Yandex.Metrica
Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : gubazİDAL*
18 Şubat 2011 22:33  


Siyasi partiye üye olmak ve daha sonra istifa etmiş olmak zabıt katipliğine engel mi ?

Arkadaşlar diğer blümlerde de yazdım ama net bilgi veren yok. Biliyosanız kesin olarak söyler misiniz? Siyasi partiye üye olmak ve daha sonra istifa etmiş olmak zabıt katipliğine engel mi güvenlik soruşturmasının olumsuz sonuçlanmasına neden olur mu?

18 Şubat 2011 22:35

corolla_civic
Yasaklı

istifa ettıysen sorun olmaz

18 Şubat 2011 22:39

_gülücük_

Geçen yıl etmiştim. Bi tanıdık vardı tam da soramadım zabıt katibi olarak çalışıyo şu anda. Ben bi partinin mali denetimini yapıyodum dedi.bunu yapması için partiye üye olması gerekmez mi demek ki sorun olmamış ama yine kafama takılıyo ya :( :(

18 Şubat 2011 22:40

corolla_civic
Yasaklı

hangı partıydı bu arada uye oldugun?

18 Şubat 2011 22:42

_gülücük_

kalsın o da :) bölücü örgüt patisi değil

18 Şubat 2011 22:43

hawin.
Yasaklı

anlatiiimmm...

normal ülkelerde bu hiçbir sorun teşkil etmez,, çünkü üyeliğin iptal edilmiştir.. ve hakkın olanı alırsın..

ancak türkiyede ise bu durum farklıdır..

üye olduğun partinin hangi parti olduğu çok önemli...şu an için konuşursak; üye olduğun parti AKP ise kardeş hiç boşuna üzülme KADRO senindir...

ama sen muhalefet bir partiye üye olmuşsan ; bence hiiiççç boşuna masraf da yapıp kendini yorma...o kadroyu unut :(

ama sen şansını arttırmak istiyorsan hemen akp ye üye olabilirsin...kolay gelsiiinnn :))

18 Şubat 2011 22:46

_gülücük_

Yok kardeşim çok şükür ben hakkımla kazandım ve kimseden de bi beklentim yok eğer o şekilde olacaksa hiç olmasın. Sadece tanıdık vasıtasıyla üye olmuştum. ve saçma olduğunu anlayınca da geçen yıl istifa ettim. Ama böyle bir durum olunca Güvenlik soruşturmasında sorun teşkil eder mi diye kafama takılmıyor değil eğer böyle bir durumdan atamam iptal olursa yazık olur.

18 Şubat 2011 22:49

corolla_civic
Yasaklı

güvenlik sorusturmasında eger gıdıpte bölücü komünist partiye uye olmadıysan sorun cıkmaz

18 Şubat 2011 22:52

_gülücük_

inşallah arkadaşım teşekkürler..

18 Şubat 2011 22:55

oraculum
Yasaklı

Vay be!

Arkadaş haklı olarak güzel bir soru sormuş!

Bana kalırsa birşey olmaz! Olmaması gerekir, parti yasal üyelik de yasal, eee? Öyle olmuyor işte! Gerçekler demek ki farklı?

Üzülüyorum ama kime ne diyeceksin? Atarım derdimi içime bea!:D:D

18 Şubat 2011 23:01

badboyscuk
Yasaklı

bu soruya içilir bugünnnn

19 Şubat 2011 00:25

55tknkr55

arkadaşlar

biliyorum belki yeri değil burası ama benimde korkum var lütfen biri birşeyler yazsın

ben 2009 haziranda kadrolu olarak kazandım ama atamam iptal olmuştu bir sonuç çıkmayacağı için dava açmadım şimdi sınavda sözleşmeli olarak kazandım ama sınavda değişik bir uygulama ile karşılaştığım için heyecanla bir satır atlamışım burdaki komisyon bir şey olmaz diyor. ataman iptal olmaz diyor ama ankarayla görüştüğümde biz iptal ederiz diyorlar. allah aşkına biri yardım etsin birşey söylesin

