Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : el.san.z.e.ö.oto-danisman-expert
03 Eylül 2011 02:15  


Megane Hb Dinamik model 105bg dizel mi yoksa toyota corolla 1.6 comfort benzinli mi alırdınız?

Fiyatları hemen hemen aynı ancak renault donanımı full ve dizel.Ama diğeri de marka üstünlüğü var.siz hangisini mantıklı buluyorsunuz?

03 Eylül 2011 02:31

sbfliii2
Kapalı

hocam sız nasıl bı araba almak ıstıyosunuz?

Hb mı? Sedan mı?

Benzınlı mı? Dızel mı?

Ben olsam bu ıkı secenekten corollayı tercıh ederım. Neden mı? Dızel sevmem :) renault sevmem :) satarken mumkun oldugunca az zarar etmek ısterım. Alacagım arabanın ıcı genıs olsun ısterım, megane hb nın arkası cok dar gıbı, zaten ıcerı dogru kavıslı arkası.

Corolla alırsanız cok az zararla satarsınız ama megane hb de bıraz daha zarar edebılırsınız. Ha bu zararı zaten yakıttan ettıgınız tasarrufla karsılayabılırsınız, orası ayrı.

03 Eylül 2011 10:35

el.san.z.e.ö.
Editor

sabit geliriniz iyiyse tabiki benzinli corolla. ama çok gezerim yakıta para vermeyi pek sevmem derseniz ozaman dizel megan.

03 Eylül 2011 11:15

brera
Kapalı

kesinlikle megane...

dizel ve full daha ne olsun. renault diyince insanların aklına toros broadway gelir o yüzden sevmezler kimsenin aklına laguna safrane gelmez...

dizelde zarar diye bir şey yok artık bakım masrafları bile aynı sayılır. az binersin kmsi az olur satarken yüksek fiyata satarsın çok binersen normal fiyata gider yakıttan karın onu amorti eder...

megane çok hoş araba güvenliği yol tutuşu donanımı... kullanmadıysanız bayide deneyin ama istediğiniz kadar zorlayın...

03 Eylül 2011 12:41

sbfliii2
Kapalı

brera

hocam dıkkat edın ben dızelden zarar edersınız demedım. Hb megane dan zarar edersınız dedım.

Bu gun 40 bın tl verıp aldıgınız megane ve corolla nın her ıkısı de benzılı olsa da, her ıkısı de dızel olsa da corolla daha az zarar eder. Bu arac dızel oldugu ıcın zarar ettırebılır de, turbo ya falan zarar verıırsen, ancak bahsettıgım sey bu degıl. Marka ve model olarak ıkıncı elde satarken edecegınız zarardan bahsedıyorum. Bu zararı da zaten yakıttan edılecek tasarrufla telafı edersınız ancak yıne de satarken dusuk fıyata satmak zoruna gıder ınsanın.

Dızel olmasından dolayı şu asamada megane tercıh edılebılır, ama full donanım var dıye tercıh edılmez. Cogu zaman kullanmıycanız özellıge neden para veresınız? Onemlı olan guvenlık, corollada da guvenlık donanımı gayet ıyı.

03 Eylül 2011 13:24

dunvebugun

yorumlar için tşk.ler

04 Eylül 2011 01:17

burak_meriç

tabiki dizel megan alırdım.toyota daha kaliteli olsada benzinli olması handikap.bide çogunlukla şehir içinde kullanacaksan batırır insanı.yani bi taraftan toyota sahibiyim diye gururlanmak var ama bi taraftanda dilediğin gibi o arabaya binememek var.tabi ben bizim gibi öğretmen tayfası için konuşuyorum.yakıt parası sorun değil diyenlere zaten toyota on numara.

04 Eylül 2011 01:24

- XXL
Yasaklı

kımseyı şuçlamıyor ve zan altında bırakmak ıstemıyorum özellikle istanbulda heleki araç dizelse 2 araçtan bırının kılometresı dusuruluyor.

(istanbuldan 3 tane araç aldım 2 sınınkı 100 bın durulurmus anlasılmadı sonradan çıktı ortaya)

diyeceğim şu 2 yıl garantı bozulmasın dıye servıste yapılıyor bakım sonrası ozel servısler.dızel araç alınacaksa en fazla 2 yıllık alınmalı yetkılı servısten kontrol edılmelı.

gelelım konuya marka ustunlugu var dıye cebındende ustun olamaz:)

sehır ıcınde benzınlıyle dızel yakıt masrafı yarı yarıyadır.egerkı megane az km lı ıse kesınlıkle megane derım.

04 Eylül 2011 12:32

emremusa

corolla al sen.dua edersin bana.sakın dar araba alma.

04 Eylül 2011 21:08

bizimmmköylü
Yasaklı

tabi ki corolla derim

05 Eylül 2011 14:13

'Battal Gazi

ben de bizimmmköylü kardeşime katılıyorum :))

05 Eylül 2011 14:31

brera
Kapalı

ya arkadaşlar mutlaka corolla daha iyi ama benzinli arabay binilir mi yani şehir içi 9.2 diyor bu araç o da 40-45 kuruş yapar dizel de aynı şartlarda 25 kuruşu geçmez

Toplam 11 mesaj