Yandex.Metrica
Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : asillord
06 Mart 2012 18:56

asker06

sınıfına ve görev yaptığın yere göre değişir ama net tegmen maaşı şu aralıkta oynar. 2300- 2400

ek tazminatları eklersin. kıdem tazminatı, özel görev tazminatı, doğu tazminatı, ada tazminatı, ingilizce tazminatı vs.

06 Mart 2012 19:22

berkaan16

adalıada

Sen ne konuşuyorsun Allah'ını seversen ?

Uzman çavuş maaşı yok 5 bin liraymışta lojmanda en kral dairede kalırmışta MIŞTA MIŞ .!

İyi sallamışsın arkadaşım yok öyle 1 durum.

Maaş bu kadar olması zaten imkansız ayrıca Uzman Jandarma' lara lojmanda o kadar az yer ayrılır ki çoğu lojmana bile giremez. ! Çünkü çok az uzman konyenjan vardır lojmanda.

07 Mart 2012 00:43

vatan2185

burda atıp tutuyorsunuzda uzman çvş lar 5000 tl maaş orduu evi yok lojman boş boş konuşuoyrsunuz uzm çvş 2130 lira maaş alır 3 yıllık ve evliyse 520 de tazminat ordu evi yok lojman yok tsk da en çok hor görülen rütbelidir gerçek budur kıdem tazminatı falanda yok 1 yıllık uzm ne alırsa 19 yıllıkta aynısını alır kara kuvvetlerinde durum bu kanunen hakkın olan mzeret iznini bile vermemek için elinden geleni yaparlar sanki babasının iznini veriyor

14 Mart 2012 21:00

sidal_besyo

bu kadarr adammm ne kadar atıp ttmussuunuzzz altı ustu bı soruya cewap werıceksınız boş konusmayı nekadar seviyosunuz

16 Mart 2012 17:13

Ayyildizx

Varya biriniz de adam gibi bi cevap vermemişsiniz, puh size..

17 Mart 2012 01:34

defensive85

4BİN 5BİN + lojman yazan arkadaşlar,hangi ordudan bahsediyorsunuz (ya da ne içtiniz?) eğer cevabınız tsk ise mahkemeye başvuracağım ben de teğmenim ama 2400 lira maaş alıyorum devlet gerisini iç ediyor demek ki :)))))

17 Mart 2012 04:45

berkaan16

Ayyildixx

Varya biriniz de adam gibi bi cevap vermemişsiniz, puh size..

Demişsin ulan çakal sen adam gibi mesaj mı attında millete laf yapıyorsun adamın asabını bozma bu saatte.! Sana Haıkk Püğ sen verde göreLİM lavuga bak .!

18 Mart 2012 09:19

Ayyildizx

Berkan16 adam gibi yazmış işte,

Siz de dalga geçmişsiniz.

Çakal devletin içerisinde olan sizin gibi insanlar.

Bilgi isteyene adam gibi cevap verin. Maaşınızı elinizden kapmazlar korkmayın!! : ))

18 Mart 2012 18:06

sealman

arkadaşlar lutfen yeni başlamayı düşünenlere doğru bilgi verelim.

18 Mart 2012 19:08

defensive85

mart 2012 tarıhı ıtıbarı ıle tegmen maası 1430 lıra(120 tl oyak kesıntısı harıc) astsubay cavus maası 1940 lıra(120 konut ve 120 oyak kesıntısı harıc)...

18 Mart 2012 20:12

akıncılar1980

arkadaşlar kimse kimseyi yanlış yönlendirmesin doğrusunu yazalım birkere kara kuvvetleri ile jandarma arasında bir fark var asayiş tazminatı..bu tazminatı sadece jandarma personeli alır karacı arkadaşlar almaz sebebi içişleri bakanlığına bağlı olmasındandır. Bunun haricinde geriye kalan herşey aynıdır. Tabi alınan ek tazminatlar kişiden kişiye tayin olunan yere komando iç güvenlik ayrımına göre değişebilir.Personelin evli olup olmaması çocuk sayısı eşinin çalışıp çalışmamasıda bir diğer etkendir.şuan 6\1 bir üsteğmen karacı ise ortalama 2750 civarı (evli ve çocuklu için) jandarma ise 3000 civarıdır.Tabi bu batıda görevli olan personel içindir.Doğuda ise ek tazminatlar personelin aldığı göreve göre eklenmektedir.28-a 28-b ve operasyon tazminatları gibi.. sorusu olan varsa cevaplayabilirim.teşekkürler

18 Mart 2012 21:24

Ayyildizx

Çok sağ olun. Teşekkür ederim. Emeğinize sağlık.

