Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : ya umutlarda biterse
27 Kasım 2011 15:27  


e-Okula giremiyorum lütfen yardım.

Arkadaşlar yaklaşık 3 haftadan beri e-okula giremiyorum. yani şifremi giriyorum ana sayfa açılıyor ama ne not kaydedebiliyorum nede ridef kaydedebiliyorum. kaydet butonuna basınca sayfa bulunamıyor diyor. okulda giriyorum ama evde bilgisayarımda olmuyor. bir kaç gündürde AYNI sorun mynet te olmaya başladı. mynet ana sayfaya giriyor ama kullanıcı adımı ve şifremi girince sayfa bulunamıyor diyor sürekli. ne yapacağım arkadaşlar diğer sitelerde böyle bi sorun yok en azından sürekli girdiğim sitelerde sadece e-okul ve mynette aynı sorunu yaşıyorum. dns ayarlarını değiştirdim , mozilla google crome yükleyip denedim , bilgisayara format attım ama hala düzelmedi. Lütfen bana çözüm yolu gösterin.

27 Kasım 2011 18:28

kül_pisisi
Kapalı

aynı sorun bende de var explorerdan da denedim yine giremedim eklentilerede baktım yine yapamadım arkadaşlar yardımcı olursanız seviniriz:)

30 Kasım 2011 00:19

oscarlık1
Yasaklı

aşırı yüklenmeden olabilir.

30 Kasım 2011 12:08

basak_abdullah

aynı sorun bende de var.hala çözebilmiş değilim.nakil bile gönderemiyorum.kaydet deyince sayfa görüntülenemiyor diyor.yok mu bu sorun hakkında bilgisi olan ya da çözen?

01 Aralık 2011 11:09

basak_abdullah

arkadaşlar yardımcı olacak kimse yok mu?

02 Aralık 2011 10:33

İlim-Amel-İhlas

E-Okul şifre servisi yanıt veremiyor olabilir. İnternet bağlantınızın yavaşlığından yanıt verme süresini ıskalıyor olabilirsiniz.

Bildiğim kadarıyla E-Okul bazı dönemlerde yoğun oluyor. Yoğun olmayan bir dönemde deneyip buraya dönüş yaparsanız seviniriz.

02 Aralık 2011 13:33

oscarlık1
Yasaklı

hala giremiyen arkadaşlar yoğun olmyan gece 02:00 gibi denemelerini tavsiye ederim.Sorun büyük ihtimalle aşırı yüklenmeden kaynaklı

02 Aralık 2011 13:58

basak_abdullah

ilim-amel-ihlas dostum; sitemden değil sorun.dün akşam tiemwear programıyla başka arkadışımın bilgisayarının kontrolünü alarak hallettim.ne şans ise ben de 4 pc var 2si okulun 2si benim olmak üzere(okul neti ve kendi ttnet im) hiçbirinden yapılmıyor.ie9 yükledim javayı kaldırıp tekrar yükledim.hiçbiri işe yaramadı.sorunun neden kaynaklandığını ve çözümü konusundaki yardımlarınızı bekliyorum.malum her şey e-okulda yapılıyor sürekli arkadaşın bilgisayarına el koyamam.

02 Aralık 2011 21:02

LeG0LaS

Hocalarım sorun devam ediyor çözbilmiş değilim formatta attım yinede düzelmedi. yoğunluktan olmadığından eminim 1 aydır gece gündüz e-okulu deniyorum hala hiçbir işlem yapılmıyor. ana sayfada sıkıntı yok istediği yere tık diye giriyor ama gel gelelim kayıt işlemi yada listeleme işlemi olunca 1-2 sanie sonra sayfa bulunamıyor diyor. Yok mu çözüme yardımcı olacak birisi. Sabah 4 te bile denedim ama kesinlikle bunun sistemin yoğunluğuyla alakası yok. okuldan herzaman giriliyor her işlem yapılıyor ama evde kendi pc imde bişey yapamıyorum. ADSL şirketinide aradım onlarda bulamadı. sorun internet hattında değil sizin bilgisayarınızda dedi. Format attım fabrika ayarlarına döndürdüm daha ne yapıyım.