Türk dilinin özündeki zengin hazinenin günışığına çıkarılması, bütün Türk milletinin başta gelen milli görevlerindendir. Bu görevi gerçekleştirme yolunda ilk adımları Türk dil kurumunun kurulması ve dil kurultaylarının düzenlenmesiyle atan Atatürk, Türk dilinin kendi benliğine, aslındaki güzellik ve zenginliğine kavuşması için bütün devlet teşkilatımızın dikkatli olmasını vurgulamış. Dil konusunun herkesi ilgilendirmesi gereken bir devlet meselesi olduğuna dikkati çekmiştir. Atatürkçülükte Türk dilinin bu şekilde olan yazıyı ben bir satır atlayarak

Türk dilinin özündeki zengin hazinenin günışığına çıkarılması, bütün Türk milletinin başta gelen milli görevlerindendir. Bu görevi gerçekleştirme yolunda ilk adımları Türk dil kurumunun kurulması ve dil kurultaylarının düzenlenmesiyle atan Atatürk, Türk Dil konusunun herkesi ilgilendirmesi gereken bir devlet meselesi olduğuna dikkati çekmiştir. Atatürkçülükte Türk dilinin bu şekilde yazmışım ne olacak şimdi ya iptal olurmu ki acil cevap verin lütfen

19 Şubat 2011 09:59

_gülücük_

Karedeş komisyon kabul etmiş sonuçta. Onlar daha iyi bilir. İnşallah olmazz. Senin daha önce niye iptal olmuştu?

21 Şubat 2011 00:58

senmeh

Arkadaşlar bu konuyu çok araştırdım ama kesin bir bilgi edinemedim bundan 1 yıl önce bir tanıdığın isteği üzerine siyasi partiye üye oldum fakat sadece oradaki bir işe başvurabilmek için üye olduktan 2 ay sonra üyeliğimin iptali için dilekçe verdim ve geçen gün seçim için sandıkta görevlendirildiğime dair bir msj geldi öğrendiğime göre kaydımı silmemişler Bu haftada zabıt katipliğini sözleşmeli olarak kazandım şimdi sorun olmasından korkuyorum araştırmalarıma göre yasal değil ve hepsi 2010dan önceki bilgiler acaba halen aynı durum var mı? Bir sorun yaşar mıyım ?

21 Şubat 2011 12:57

kirmizi_beyaz2007

Arkadaşlar şöyle bir yazı var sizi etkilermi bilmiyorum link vriyorum.

http://karar.memurlar.net/gorus/opinion.aspx?id=733

21 Şubat 2011 13:32

_gülücük_

Aynen senmeh bende araştırdım hiç kimsenin kesin bir fikri yok bu konuda. ya da bundan dolayı ataması iptal olan var mı onuda bilmiyorum. Adliyede çalışan katip var ben ona sordum bana dedi ki ben burda çalışmadan önce siyasi bir partinin mali denetimini yapıyodum dedi. orada çalışması için buraya üye olması gerekmez mi demek ki güvenlik soruşturmasında bir engel çıkmamış. kırmızı beyaz arkadaşımızın gönderdiği linke göre de o zaman atamamız iptal edilecek.....

21 Şubat 2011 19:07

senmeh

Arkadaşlar bugün daha çok kapsamlı araştırdım ve öğrendiğim ndenildiği gibi siyasi partiye üye olunamaz tamam belki araştırmada sorun çıkmaz ama kendimizi garantiye alalım

21 Şubat 2011 20:55

_gülücük_

Tabiki de zaten sende istifa etmişsin bende istifa ettim. Bu yüzden de sorun çıkmaz inş. Ama bu yüzden üye olduk diye de atamamız iptal olursa

çok üzülücem...

21 Şubat 2011 21:49

yunusserhat

peki hali hazırda spor klübü derneğine üye isek bir pürüz çıkarırlar mı? bilgisi olan var mı?

21 Şubat 2011 23:08

kirmizi_beyaz2007

arkadaşlar eğer bu konulardan elenmiş kişiler olsaydı muhahkak haberimiz olurdu bakınız kimse net bir yorum yapmamış o yüzden kafanıza fazla takmayın sabredin. inş. olumlu sonuçlanır kimsenin emeği boşa gitmez.

21 Şubat 2011 23:38

657_adayı

anayasal hakkındır partiye üye olmak ve üyelikten çıkmak kafana takma ...

Toplam 33 mesaj
ANKET
MEB'in politika üretebilmesi için, öğretmen atamalarının taşraya devredilmesini ister misiniz?