Ben VODAFONE KAMU HATTI HER YÖNE tarifesi kullanmaktayım.Telefon numaram 545 867 77 21 dır.
Sorunum ise 444 ile başlayan müşteri hizmetleri ve çağrı merkezleri telefonlarını aramak Her yöne 1000-1200 Dakika kapsamına alınmıyordu. Ama biz arayacağımız çağrı merkezi numarasının önüne 0224 gibi alan kodları ekleyerek aradığımızda sorun kalmıyor her yöne 1200 dakika kapsamında değerlendiriliyordu.
Ama her nasıl oldu ise artık vodafone hattımda bir bankanın müşteri hizmetleri başına 0224 kodunu ekleyerek aradığımda lütfen arayacağınız çağrı merkezi numarasının başına 0 ve alan kodu girmeden direkt arayın sesli mesajı çıkıyor arama sonlanıyor. Bu uygulama bizleri mağdur etmiştir ve haksız bir uygulamadır.
Diyelim ki Kredi kartımızı kaybettik. Bankalar başta olmak üzere hangi çağrı merkezini ararsak arayalım. Dakikalar hatta saatleri varan sürelerce bekletiliyoruz. Ne olacak o şekilde arama yapınca devasa faturalar gelecek ve mağdur edileceğiz. Şu an Ulaştırma Bakanlığının 444 24 24 numaralı çağrı merkezi numarasını arasam aynı uyarı olacak.Kamunun 444 ile başlayan numaraları bile ücretli olacak.Biz uygunsuz,ahlaksız numaralar aranılsa neyse al ücretini kat kat.Ama aradığımız yerler 182 hastaneden randevu,kamu kurumları sayısız numara,bankacılık işlemleri sayısız resmi işlem ve önemli durumlar( kart ibraz,kart çalıntı vs..)hem bedava da olsun demiyoruz.SADECE LÜKS ARAMA YAPIYORMUŞUZ GİBİ ayrıca ücretlendirilmesin diyoruz.Zaten bir fiyat veriyoruz.
HALKIN HAKKINI KORUYORUZ DİYORSANIZ,HALKIN YANINDA YER ALIN.YOKSA SİZİ DE HESABA ÇEKERLER..BU DURUMA İZİN VERENLER ,BU DURUMLARIN SORUMLULARINA İZİN VERDİKLERİ İÇİN NELER OLACAĞINI KESTİREMEYİZ.HAKSIZ KAZANÇ ELBET BİR YERDEN ÇIKAR.BU DÜNYADA ÇIKMAZ İSE AHİRETTE ÇIKAR.BEN BUNLARI YAZARAK O KADAR MESAJ ÇEKEMEYEN KİŞİNİN SORUMLULUĞUNUN BİLİNCİYLE BUNU YAZIYORUM.NE KADAR BU HAKSIZLIĞA KATLANAN KİŞİLER VAR.SESLERİNİ DUYURAMIYORLAR.LÜTFEN BİZ HALKIN SESİNİ DİNLEYİN.GEREKLİ TEDBİRLERİ ALIN.
Bu nedenle tüm operatörlerin, bu haksız uygulamadan vazgeçmesinin sağlanması veya 182 randevu sistemi, ve bunun gibi tüm 444 ile başlayan çağrı merkezi numaralarının her yöne dakika kapsamında alınarak ayrıca ücretlendirilmemesinin sağlanmasını ve yapılan işlemlerin tarafıma bildirilmesini arz ederim.
Ben VODAFONE KAMU HATTI HER YÖNE tarifesi kullanmaktayım.Telefon numaram 545 867 77 21 dır.
Sorunum ise 444 ile başlayan müşteri hizmetleri ve çağrı merkezleri telefonlarını aramak Her yöne 1000-1200 Dakika kapsamına alınmıyordu. Ama biz arayacağımız çağrı merkezi numarasının önüne 0224 gibi alan kodları ekleyerek aradığımızda sorun kalmıyor her yöne 1200 dakika kapsamında değerlendiriliyordu.
Ama her nasıl oldu ise artık vodafone hattımda bir bankanın müşteri hizmetleri başına 0224 kodunu ekleyerek aradığımda lütfen arayacağınız çağrı merkezi numarasının başına 0 ve alan kodu girmeden direkt arayın sesli mesajı çıkıyor arama sonlanıyor. Bu uygulama bizleri mağdur etmiştir ve haksız bir uygulamadır.
Diyelim ki Kredi kartımızı kaybettik. Bankalar başta olmak üzere hangi çağrı merkezini ararsak arayalım. Dakikalar hatta saatleri varan sürelerce bekletiliyoruz. Ne olacak o şekilde arama yapınca devasa faturalar gelecek ve mağdur edileceğiz. Şu an Ulaştırma Bakanlığının 444 24 24 numaralı çağrı merkezi numarasını arasam aynı uyarı olacak.Kamunun 444 ile başlayan numaraları bile ücretli olacak.Biz uygunsuz,ahlaksız numaralar aranılsa neyse al ücretini kat kat.Ama aradığımız yerler 182 hastaneden randevu,kamu kurumları sayısız numara,bankacılık işlemleri sayısız resmi işlem ve önemli durumlar( kart ibraz,kart çalıntı vs..)hem bedava da olsun demiyoruz.SADECE LÜKS ARAMA YAPIYORMUŞUZ GİBİ ayrıca ücretlendirilmesin diyoruz.Zaten bir fiyat veriyoruz.
HALKIN HAKKINI KORUYORUZ DİYORSANIZ,HALKIN YANINDA YER ALIN.YOKSA SİZİ DE HESABA ÇEKERLER..BU DURUMA İZİN VERENLER ,BU DURUMLARIN SORUMLULARINA İZİN VERDİKLERİ İÇİN NELER OLACAĞINI KESTİREMEYİZ.HAKSIZ KAZANÇ ELBET BİR YERDEN ÇIKAR.BU DÜNYADA ÇIKMAZ İSE AHİRETTE ÇIKAR.BEN BUNLARI YAZARAK O KADAR MESAJ ÇEKEMEYEN KİŞİNİN SORUMLULUĞUNUN BİLİNCİYLE BUNU YAZIYORUM.NE KADAR BU HAKSIZLIĞA KATLANAN KİŞİLER VAR.SESLERİNİ DUYURAMIYORLAR.LÜTFEN BİZ HALKIN SESİNİ DİNLEYİN.GEREKLİ TEDBİRLERİ ALIN.
Bu nedenle tüm operatörlerin, bu haksız uygulamadan vazgeçmesinin sağlanması veya 182 randevu sistemi, ve bunun gibi tüm 444 ile başlayan çağrı merkezi numaralarının her yöne dakika kapsamında alınarak ayrıca ücretlendirilmemesinin sağlanmasını ve yapılan işlemlerin tarafıma bildirilmesini arz ederim.