02 Aralık 2011 22:47

aydogmus07

arkadaşlar aynı sorun bende de var. ne iş nalmasım. okuldaki bilgisayarlar çok eski. normal sitelere girerken yavaş olsa bile e okula girerken canavar gibi çalışıyor. evdeki bilgisayarım gayet hızlı, eokula normal giriyor ancak notları ve ridefi kaydeti tıklatınca dakikalarca işlem sürüyor ancak bir türlü kayıt yapmıyor. beklerken sırtıma kramplar giriyor.bunun yoğulukla bir alakası yok her vakti denedim ama olmadı. problem ne bir türlü çözemedim. bilrn biri varsa lütfen aydınlatsın bizi...

06 Aralık 2011 00:10

durca

okuldakı net bakanlıgın sagladıgı hat tır:)

07 Aralık 2011 23:49

kül_pisisi
Kapalı

arkadaşlar ben sorunumu çözdüm virüs programım bazı sistem dosyalarını silmiş onları tekrar çalıştırdım şuan sorunsuz girebiliyorum

08 Aralık 2011 00:29

basak_abdullah

kül_pisisi dostum daha açıklayıcı olur musun?aslında tüm yaptıklarını sırasıyla anlatırsan çok sevinirim.

08 Aralık 2011 23:25

kül_pisisi
Kapalı

Aşağıdaki adımları uygulayabilirsiniz:

Başlat'dan Çalıştır'a gelin.

Aç kutusuna regsvr32 jscript.dll yazarak Enter'a basın. Gelen uyarı penceresini Tamam butonuna basarak kapatın.

Başlat'dan Çalıştır'a gelin.

Aç kutusuna regsvr32 Vbscript.dll yazarak Enter'a basın. Gelen uyarı penceresini Tamam butonuna basarak kapatın.

bunları uyguladım arkadaşlar

08 Aralık 2011 23:49

basak_abdullah

HOCAM bilgiler için teşekkürler uyguladım ama malesef işe yaramadı.tekrar sağolun

09 Aralık 2011 22:48

hopali
Editor

Bazı Kafa Yorucu Yöntemler Denenebilir Ancak Uzaktan Şöyle bişey Desek Denemeye Değebilir, Format Atılan Cd niz Modifiye Bir Cd ise Güvenli Bağlantıda Sıkıntı Yaşıyor Olabilir, Yani Exploer Ayarlarıyla İlgili, Bazen Ayarları Sıfırlasanızda Modifiye Exploerse Düzelmeyebilir, Farklı Bir Cd ile Format Deneyin, Orjinal Olanları Nette Aktivite Edip Yüklüyorlar, Bunları Deneyebilirsiniz, Genelde Sorunsuz Çalışırlar...

06 Ocak 2012 02:39

seri41

gündüz yoğun oluyor gece bağlantı daha hızlı dediler ama.bir saattir eokulda gelişim raporu dosyası açılamadı.''lütfen bekleyiniz işleminiz yürütülüyor''yazısından bıktım.

08 Ocak 2012 08:54

kurufasulye

sorun yaşayan arkadaşlar kullandıkları sistemi ve internet explorer sürümünü yazarlarsa daha iyi olur. vista ve win7 de explorer 9 ile sorun yaşanıyor girmede. ie 8 ile girilebiliyor. okuldajki bilgisayarım vista ie9 onunla giremiyorum. ama XP ve ie8 ile girebiliyorum. bilginize....

12 Ocak 2012 20:54

basak_abdullah

kurufasulye hocam ben köyde öğretmenim.aynı sanralden 4 okul ve bir kişisel adsl var.hepsinde de sorun var.ttnet i aradım sorun bizde değil diyor da başka şey demiyor.server sağlayıcılarında problem var diyor.anlamadım sorunun neden kaynaklandığını ve hiçbir yerde çözümünü de bulamadım.iki bilgisayarım var.ikisinde de win 7 yüklü.okuldaki pclerde vista var.çıldıracağım kardeşim ya.

Toplam 18 mesaj
ANKET
1 Mayıs sizce Taksim'de kutlanmalı mı?



Grup Vizyon