Editörler : ya umutlarda biterse
«78910111213141516171819
18 Eylül 2015 18:37

anne12
Aday Memur

http://i.hizliresim.com/1k5L1p.jpg

[url=https://hizliresim.com/1k5L1p][img]http://i.hizliresim.com/1k5L1p.jpg[/img][/url]

KARAR BUGÜN TEBLİĞ OLDU.

1-) ŞİMDİ NE YAPMAM LAZIM

2-) TELEFON İADESİNİ (SONY) FİRMASINA MI YAPMAM LAZIM YOKSA ALDIĞIM BAYİNDEN Mİ?

3-)PARAMI NASIL ALACAĞIM? KISACA NELER YAPMAM GEREKİYOR Bİ YARDIM EDER MİSİNİZ? LÜTFEN :(

4-) 30 GÜN FALAN DİYOR ÖNÜMÜZ BAYRAM TATİLİ NASIL BİR YOL İZLEMEM GEREKİYOR? NOTERE MÜHÜR YAPTIRMAM GEREKİYOR MU ?

19 Eylül 2015 21:22

monduli
Şube Müdürü

http://i.hizliresim.com/1k5L1p.jpg

[url=https://hizliresim.com/1k5L1p][img]http://i.hizliresim.com/1k5L1p.jpg[/img][/url]

KARAR BUGÜN TEBLİĞ OLDU.

1-) ŞİMDİ NE YAPMAM LAZIM

2-) TELEFON İADESİNİ (SONY) FİRMASINA MI YAPMAM LAZIM YOKSA ALDIĞIM BAYİNDEN Mİ?

3-)PARAMI NASIL ALACAĞIM? KISACA NELER YAPMAM GEREKİYOR Bİ YARDIM EDER MİSİNİZ? LÜTFEN :(

4-) 30 GÜN FALAN DİYOR ÖNÜMÜZ BAYRAM TATİLİ NASIL BİR YOL İZLEMEM GEREKİYOR? NOTERE MÜHÜR YAPTIRMAM GEREKİYOR MU ?


anne12, 2 yıl önce - Alıntıya git

ben aldığım bayiye gittim,kararla beraber sonra o firma savunma verdi aradan biraz zaman geçince aradılar bozulan telin tüm aksesuarlarıyla istediler aradan bir ay geçmeden firmadan ücretimizi aldık ama defalarca gittik bayi ile alakalı daha çok.Sajr aleti bozuktu sakladım olacağı var ya son hafta nasılsa karr çıkmaz dedim attım neyse onun ücreti kestiler sonuçda aldım kalan ücreti.işin peşini bırakmayın üstünde durun derim

26 Aralık 2015 23:12

morella
Memur

Konuyu açan arkadaş burada mısın?

01 Şubat 2016 12:16

Tüketici Dostu -175-
Şef

Buyrun buradayım

12 Şubat 2016 15:04

son imprtor
Aday Memur

Buyrun buradayım


Tüketici Dostu -175-, 2 yıl önce - Alıntıya git

merhaba hocam 01.07.2015 de gold teknoloji den internet üzerinden apple 4s telefon aldım 02.02.2016 da telefon %38 şarjı varken kapandı bi daha açılmadı.bende gold e yazdım hangi servise göndermem gerekiyor diye mesaj atmışlar apple servis tlf diye kendim kargoyla gönderdim 04.02.2016 da servis teslim almış.10.02.2016 da servis mesaj atmış darbeli-sıvılı 830 tl takası var diye bende telefonun arka tarafı 5 ay ö-nce düştü darbeliydi ama çalışıyordu sonra telefon sıvı almış dediler ne sıvı sı dedim 830 tl para istiyorlar yapmak için veya yenisini verecekler kendim zaten 820 ye aldım dedim sonra gold u aradım bizim aracılığımızla mı gönderdiniz servise dedi hayır kendim gönderdim dedim bizim aracılığımız la göndermediyseniz kendiniz servisi arayacaksınız halledeceksiniz dedi şubemiz getirseydiniz falan dedi bende muğla da şube açın oraya götüreyim dedim şubeniz yok dedim bişey diyemedi bende telefonu servisten istedim daha gelmedi şimdi hocam ben nasıl bir yol izlemem gerekiyor bunlar kendi sıvıyı dökse ben bunu nasıl ispatlayacam garanti dışı bıraktılar tüketici hakem heyetine başvursan sonuç ne olur eliniz de emsal karar var mı bu konu hakkında ilginizden dolayı teşekkür ederim iyi çalışmalar

14 Mart 2016 14:05

yorgun_43
Müsteşar

selamlar herkese

14 Mart 2016 14:18

yorgun_43
Müsteşar

Hesap işletim ücretleri ile ilgili danıştayın 18/11/2015 tarihli yürütmeyi durdurma kararı var.danıştay kararlara geriye dönük işlediği için hesap işletim ücretleri ile ilgili tüketici lehine karar verilebilir...Tabiki tüketicinin kesintiyi belgelemesi şartıyla...

