Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : konserwatifBeyond the Compasskjhu
25 Haziran 2011 14:30  


2011 haziran ziraat bankası servis görevlisi sınav sonuçları,paylaşalım lütfen

52,25 aldım.acaip zordu sorular daha doğrusu finans ve güncel ekonomi soruları.mat ve türkçe kolaydı.çan yaparlar umarım ama 50 puana düşmez sanırım.girdiğim şubede en yüksek puanı ben almıştım.enteresan bi sınavdı.hadi hayırlısı..

25 Haziran 2011 14:32

üye_adınızz

sadece güncel yoktu ki muhasebe iktisatta vardı

25 Haziran 2011 14:35

achillesee

aynen.ben deli gibi para banka çalıştım.bendeki tanımlarla ziraatin tanımları arasında uçurum vardı resmen.onu geçtim bi de millet alandan yok soru gelmicek falan diodu.bal gibi de %80i alandan geldi soruların.

25 Haziran 2011 14:35

stepbystep

62.5 aldım ne olur acaba??

25 Haziran 2011 14:38

üye_adınızz

aslında alan olacağı belliydi neden dersen güncel diyo ya sonuçta muhasebede iktisatta olan şeyler güncel:)

25 Haziran 2011 14:50

trsmvld

61.75 de bende var hayırlısı artık arkadaslar

25 Haziran 2011 14:52

tmac_03

68 benim. kaça düşer

25 Haziran 2011 15:16

xgma3t
Kapalı

kaç soru vardı alandan türkçe mat soru sayısı kaçtı

25 Haziran 2011 15:40

jeambeam

yaa bu ziraatin sınavı için oturup ders çalışan var mı acaba ?

25 Haziran 2011 15:50

xgma3t
Kapalı

ben hiç çalışmadım

25 Haziran 2011 15:52

carlsberg35
Kapalı

ben eylülde 63.75 gibi bişey almıştım, çan yapılınca 71 72 gibi bişey olmuştu puanım. mülakatta elendim o ayrı konu.

25 Haziran 2011 16:22

query_string

carlsberg35;

mülakatta neden elediler acaba yani senin öngörülerin neler?

25 Haziran 2011 16:55

penguen42
Kapalı

giyimin kötü olur eler

konuşmanı beğenmez eler

saçmalarsın eler

gevelerrsin eler

referans yok eler referans olmalı iyi bi.

25 Haziran 2011 17:04

blume_000

arkadaşlar 67.5 benimde olurmu bişeler acaba deneyimli arakadaşalr varsa paylaşsın lütfennnnn

26 Haziran 2011 10:02

e-n-g-i-n

56,50 de ben aldım sizce birşey çıkarmı girdiğim şubedeki en yüksek puanlardan biriydi.finans tamamen muhasebe ve iktisattan oluşuyordu bence...

26 Haziran 2011 11:35

f@ruk
Kapalı

60 ve üstü puana sahibi arkadaşlar genel durum itibariyle puanlar düşükse 70 yapılabilir. en son sınavda 63 gibi bir netim vardı puanım 71 yapılmıştı. tabi il tercihlerinde elendik.(2 tercih dahil:)) hayırlısı inşallah mülakata gireriz...

herkese başarılar..

26 Haziran 2011 12:20

çilek44

70.75 arkadaşlar benimki de

26 Haziran 2011 12:24

achillesee

en sinir olduğum olay da şu : türkçe ve matematik benim full. matematikten 1 boşum vardı o kadar. beni bitiren finans oldu.off off!

27 Haziran 2011 10:04

kartaLLL_87

sınav sonuçları ne zaman belli olur nerden bakacagız

27 Haziran 2011 11:50

yargıc034

hangi siteden bakılıyor arkadaşlar ben bulamadım da yardımcı olursanız çıok makbule gecer

27 Haziran 2011 12:25

farel1984

benim insan kaynaklarında yakınım var 1 saat önce görüştüm 70 barajı 60a denk getirlreceğini söledi (tabi tahminen)yani 60 net=70 puan yapılacakmış 60 ve üstü alanların lisetelerde yer bulabileceğini söledi %90 dedi

Toplam 32 mesaj