmeyecek zaten.bu konuda bilgilendirme yapılmıştı.Çıktıyyı kabul etmek zorundalar..

Toplam 15 mesaj