06 Nisan 2016 11:58

fatma_855
Aday Memur

merhaba. bir konuda danışacaktım. Kardeşim sahte bir internet sitesinden(sitede adres yok ve telefona cevap verilmiyor) telefonuna onay kodu isteyerek kapıda ödemeli alışveriş yapmış ve alıcıya annemin ismini yazmış. ptt kargo kapıya gelince annem teslim almayacağını belirtip imzasını atıp geri göndermiş. bu durumda siparişi onay kodu ile biz verdiğimiz için hukuki bir yaptırım uygulayabilirler mi? dava açabilirler mi? yapmamız gereken bir iş ve işlem var mı?

08 Nisan 2016 12:09

felixsis
Daire Başkanı

slm arkadaşım

galaxy a7 telefonum var alalı bir sene oldu ara ara ekran gidiyordu uzun aralıklarla sonra bi gitti birdaha gelmedi bende garantiye götürdüm şunu belirtiyim telefonda hiç bir darbe su kaçması söz konusu değil kulanıcı hatası deyip ekran değişimi için 650 tl fiyat istediler..fakat üründe kullanıcı hatası olacak hiç bir durum yaşanmadı...samsung arıyorum Başarı garantiye yönlendiriyolar muhattap olarak...tüketici mahkemesinemi başvurmam gerekli direk arkadaşım..birde fatura benim adıma değil..şimdiden teşekkür ederim cevabını bekliyorum arkadaşım

22 Nisan 2016 10:08

flinta
Aday Memur

daha önce general mobile 2 mini aldım.telefonda donma ve ısınma sorunlarından dolayı 3 defa servise gönderdim 2 defada yine donma ve google playdan uygulama indirme ve güncelleme probleminden dolayı servise gönderdim.iade talebi istedim ama kabul etmediler toplamda 5 defa servise gitti garanti kapsamında üçret iadesi için ne yapmam gerekiyor.tüketici hakem heyetine başvursam nasıl bir sonuç cıkar,bu arada telefonun fatura fiyatı 599 tl idi ve vatan bilgisayardan almıştım.

26 Temmuz 2016 06:49

selcuka.584
Aday Memur

İyi günler; bir sorum olacaktı.TTNET Adsl internet

aboneliğimiz var ve 28 mart 2016 tarihinden beri donuk vaziyette,elimizde ttnet

tarafından verilen dondurma belgesi de mevcut.Belge üzerinde TAŞINMA SEBEBİ

OLARAK NAKİL GÖSTERİLİYOR.4 ay geçmesine rağmen nakli yaptırmadık.Tabi 4 aylık

fatura geldi kullanmadığımız internet için. Bu aboneliğin 6 ay kadar sonra

sözleşmesi bitiyor.Elimizde 28 mart tarihli dondurma belgesi olduğuna göre,6 ay

daha sözleşme bitene kadar beklesem hiç nakil yaptırmasam,sonra faturaları

ödeyip (öncelikle şirkete posta gönderip borcumun silinmesini istedikten ve

onların kabul etmemesinden snra),bu ödediğim 10 aylık faturaların tamamını geri

almak için tüketici hakem heyetine başvursam geri alabilir miyim? Elimde

kullanmadığıma dair dondurma belgesi işe yarar mı? Teşekkürler.

29 Eylül 2016 10:39

Taşeron06
Aday Memur

iyi günler arkadaşlar kilksadan telefon aldım garantiye gönderdim faturasıyla beraber gönderdim

thh şikayet edeceğim ama faturası yok ne yapmam gerekiyor?

01 Şubat 2017 09:20

Tüketici Dostu -175-
Şef

iyi günler arkadaşlar kilksadan telefon aldım garantiye gönderdim faturasıyla beraber gönderdim

thh şikayet edeceğim ama faturası yok ne yapmam gerekiyor?


Taşeron06, 12 ay önce - Alıntıya git

faturasının bir örneğini satıcıdan alabilirsiniz vermiyorsa fatura asıllarını verdiğinizi

konuyu thh ne aksettirin, ama normal şartlarda bu tip durumlarda lütfen faturanın bir örneği sizde de olsun

01 Şubat 2017 09:53

Tüketici Dostu -175-
Şef

TUBİS Sİstemi ne zaman doğru dürüst çalışacak.

12 Eylül 2017 13:42

barlas1945
Aday Memur

Merhaba umarım hala etkinsindir yardıma ihtiyacım var :)

Hburada'dan aldığım ekran kartı arızalandığı için hburada aracılığı ile yetkili servisine gönderdim. 20 iş gününü geçeli birkaç gün oluyor ama hala hiçbir haber yok. Değişim talep etmek istiyorum ama fatura ve garanti belgesini ekran kartı ile beraber gönderdim. Faturanın fotoğrafını çekmiştim, siteden de çıktı alabilirim. Ama garanti belgesi yok ve olsa bile galiba değişim için satıcının mührü gerekiyormuş. Büyük ihtimal mühürsüz ve şu an serviste. Ben şimdi ne yapmalıyım direkt thh'ye gitsem bana yardımcı olabilirler mi? Bir de dilekçeye yetkili servisin bilgilerin mi vereceğim yoksa hburada'nın mı

Toplam 375 mesaj
«78910111213141516171819
ANKET
Sizce, kamuda liyakat var mı?