Yandex.Metrica
Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : cihan27incir.receli
18 Ağustos 2011 20:09  


Kapalı
Maaş Hesabı Açtırmak İçin Gerekli Olan Belgeler Nelerdir

Maaş Hesabı Açtırmak İçin Gerekli Olan Belgeler Nelerdir...

18 Ağustos 2011 20:23

tofi

nüfus yeterli

18 Ağustos 2011 21:32

hazeleye
Yasaklı

ookulun ilçenin çalıştığı bankaya gidip şu okul maaş hesabı derseniz açarlar belgeye gerek nufus kağıdı dışında ıban veya hesap nosunu okula verirsiniz onlarda işlemleri yapıp ilçeye verir hesap nosunu mutemet gerisini halleder

19 Ağustos 2011 00:13

!'PenThOS_
Yasaklı

sadece kimlik kartınız,,

21 Ağustos 2011 23:57

tuncayttt

bu nasıl bir öğretmen bilgi paylaşım sitesi ne kadar saçmalık varsa burada...

22 Ağustos 2011 00:14

aykaann
Kapalı

sen ne demek istiyorsun burası bilgi paylaşım yeri senin ilgini çekmiyorsa yazmazsın... fazla saçmalama uzaaaaaaaaa....

24 Ağustos 2011 15:37

tilli56

yuhhhh diyrm kardeş sana...

24 Ağustos 2011 15:52

aykaann
Kapalı

lan tilli56 mısın ne zilli 56 mısın adam ol i... herif...

24 Ağustos 2011 16:08

aykaann
Kapalı

memurlar net bilgi paylaşım alanı burda herkes bilgi almak ve vermek için istediği gibi başlık açar bu başlıklarda bir sakıncalı durum varsa editörler siler... tuncayttt ve tilli56 sizin haddine değil uzayın...

28 Ağustos 2011 23:15

lafontane

bi ara ikametgah falan istiyolardı belki arkadaş ondan bööle sormuştur yüklenmeyin

29 Ağustos 2011 05:44

bursastore

bu kadar saçma bi soruda hayatımda duymadım yani.küçük çocuklar bile bir hesap açmak için sadece kimliğin olmasının yeterli olacağını bilir :)

29 Ağustos 2011 06:36

aykaann
Kapalı

bursa storedenen şahıs biz normal bir hesaptan değil maaş hesabından bahsediyoruz memleketten almam gereken belge varsa alayım diye sordum... sen okuduğunu nerenden anlıyorsun...

29 Ağustos 2011 12:28

hikmet85

merhaba arkadaşım ben isterken adresim olmadığı için o zaman atama kararnamenin bi fotokopisini ver demişti ama gördüğüm kadarıyla sadece benim şehirde istemiş. genede aklında bulunsun fazla bilginin zararı olmaz

30 Ağustos 2011 02:33

bursastore

ya senin gibi bir öğretmenin olsun istemezdim. off yaa Allh senin öğrencilerine sabır versin !

30 Ağustos 2011 03:07

aykaann
Kapalı

bursastore sen ne kadar ben merkezci düşünceye sahipsin yaaa... sen kendinin bildiği herşeyi başkalarınında mı bildiğini sanıyorsun... sen hala pigatin işlem öncesi dönemine takılıp kalmışşın... allah senin öğrencilerine sabır versin...

30 Ağustos 2011 04:11

bursastore

pigat değil o piaget

Toplam 15 mesaj
ANKET
Her il'de bir üniversite açılmasını;