Yandex.Metrica
Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : gubazİDAL*
24 Şubat 2011 22:41  


İstinaf Mahkemeleri

Arkadaşlar, İstinaf Mahkemelerinde çalışacak olan personel neye göre seçilecek bilgisi olan paylaşırsa sevinirim. Şimdiden teşekkürler..

24 Şubat 2011 23:19

Ben kısaca Z.K

Milliyetin haberinde şu şekilde yazıyor.

10 Ocak 2011

Yargıtay Başkanı Osman Gerçeker?in ?Tek çare? olarak değerlendirdiği istinaf mahkemeleri 9 ilde kurulacak. Bugüne kadar üç mahkeme için yeni bina yapılırken, personel eğitimleri de sürüyor. Ayrıca 9 mahkemenin aynı anda faaliyete geçirilmesi planlandığı için tüm binaların eksikliklerinin giderilmesi bekleniyor.

Personel eğitimleri sürüyor denilmiş ama katip olarak eğitim gören personel olsaydı sanırım haberimiz olurdu birde bu yılki adli yılda açılacakmış personeli nasıl eğitecekler bilmiyorum çok sıkıntı ve karmaşa yaşanacak bir anda büyük bir dosya yığılması olacak gibime geliyor

24 Şubat 2011 23:27

asil-bey

2 yıl önce istinaf mahkemeleri için kurs verildi bazı katip arkadaşları. Biz mülhakat adliye olduğumuz için haberimiz olmadı o ayrı bi mesele. Acaba bu kursa katılan arkadaşlardan mı alınacak, yoksa başka bir türlü mü merak ediyorum. Gönderdiğiniz haberi bende gördüm, zaten personel ile ilgili başka bir haber yok.

25 Şubat 2011 01:58

furmis

kurs gören katipler ve normal adliyelerden istinaf mahkemelerine aktarılacak olan katiplerin sayısı istinaf mahkemelerinin ihtiyacını karşılamaya yetmez.

ya yeni sınav açıcaklar ya da şubat başında yapılan alımlarda yedek olanlardan bu ihtiyacı karşılayacaklar diye tahmin ediyorum.

25 Şubat 2011 12:43

Adalet_Nerde

İstinaf Mahkemeleri katipleri ve müdürleri seçilmiş ve eğitimlere bir yıl öncesinden başlanmıştır , ayrıca geçen sene ve bu sene alınan kadrolu tüm personel İstinaf Mahkemeleri için seçilmiştir , geçen hafta itibariyle İstinaf Mahkemelerinde görevli olucak Hakim ve Savcılarda görevlendirilmeye başlanmıştır .. Yedeklerle falan ilgisi yoktur şuanda ilerde ihtiyaç anında duyulsa bile mevcut personelden İstinafa görevlendirilir , boşalan Adli Yargı Adliyelerinede yeni sınav açılır .. Bilgilerinize ...

25 Şubat 2011 18:41

kisacayd27

Mayıs ayında tahminimce 3000 falan katip daha alınır.

İstinaflara eski ve bilgili katipleri verirler.Boş kalan Adli Yargıya da yeni alımlar olur.

25 Şubat 2011 22:35

asil-bey

Sayın adalet_nerede?, yorumunuz tahmine mi dayalı yoksa kaynak var mı? varsa kaynağı gösterebilir misin? birçok kişi merak ediyor. şimdiden teşekkür ederim..

26 Şubat 2011 13:57

samsunlu_fb
Kapalı

zaten bu alımda aslında istinaf mahkemeleri içinde alım yapılmıştır dikkatle bakarsanız bölge adliye mahkemelerine belirtilen 9 ilde katip kadrosu verilmiştir mayıs alımı sırf istinaf mahkemesi için yapılmaz nedeni belli bu şubat alımında zaten alım yapıldı!

04 Mart 2011 13:05

Adalet_Nerde

Asil-Bey

kaynak Adliye Tarihinin ta kendisidir , Adliye sınav tarihinde hiç bir zaman yedekler tekrar çağırılmadığı gün gibi aşikardır buda kaynaktır .. Başka kaynağa ihtiyaç yoktur .. Yedeğin anlamıda asilden kazananlardan bakanlıktan kabul edilmeyenlerin yerine sıradan çağırılır .. Ama alım olursa başka insanların hak kaybına uğramaması için yeni sınav açılır ve herkes eşit şartlarda yeniden sınava girer .. Yeni alımlar herkes içindir herkesin hakkı vardır mantık budur ..

