Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : cihan2706fatih06incir.receli
10 Aralık 2011 18:29  


motorlu taşıt sınavı gözetmen ücreti ne kadar

arkadaşlar bugün sınavda görevliydik .öğretmen arkadaşlar 35ile 60 lira arasında değişik rakamlar söylediler bilgisi olan varmı

10 Aralık 2011 18:33

escu

Hocam bu sınavlarda nasıl görev alıyorsunuz?Ne yapılması gerekiyor?

10 Aralık 2011 18:37

karadeniz1981

geçen yıl 60 lira kadar almıştım

10 Aralık 2011 18:40

karadeniz1981

açık ilköğretim ve lise sınavları 5 ekdersle ücretlendirilir

10 Aralık 2011 19:07

şengönül
Yasaklı

geçensen 63 tl bu sene 65. görev almak için okula gelen yazıya istiyorum diyorsun imzalarsın görev çıkar.

10 Aralık 2011 19:45

ramo58

Hocam eline geçecek net para 67,5 TL.

10 Aralık 2011 19:49

Hep meşgul
Kapalı

65.00 tl güle güle harcayın.

10 Aralık 2011 19:50

ramo58

Bir de mtsk sınavının ek dersle bir ilgisi yok. O yüzden ek dersle orantılanarak hesap edilmez. Zaten ek dersinle değil; birkaç hafta içinde herhangi bir günde hesabına geçiyorlar. Yalnız mebbis teki ıban kodunuz hangi bankaya aitse para o bankaya yatar. Bu konuya dikkat edin. Geçen snavda biz de görev aldık. Iban kodu güncel olmayanlar biraz sıkıntı yaşadı. Bir arkadaşımınki epeydir kullanmadığı bir hesaba yattığı için banka(tefecinin modern adı) hemen hesap işletim ücreti kesmiş:) Okuldan güncelletin.

10 Aralık 2011 20:03

yets

benim de var MTSK belgem ama TES üyelerine görev verilmiyor.Bizde görevi badem bıyıklı sarı sendikacılar alıyor hamdolsun...

10 Aralık 2011 20:13

karadeniz1981

görev yerimde internet üzerinden başvuru yapılıyor ve görev alanlar bir sonraki sınavda alt sıralarda yer alıyor.

10 Aralık 2011 20:34

gizli.gercek

hocam başkanla gözetmen farketmiyorsa 67.8 tl

16 Aralık 2011 05:19

gokhankakiz

gözetmenlik başvuru tarihi ?

16 Aralık 2011 08:55

busevdabitmez1453

sınavda görev almanız için öğreticilik belgesi almanız lazım. benim bulunduğum yerde 2 kişi 20 öğrenciyi sınav yapıyor ve yaklaşık 130 ar tl para alıyor.

16 Aralık 2011 09:27

gokhankakiz

gözetmenlik başvuru tarihi ?

16 Aralık 2011 09:40

hasan_52

5 saat ek ders verırlrer.. hepsı bu

02 Ocak 2012 15:02

wxyzt2006

11 aralık 2011 pazar günü açık ilöğretim sınavında gözetmendim ocak 2012 deyiz hala bana ödenen bir para olmadı mebsis teki iban koduma da baktım güncel doğru yani yatmaması normal mi

02 Ocak 2012 16:49

egeli_5

Arkadaşım eğer tek oturum girdiysen 5 ek ders olarak yansır ek dersine...

02 Ocak 2012 16:54

AĞRI PoLiSi
Yasaklı

71 lira almış polisler :)

02 Ocak 2012 17:23

özlem kavlı

bilmeyenler kendinden emin bir şekilde cevap vermesin lütfen milletin kafasını karaıştırmayın. açıköğretim sınavlarında 5 saat ekders motorlu taşıtlarda 64 genel olarak 60 küsür oluyor.

bu arada AĞRIpolisi gözetmenin ücretini sormuş, senin verdiğin cevap ne alaka...

02 Ocak 2012 17:27

özlem kavlı

ya ne cavaplar vermişsinz maşallah benim bile bilgimden şüphem oldu bilmem ne belgesi olacak bilmem kime görev vermezler bu ne ya,

belegem falan yok en son girdğim sınavda 67 lira ödemişlerdi... direksiyon sınavı ile kaıştırmayasınız...

02 Ocak 2012 20:42

ffiona7

arkadaslar ben de kac gündür niye yatmadı diye düşünürken az önce okudugum yorumlardan iban koduma bakmak geldi aklıma.para 27 aralıkta yatmıs. bu yaz bankam değişti ama ben ibanımı güncelletmemiştim.yarın ilk iş güncelleticem. ayrıca 67,5 TL aldım :)

Toplam 28 mesaj
Grup Vizyon