Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : a_durmazasayginhopali
28 Haziran 2011 16:50  


Mardin/kızıltepe satılık ev eşyası

oturma grubu:1100 tl

Yemek odası grubu:1100 tl

Yatak odası:1600 Baza yatak dahil

2 çekyat 500

Topluca alımda indirim yapılır :)

28 Haziran 2011 16:56

elsalvador82

eşyalar 2 seneliktir.sıfır gibi

28 Haziran 2011 17:49

elsalvador82

Kimse yok mu?

28 Haziran 2011 17:55

la_edri1907

sen bu fiyatlara zor satarsı hocam...aldığın fiyattan pahalı gibi...

28 Haziran 2011 17:59

elsalvador82

Hocam oturma ve yemek odası 1600 den, yatak odası 2200den aldım.sadece cekyatlar 600 den aldım onları çok indirmedim zaten hiç kullanılmadı.Hepsi inegöl üretimi sağlamdır

28 Haziran 2011 20:21

nurgülgül
Kapalı

hocam insanlar geçici olarak gidecekler napsınlar bu fiyatı yahu:)) yeni evlenen de ikinci el almaz zaten, elinde patlamasın

28 Haziran 2011 20:32

elsalvador82

Satmam hocam önemli değil.Satarsam nakliyeden kurtulup gittiğim yerde daha iyisini alırım diye düşünmüştüm.hadi akşam pazarı 100er lira daha indirdim :)

28 Haziran 2011 21:47

imtzede09

hocam kızıltepe nasıl sen ondan bahset gelirsek alırız eşyaları :)))

28 Haziran 2011 22:48

elsalvador82

Eşyalar önemli değil hocam.Anlatırım tabi ama bu kişiden kişiye değişen bir konu.Ben batıda görev yapıyordum eşimin doğu görevinden dolayı kızıltepeye geldim ve ankaradan doğusunu pek görmemiştim.buna ragmen zorluklar yaşamadım ki ben pek çenemi tutamayan bi insanım yanlışa doğru diyemem buna ragmen insanlardan kötü tepkiler almadım.Yani şunu demek istiyorum tvde gördüğümüz gibi değil.İnsanlar gayet iyi tabi heryerde işe yaramaz insan var.orda da var.Tabi iyi olmakla beraber kültür olarakta farklılıklar var.İyi anlamda da kötü anlamda da farklılıkları göreciksiniz.

Bunların dışında her istediğinizi bulabileceğiniz bulamazsanız mardin 20 km ordan bulabilirsiniz.havaalanı dibinizde bu bir avantaj benim gibi istanbula gidip gelmek için.ancak sosyal yaşantı anlamında eksiklikler fazla bunu da iyi bir arkadaş ortamıyla önemsemezsiniz zaten.

Başka sormak istedikleriniz varsa yardım edebilirim

28 Haziran 2011 23:53

imtzede09

hocam çok teşekkür ederim eymirli i.ö.o hakkında bir bilginiz var mı nasıldır merkezde midir ?

29 Haziran 2011 12:22

elsalvador82

kızıltepe merkezde öyle bi okul yok muhtemel köy okuludur ben de bilmiyorum hocam.Ama genel olarak çok uzak köy olmadığı sürece köylere ulaşım kolay

29 Haziran 2011 14:32

imtzede09

çok teşekkür ederim hocam inşallah eşyalara alıcı çıkar kolay gelsin :)

29 Haziran 2011 15:00

RaYukAn

Mardin kızıltepe inkılap ilköğretim okulu ve ışıklı ilköğretim okulları nasıl hocam

29 Haziran 2011 15:08

" altı temmuz "

6 temmuzadan sonra başlığı güncelleyin oraya çıkarsa alabiliriz..

29 Haziran 2011 15:44

elsalvador82

inkılap benim evin yanında :)...Belediye ve otogarın çok yakınında kızıltepe için iyi mahalle diyebilirim.ışıklı köy duydum ismini ama nerdedir nedir bilmiyorum.haritalardan kızıltepe meb ten faydalanıp hangi yolda v.s. bazı bilgilerle birlikte sorarsanız daha yardımcı olabiliri. bu şekilde benim araştırmam gerek buna da vaktim yok hocam.

29 Haziran 2011 15:48

rytpl

bana da bi ihtimal mardin merkez ticaret mesek lisesi gelcek..ist.deyim ve korkuyorum sanırım :(

29 Haziran 2011 16:18

elsalvador82

Mardin merkez oturmuş düzgün temiz bir şehir.korkulacak hiçbir şey yok.Mardin kızıltepeye göre daha gelişmiş bir yer.Özellikle benim gibi kalabalığı sevmeyen insanlar için mardin çok iyi.Ancak kızıltepeye göre biraz daha pahalıdır.Yeme içme kira gibi.

29 Haziran 2011 22:25

nurgülgül
Kapalı

hocam

bağrıbütün, bozhöyük ve çıplak ilköğretim okulları hakkında bilginiz var mı?

29 Haziran 2011 22:44

elsalvador82

Hocam bir tek çıplak i.ö. okulunu biliyorum 35 40 km lik bir köy suriye sınırında geliş gidişiniz çok zor olur.Muhtemelen köyde kalırsınız.

Bayanlar sakın bize görevlendirme yaparlar diyip uzak yerleri yazmayın görevlendirme çok zor yapılıyor.Doğunun her yeri böyle.Eskiden doğuda bu işler daha kolay gibi bir düşünce vardı ama tam tersi batıda idareciler daha rahat.Doguda soruşturmadan çok korkuyor idareciler.

29 Haziran 2011 22:57

elsalvador82

Hocam bağrıbütünü de haritadan buldum.o da 30 km yaklaşık.bozhöyük biraz daha uzak ikisi de kızıltepenin batısında.ikiside çıplaka göre daha büyük köyler.Gidiş geliş muhtemelen çıplaka göre daha rahat olabilir.

Toplam 19 mesaj