Nisan 1 de sınava gireceğim.

Hayırlısı ne ise o olsun.

Aranızda art niyetliler kadar kendinden emin, sağ duyulu ve adam gibi adamların olması beni gururlandırdı.

20 Mart 2012 22:55

edizgencfb

karacı Kd.Çvş.um maaşım ( ele geçen ) tam olarak 1987 ( konut ön biriktirim 125 tl kesinsti )

22 Mart 2012 11:11

bjkstore

defensive teğmen maaşı ile ilgili yazdığın rakama eminim sende inanmıyorsundur.. nerde görülmüş bir subayın en alt rütbedeki astsubaydan az maaş aldığı allah aşkına..

26 Mart 2012 10:47

serserkan

benical düzgün cevap verelim diyorsun da iyi atıyorsun...

ben 10 senelik astsbyım 2300 tl maaşım var. nerde yaşıyorsunuz

27 Mart 2012 21:08

asibahriyeli

arkadaşlar ben deniz piyade kıdemli çavuşum 6 yıllık astsubayım net elime geçen maaş 2050 tl (125 tl oyak kesintisi,125 tl konut ön biriktirim kesintisi hariç)toplam=2300 tl

27 Mart 2012 23:34

'' SuBaY ''

defensive85 2430tl yazacağına 1430tl yazmış.ufak bir hata yani..

28 Mart 2012 00:07

tomcat84

Uzm.Çvş. 1900 Tl.

Astsb.Çvş. 2100 Tl

Astsb Üçvş. ve Teğm. 2250-2300 Tl.

Astsb.Bçvş ve Yzb. 2600-2700 Tl.

Kd.Bçvş. 2800 Tl.

Tuğ.Gen. 4000-4300 Tl.

Görevde olan GenelKurmay Baş. (Org.) ve 2 yılda emekli olan millet vekili maaşı yaklaşık 6500-7000 civarı.

(Personelin görev durumuna göre tazminatsız ve Aile yardımı almadan maaşlar)

Oyak Kesintisi dahildir.

Kesintiler yaklaşık aşağıdaki gibidir ve maaş derece kademesine göre değişir.

Astsb.Çvş. 125 Tl ve Tğm. 135 Tl. (Görev süreleri yaklaşıktır.)

Kd.Bvş. 190 Tl. ve Alb. 230 Tl. (Görev süreleri yaklaşıktır.)

Kd.Bçvş. (35 yıl) 210 Tl ve Tuğ.Gen. 240 Tl. (Görev süreleri yaklaşıktır.)

Org.Gen 45 Yıllık 290-300 Tl. (Görev süreleri yaklaşıktır.)

Yaş haddinden 35 yılda emekli olan bir astsb. OYAK'tan yaklaşık 285 bin tl. ve yine 35 yılda emekli olan Tuğ.Gen. 320 bin falan alır. Bu fark yatırılan prim farkından oluşur.

Saygılarımla.

02 Nisan 2012 14:13

mertsea

bu yıl başçavuş oluyorum.4 yıllık fakülte bitirdim.5in 3üncü dercedeyim.aldığım maaş konut ön biriktirimsiz ve eşim çalıştığı için eş yardımsız 2450tl.şemdinlideyim şu an ekstra 530 tl tazminat var..neler neler atmış millet.5000binler falan..

02 Nisan 2012 15:45

Liberalistic
Yasaklı

Kahraman bir Türk subayıyım, denizciyim, kökten muvazzafım, 5 yılı coktan doldurdum hizmette, çok şükür 4265 TL.'ye yakın alıyorum her ay, Allah devlete zeval vermesin.

Toplam 258 mesaj
ANKET
Sizce mülakatla, daha liyakatli okul müdürleri mi atanıyor?