12 Mart 2011 12:24

asil-bey

Syn, Adalet_nerede? Kaynağınız var mı diye sorarken, yedeklerle ilgili konuda demedim. En başka istinaf mahkemelerinde çalışacak katip ve müdürler belli..... diye yazmışsınız, bu hususta sordum.

13 Mart 2011 22:50

ben_ve_sen_
Yasaklı

ben sana bimerden bana gelen mesajı özetliyim: bu mahkemeler faaliyete geçtiğinde ilk olarak buralara açıktan atama yoluyla alınanların ataması yapılacak, ardından talepler değerlendirilecektir.(talepte bulunanların seminer görüp görmemesi hususu göz önünde bulundurulur tabi)

14 Mart 2011 00:13

ant_katibe07
Kapalı

acaba sözleşmeli katiplerden de alım olur mu ki :(

14 Mart 2011 06:37

samsunlu_fb
Kapalı

Sözleşmeli bugün olmasa yarın olur sonuçta kadrolu alımları ortada yarın o işi yetiştirecek elemanlar nasıl bulunacak ayrıca şubat 2011 de bursa istinafa 5 kadrolu,23 sözleşmeli kontenjanı vardı bimer i arayan arkadaşa bakarsak bu 28 kişi istinaf personeli olacak,ayrıca merkez adliyelerden istinaf personelleri temin edilecek bence temin edilenler işi bilen kadrolular olabilir!

17 Mart 2011 19:00

papatyacicegi

arkadaşlar istinaf katibi olarak alınanlar kesinmi Bölge Adliyesine gececek? komisyonunn istinaf listesini değiştirme olanagı varmı bilgisi olan varsa paylaşsın şimdiden tşkler

18 Mart 2011 18:20

zoltar
Yasaklı

hiç birşey net değil arkadaşlar, kesin konuşanları anlam veremiyorum, yok müdürler katipleri bellimiş, yahu ortada daha istinaf mahkemesi yok, bir durum bakalım, yer belli olmadan kişiler bellimiş;) güldürmeyin milleti

01 Nisan 2011 13:37

destina32

arkadaşlar bir istinaf katibi olarak meraklarınızı gidereyim. gayet net ve kesin konuşuyorum. istinaf katip ve müdürleri belli sadece hakim ve savcılar eksik onlar da haziranda açılacak. ha tekrar istinaflara bi atama yapılır mı bilemiyorum bence elde olanlar yeter. istinaflar için 3 dönem katip alımı yapıldı. sözleşmelilerden önceki 3 dönem istinaf katipleri alındı. bilginize

01 Nisan 2011 18:49

samsunlu_fb
Kapalı

Bende istinafta çalışmak istiyorum ilk tercihim istinaf mahkemesi oldu..sözleşmeli kazandım Q klavyeyim bakalım mayısta belli olcak..merak ettiğim çalışma koşulları,maaşı,işleyişi nasıl olacak..ben bursadayım sanırım yeni adli yıla başlayacak gibi

02 Nisan 2011 12:30

samsunlu_fb
Kapalı

?

02 Nisan 2011 16:46

sabır taşı 8

2009 kadrolu katibi olarak istinaf eğitimini bakanlıkta 2 gün aldık zaten işe alınırken istinaf katibi olarak alınmışız 2-3 yıldaki kadroluların hepsi istinafa geçecek sözleşmeliler istinafa alınmayacak denmişti bize

02 Nisan 2011 17:17

samsunlu_fb
Kapalı

Ama bu yıl bursa sözleşmelide 23 tane bölge adliye mahkemesi yazıyordu sanırım bu alım ilk defa sözleşmeli alınıyor istinafa,diğer sorduğum sorular hakkında fikriniz var mı?

Toplam 19 mesaj
ANKET
MEB'in politika üretebilmesi için, öğretmen atamalarının taşraya devredilmesini ister misiniz?