Yandex.Metrica
Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : Adversarykonserwatifkjhu
21 Şubat 2012 12:21  


işletme mezunu kpss b'den en az kaç puan alması gerekir

arkadaşlar kpss b grubunda sınava gireceğim. işletme mezunuyum. acaba memurluk şansımın olması ve atanabilmem için en az kaç puan almam gerekiyor. ayrıca kaç nette denk geliyor

21 Şubat 2012 15:08

trablusgarp
Kapalı

90+

21 Şubat 2012 15:18

olcaysarp

en az 85

21 Şubat 2012 15:21

MILLEY

yok daha 500 :D

79 la haziranda bile atandılar.

82 al işi garantile ;)

21 Şubat 2012 16:26

marmarayx
Kapalı

:)

21 Şubat 2012 17:08

uraltay85

derece yap kurtul. 2010 kepasese sine 800bin kisi girdi alim yok.

2012 de ise bu sayi milyonu asacak millet haril haril soru cozuyor. ozel sektor bitti 701 tl ye kolelikten kurtulmaya bakiyorlar. derece yap kurtul. tabi torpilin varsa hayat sana guzel :) ki kesin vardir

21 Şubat 2012 17:31

marmarayx
Kapalı

nerden biliyorsun kesin diyorsun

21 Şubat 2012 17:37

uraltay85

misal bi banka sinavina girdiginde ailesi gerekli taramayi yapar es dosttan :)

21 Şubat 2012 18:17

marmarayx
Kapalı

sınavı kazanamazsanız ne yapacaksınız

21 Şubat 2012 18:32

eemmaa22

100 alan 2000inci kişi ol. tabi önce bu 2000 100 puanlının içinde olabilmek için soruları satın al , sonra iibfden 2000 kişi alırlarsa atanabilirsin belki de.

21 Şubat 2012 18:46

redrose80

82 puanla, arkadaşım 2.yerleştirmede İzmir'e atandı...80 in altına düşmemek lazım...Öyle 95+ falan ne oluyor yaa kolaydı sanki kpss den o puanı almak; ha sen derece yapmak istiyorum falan diyosan o ayrı tabii..:)

21 Şubat 2012 18:51

hermolekülünegurban

iibf puanları bu atamada kaça düşer sizce ortalama 2000 kişi alınırsa

son atamada kaçta kaldı? bile var mı?

21 Şubat 2012 19:01

tetis denizi

sınavı kazanamazsak napcaz seneye bidaha gircez ösymye para kazandırcaz :)))

21 Şubat 2012 19:03

uraltay85

kaca dusecegi devlet babanin verecegi kadrolara ve kurumlarin kendisiyle illerine gore belli olacak arz talep meselesi bu.

21 Şubat 2012 21:04

marmarayx
Kapalı

seneye sınav yok ki

21 Şubat 2012 21:08

marmarayx
Kapalı

kazanamazsak ne yapacağız

21 Şubat 2012 21:36

uraltay85

hersene var snav. marmaray polislik icin spora basla sende kazanamazsan

21 Şubat 2012 22:24

jiar

kamu yönetimi kazanmak için en az kaç net yapmak lazım bilen var mı :)

22 Şubat 2012 12:55

eemmaa22

hangi ünide kamu okumak istiyorsun ki? eğer kamu istiyorsan ankara siyasal,boğaziçi fln düşün derim çok çok net yapmak lazım:)

22 Şubat 2012 14:10

bayan-knowingmuch

arkadaşlar işletme son atamalarda taban puan kaçta kaldı bilgi verir msnz tşk

22 Şubat 2012 19:19

ippo

ilk 2 atamada atanmak için yaklaşık kaç net yapmak lazım işletme için.duyularıma göre 90+ net deniliyor.

Toplam 65 mesaj
ANKET
Sizce mülakatla, daha liyakatli okul müdürleri mi atanıyor?