Yandex.Metrica
Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : a_durmazasayginhopali
18 Mayıs 2011 16:56  


aday öğretmen aylıksız izne ayrılabilir mi?

doğum sonrası aday öğretmen aylıksız izin kullanabilir mi?? böyle bir durum söz konusu ise izindeyken geçen süre stajerliğin kalkması için zorunlu süreyi kapsamıyor dimi?

bir bilginiz var mı?

18 Mayıs 2011 21:37

cemre.ilkmat

???

18 Mayıs 2011 22:17

web-okur

bende merak ediyorum. bilen varsa cevap yazabilir mi?

18 Mayıs 2011 23:21

cemre.ilkmat

çok zor bir soru sordum herhalde cevaplayan olmamış:(

18 Mayıs 2011 23:27

larrydavid

hayır. 10 senesini doldurmamış öğretmen aylıksız izine ayrılamaz. (beş de olabilir, çok emin değilim)

18 Mayıs 2011 23:29

larrydavid

doğum kısmını okumamışım, doğum izni var tabii. ama aylıksız izinle doğum izni farklı kavramlar.

18 Mayıs 2011 23:37

ibrahim hacer

aynı durumdayız ben bunu bizzat mebe sordum alabilirsin iznini dedi. ücretiz izni yani.ama stajerlik kalmasına engel. geçen süre sayılmıyor. hizmet puanı verilmiyor.

18 Mayıs 2011 23:39

cemre.ilkmat

tşk ederim hocam, çok yardımcı oldunuz

18 Mayıs 2011 23:52

B.E.R.R.A.K.
Kapalı

peki aylıksız izin kullanabilmenin şartları var mı? isteyen herkes aylıksız izin kullanabilir mi? bir de aylıksız izin kullanırken eş durumu özründen tayin istenebilir mi? bilgisi olan arkadaşlar lütfen yardımcı olun

18 Mayıs 2011 23:54

cemre.ilkmat

larrydavid hocam, farklı kavramlar olduğunu biliyorum da aklıma takılan doğum iznini de kullandıktan sonra aylıksız izin kullanıp kullanamayacağımdı

1 yıldır ayrız eşimle kadraya geçersem sıram sonlarda olduğu için çok uzaklara gidecem büyük ihtimalle.daylığın bir de doğum sonrası...

farklı alternatifleri düşünüyorum o yüzden...

yine de yorumlarınız için çok teşekkürler..

ibrahim hacer hocam son sorum..ne kadar süre için alabiliyoruz izni??

18 Mayıs 2011 23:56

ozzfreedom

iyi başlık hocam tşşkrler

bilen biri varsa yazabilir mi?

18 Mayıs 2011 23:58

B.E.R.R.A.K.
Kapalı

hakikaten başlık süper olmuş

19 Mayıs 2011 00:09

cemre.ilkmat

tşk ederim:)

berrak hocam sanırım şartları var ben de yeni yeni araştırıyorum... sanırım belli bir çalışma süresi dolunca alınabiliyor..

aday öğretmen de işte doğum gibi bir iki özel durumda kullanabiliyor sözleşmeliler de kullanabiliyor torba yasayla ama hala yürürlüğe konmadı diye bir haber okumuştum yanlş hatırlamıyorsam..( ama emin değilim))

19 Mayıs 2011 00:14

subat2009-1

Aylıksız izin konusu ile doğum izni konusu aynı şeyler değil..her iki izin türü.de farklı..

durumu ne olursa olsun;doğum iznini herkes alabilir..aday öğretmenlik buna engel değil..

aylıksız izin konusu için şuan tam olarak hatırlamıyorum ama belli bir süredir kadrolu olaarak çalışmış öğretmenler-idareciler kullanabiliyor..

aylıksız izinde geçen sürelere hizmet puanı verilmez-adaylıktan geçen süreye sayılmaz..

herkese iyi akşamlar diliyorum

19 Mayıs 2011 00:15

berlinn

doğum izni kullanacaksan evet kullanabiliyorsun... ama uygulamalı eğitimi tamamlamadığın için adaylığın kalkmıyor... bu sebeple de tayin isteyemiyorsun...

19 Mayıs 2011 00:17

ozzfreedom

teşekkür ederiz

19 Mayıs 2011 00:19

subat2009-1

Aylıksız izin;

özel durumlarda alınan bir izin durumudur ve belli süredir kadrolu olarak çalışan öğretmen ve idareciler alabilir..çalışma süresi şartını tam olarak hatırlamıyorum..

Doğum izni;

Bay-Bayan öğretmen ve idarecilerin doğum öncesi ya da doğum sonrası kullanabileceği bir izin türüdür..Doğum iznine ayrılmış personele maaş verilmez.

Yeni düzenleme ile erkek öğretmenlerde eşlerinin doğum yapması nedeniyle aylıksız doğum izni alabilmektedir..

DETAYLI BİLGİ İÇİN:MEB MEVZUAT BANKASINDAN AYLIKSIZ İZİNLER-DOĞUM İZNİ KONULARINDA ARAMA YAPABİLİRLER..YA DA GOOGLE AMCADAN:)))

19 Mayıs 2011 00:25

cemre.ilkmat

doğum iznini biliyorm zaten o ayrı.. onu kullandıktan sonrasını düşnüyrm...

haklsısınız. uygulamalı olarak 1 yıl doldurmak gerekiyor... zaten sözleşmeli 1 yıl çalışınca uygulumalı çalışmış oluyorm gerekli kursları da aldıktan sonra kadroya geçince 1 yıl daha beklemek bana çok anlamsız geliyor...

peki ne kadar süre için aylıksız izin alınabilir???

19 Mayıs 2011 00:36

cemre.ilkmat

yorumlar için teşekkürler.

19 Mayıs 2011 00:50

takke

ben işe başladığım gün doğum sonrası ücretsiz izne ayrıldım hocam..4 ay süreyle izinliyim..ama bu süre görevden sayılmıyor ve özlük haklarınızı kullanmıyorsunuz..bu arada sözleşmeliyim.bu sizin yasal hakkınız.hatta torba yasaya göre eşiniz bile ayrılabilir..belli bir süre çalışmış olmak gerekir gibi bazı yorumlar var..doğum yapmak için bu süreyimi beklemek gerekir yani :))komik..kısacası ben şu an bu izni kullanıyorum hocam...

19 Mayıs 2011 00:55

berlinn

belli bir süre beklemek gereken, bu başlığa konu da olan aylıksız izin... eski yasayla 10 yılın üzerindeki memurlara bir defalığına mazeretsiz veriliyordu...

doğum iznini her koşulda alırsınız... şözleşmeli çalışmışsanız mahkemeye verin bence... geçenlerde böyle kazanılmış bir dava var... bir inceleyin isterseniz...

http://forum.memurlar.net/konu/1234797/

Toplam 21 mesaj
ANKET
Sizce mülakatla, daha liyakatli okul müdürleri mi atanıyor?