Yandex.Metrica
Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : el.san.z.e.ö.oto-danisman-expert
26 Aralık 2011 23:45  


60.000 tl ye alınacak en iyi 0 km dizel araç nedir

60.000 tl ye alınacak en iyi 0 km dizel araç nedir ?

evet arkadaşlar arabadan anlayan arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum

26 Aralık 2011 23:48

kursad_edebiyat

golf comfortline dizel otomatik-dsg şanzuman

26 Aralık 2011 23:53

kursad_edebiyat

aslında onu yerine dizel-otomatik kia ceed consept(sr) alırım golften daha donanımlı daha keyifli bir araba ve otomatik vitesi tam otomatik yani problem çıkarmaz. 10000tl de yanıma kalır fakat 60000 dedin diye diyorum.

26 Aralık 2011 23:56

VECiHi-HÜRKUŞ

golf e aslında sıcak bakmıyorum ama araştıracağım

toyota astra ford sanki daha sıcak geliyor...

26 Aralık 2011 23:57

el.san.z.e.ö.
Editor

Toyota Corolla Dizel 1.4 D-4D Elegant M/M

http://www.toyota.com.tr/turkey-local/fiyatlistesi2.aspx

26 Aralık 2011 23:58

VECiHi-HÜRKUŞ

bahsettiğin golf ün sıfırı sanırım 60.000 den pahalı gibi sahibinden com da 2. el 3000 km 62000 istemişler

hocam şuan elimde kia var ve uzak durmak istiyorum kia dan :)

27 Aralık 2011 00:00

brera-2

laguna da kampanya var 53 700

27 Aralık 2011 00:01

VECiHi-HÜRKUŞ

el san hocam bu toyota sanırım en donanımlısı olsa gerek inceliyorum

27 Aralık 2011 00:04

burak_meriç

kia ve hyundai kesinlikle almam.alacagım tek araba ise golf olurdu.

27 Aralık 2011 00:10

sbfliii2
Kapalı

hocam volvo s40 a da bak derım. Start stop lu olanın baslangıc fıyatı 63 000 tl cıvarı olması lazım.

Volvo olmaz dersen de golf hıghlıne manuel 62000 tl cıvarı olması lazım.

27 Aralık 2011 00:11

el.san.z.e.ö.
Editor

evet en full olanı. tamda o paraya.

27 Aralık 2011 01:11

"denge"

QASHQAİ al. şehre yüksekten bakarsın. :)

27 Aralık 2011 09:59

SEIKO 5

Acele etme.

Honda'nın 1.6 dizelini bekle.

Ondan sonra karar ver.

27 Aralık 2011 11:32

yine sensiz
Yasaklı

o paraya en iyi golf dizel alırsın .. başkasını düşünme . 2. elde de cebinde çeyrek altınındır. 60bin az para değil ihtiyaç zamanında da kolayca nakite dönüştürürsün.

kia falan demişler geç

3 yıllık bir kia otomatik satmayı deneyelim

3 yıllık bir golf dsg otomatik satmayı deneyelim

3 yıllık bir corolla otomatik satmayı deneyelim

3 yıllık bir ford satmayı deneyelim .

3 yıllık bir volvo satmayı deneyelim

........

bu sonuçları canlandır kafanda ... iyi ki golf almışım diyeceksın .

ha ben az daha zorlar passat alırdım . 60bin veren 68 de verir. hem d segmenti hem geniş hem bagaj sorunu olmayan hem kral hem hem hem .... uzar gider. tabi tercih senın . ama trend dizel passatta donanım yok dersen golfü kesinlikle düşün !!!

27 Aralık 2011 11:51

Dr-İsa

Bende citroen C5 dizel vardı, onu satıp dizel insignia aldım ama C5'imi özlüyorum dersem yalan olmaz. o paraya dizel bi C5 al aslan gibi arabaya bin, hele gidipte honda civic benzinli falan alma, daha da para çıkarabilirsen audi A4 veya A6'ya bak

27 Aralık 2011 12:37

ghost55

kardeş golf highline al. kral ol. boşver gerisini seni ne binerken ne satarken asla pişman etmez..

27 Aralık 2011 15:31

MONTEKRISTO

Ford Focus sedan. Hatchback gibi görünüyor. Bagajından faydalanırsın. 60.000 Tl bir araba için bence fazla.

27 Aralık 2011 15:57

Tundra

Corolla al. Tamamen fikrimdir; ama VW insanlarla dalga geçiyor, buna bir de Doğuş dalgası ekle. Yeni kasas geliyor. Yuh artık. Araba hep eski görünüyor. 4. kasadan sonra bitti. Ben bu kasaya Golf 5,5 diyorum, gelecek olana ise 5.75 ya da sizin için 6 diyeceğim.

Corolla güven verir. İkinci eli de gayet iyi ve hele dizeli çok kolay satılır. Dönem dönem 2. ele bile düşmez. Bence Golf'ten motoru daha sağlam. Şehirle özel vw servisleri ile dolu. Pompa-meme TDI'ler ortada...

Corolla 1.4 demezsen, 90 BG demezsen al.

27 Aralık 2011 16:00

Tundra

Şeklini beğenirseniz ki daha güncel bir dizayn, Auris al. Görüş açısı daha iyi. Bence kabin dizaynı da. Sıktı WV'ler iyice. Hyundai'ler bile daha başarılı.

27 Aralık 2011 16:26

ginobili
Yasaklı

Hocam kesinlikle QASHQAİ al.En azından ben öyle yapardım

27 Aralık 2011 18:35

el.san.z.e.ö.
Editor

para başkasının olunca harcamak ne kolay oluyor beeh :))

Toplam 38 mesaj
ANKET
Her il'de bir üniversite açılmasını;