Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler :
28 Ekim 2011 17:17  


Kapalı
sicil no

sözleşmeli arkadaşlar ben müftülüğe gidip sicil numarımı öğrendim..sözleşmelilere vermiyorlar gb bir şey doğru değil gidip sorun öğrenin...bir de ben diyanetin sitesine giriyorum, personel bilgi sorgulama diye bir şey yok nerden öğreneceğiz kurum bilgilerimizi acaba bilen varsa yol gösterebilir mi?..bir sorum daha olcak bu kıdem derece vs..gb şeyler bizde de var mı?..bunlar neye göre belirleniyor.

28 Ekim 2011 18:45

Becaiiş

ısdekı basarınıza,uyumunuza ,hesey degerendırıylıyr,hocam muftuluk bıldıgım kadarı ıel tuutyr

26 Kasım 2011 15:19

gulnergis

sicil no ilçe müftülükten mi? yoksa il müft denmi? alınacak

26 Kasım 2011 19:08

yusuf guzel

sözleşmeliler işci statüsünde(sigorta).emekli sicil no yok.

06 Aralık 2011 22:25

veysel123

vekillerin bile sicil no su var arkadaşlar il müftülüklerinden alabilirsiniz.

07 Aralık 2011 19:49

üç kuruşa beş köfte

http://dibper.diyanet.gov.tr/personel/00_personara_mrk.php?-token.3=G&-process

burdan bakın personel bilgilerine arkadaşlar.

07 Aralık 2011 22:02

hafize78
Kapalı

arkadaşlar ben sicil numaramla bilgilerime baktım da.sınıfı: DHS yazıyo bu ne demek acaba bilen var mı?

07 Aralık 2011 23:14

veysel123

DİN HİZMETLERİ SINIFI:

Din hizmetleri sınıfı, özel kanunlarına göre çeşitli derecelerde dini eğitim görmüş olan ve dini görev yapan memurları kapsar.

08 Aralık 2011 18:07

hafize78
Kapalı

gerçekten birden düşünememişim..DHS de ne diyorum ben de...teşekkürler arkadaşım..

09 Aralık 2011 22:12

selahatk

üç kuruşa beş köfte hocam

benim bilgileri yanlış girmişler önlisans mezunu görünüyorum.düzelttirmeye çalışacağım.ayrıca daha önceki sigorta bilgilerim girilmemiş görünüyor.sözleşmeli olduğum sürece bu bilgilerin eksik olması sorun olmaz sanırım.fakat kadrolu olursak sigorta bilgilerinin eksik olması sorun olur mu,bilgin var mı

11 Aralık 2011 07:02

üç kuruşa beş köfte

selahatk hocam bunlar sadece bilgilendirme amaçlı..daha bi çok arkadaşın yanlış girilmiş farklı farklı bilgileri..sorun olacağını sanmam lakin sen yine de memura söyle bi ara..ya da sigortaya git bi sordur...problem olmaz da Türkiyede ve hele hele diyanetteysek problem olma ihtimali de var..kolay gelsin..

11 Aralık 2011 12:05

ysb rana

arkadaşlar benim hala sicil numaram yok.ilçe müftülüpünü aradım.daha gelmedi dediler.ilden mi öğrenmem gerek acep??

11 Aralık 2011 16:44

selahatk

ysb rana

bende müftülüğe defalarca sordum gelmedi dediler.diyanetin bilgi edinme ekranından mail attım.görev yerimi yazdım sicil nomu sordum.maille cevap verdiler.normalde o ekrandan bu tür bilgileri vermiyorlar.ama şansım varmış.numaramı verdiler

Toplam 12 mesaj
ANKET
Sizce Cumhurbaşkanı kim olmalı?











Grup Vizyon