Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : AdversaryCüneyt Barışoglu
«1817181818191820182118221823182418251826182718281829
18 Eylül 2016 21:43

frdwsss

arkadaşlar faceboktaki etkinlliklerimize katılalım

18 Eylül 2016 22:58

processengineer

arkadaşım ne cahil adamsın aç bir araştır ne bu diye tarım danısmanlıgı bayadır olan bir şey zaten bakanlığa olan bir alım da değil sınavı var. tarım teknisyen,tekniker ve veteriner teknikerleri ve ziraat müh.leri alanlarına göre tarım danısmanlığı alıp odalarda(büyük çoğunluğu) ya da serbest çalışabiliyor verilen ücrette yüksek bir şey değil.

http://i.hizliresim.com/znjBMO.png


agrieco, 1 hafta önce - Alıntıya git

gelmiş bir tane daha şak şakcı..senin bu yazdığını kanmayacak kadar akıllıyım meraketme..asıl cahil sensin ki yolunu bulmussunuz tarım danısmanlıgı altında tünel kazmıssınız bakanlıga dogru..gelmıs burada akıl verıyor..zaten dusuk puanlarla atanıyorsunuz..adalet yok bırde bu..bır kac tanıdık zıraatcı torpılle girdi oralara..! bır mıllet bukadar mı haın olur bırbırıne??..yazık bir tarafınızdan cıkacak o haklar ıstedıgınız kadar bahanelerle avutun kendınızı..Yaradanı kandıracagını zannetmek nasıl bır ahmaklık..!

19 Eylül 2016 16:31

agrieco

gelmiş bir tane daha şak şakcı..senin bu yazdığını kanmayacak kadar akıllıyım meraketme..asıl cahil sensin ki yolunu bulmussunuz tarım danısmanlıgı altında tünel kazmıssınız bakanlıga dogru..gelmıs burada akıl verıyor..zaten dusuk puanlarla atanıyorsunuz..adalet yok bırde bu..bır kac tanıdık zıraatcı torpılle girdi oralara..! bır mıllet bukadar mı haın olur bırbırıne??..yazık bir tarafınızdan cıkacak o haklar ıstedıgınız kadar bahanelerle avutun kendınızı..Yaradanı kandıracagını zannetmek nasıl bır ahmaklık..!


processengineer, 1 hafta önce - Alıntıya git

ne boş adamsın sana cevap yazmaya gerek yok. yaradan demiş adalet demiş neyin adaleti?

tarım odalarında,kooperatiflerinde danısmanlara verilen 1300 lira odalarda tanıdıklarını alıyor özel kurumlar çoğu istediğini alır.

19 Eylül 2016 20:23

gıdamız

offf yaaaa biz ne derdindeyiz siz ne

19 Eylül 2016 20:45

Azizecays

offf yaaaa biz ne derdindeyiz siz ne


gıdamız, 1 hafta önce - Alıntıya git

yok mu ya bi müjde?

her gün foruma girip yeni bir şey var mı diye bakmaktan sıkıldım

19 Eylül 2016 22:26

processengineer

ne boş adamsın sana cevap yazmaya gerek yok. yaradan demiş adalet demiş neyin adaleti?

tarım odalarında,kooperatiflerinde danısmanlara verilen 1300 lira odalarda tanıdıklarını alıyor özel kurumlar çoğu istediğini alır.


agrieco, 1 hafta önce - Alıntıya git

yaw he he sen bır kere kaybolsana kendı sayfana dogru ? asıl boş teneke sensin ki aşırı gereksiz ses çıkartıyorsun burada ki herkes senden zeki ve bilgili git başka yerde avlan bahanelerinle de avut kendini..çünkü açgözlü doyumsuzsunuz..bukadar ımkanınıza ragmen halen biryere gelemedıysen kendını sorgula..düşün gıda mühendislerinin yakasından asalaklar..! senın begenmedıgın o ımkanlara biz şükür eder olduk..oda yok ..senın gıbıler sadece kendı kafasındakılerı duyar cahil oyuzden kendı sayfana..sız ılk once paylasmayı ogrenın..oyle bır erdem yokki..bırkere sen veterınerlere yazman lazım yada bu bozuk duzenı kuranlara.! senden daha zor durumdakılerı olası onumuze gecerler korkusuyla aşagılıkca camur atarak bahane ureterek zor durumdakı gıda muhendıslerıne degıl..!

22 Eylül 2016 20:01

derya054

destek arkadaşlar, Sayın Faruk Çelik 70 Bin işsize ses vermeli

http://kamubiz.com/haber-5643-sayin_faruk_celik_neden_atama_yapmiyor.html

24 Eylül 2016 16:22

yineoadam

http://forum.memurlar.net/konu/2225084/1.sayfa

24 Eylül 2016 16:24

yineoadam

Arkadaşlar yorum yazmayı ihmal etmeyelim.

http://forum.memurlar.net/konu/2225084/1.sayfa

Toplam 36569 mesaj
«1817181818191820182118221823182418251826182718281829