Editörler : Pangaea
28 Nisan 2012 19:22

SYDV'lere alınan Sosyal inceleme görevlisi tam olarak ne iş yapar?

merhaba kurumlar birer birer ve birbirinden bağımsız olarak ilanlarını vermeye başladılar kimi kişiye özel ilanmış gibi görülürken kiminde vakıflar not olarak personeli alıp almamakta serbesttir yazsada. kimi bölümler cok farklı bölümlerle ilana cıksada. yinede birer biraşladı bu bile bi gelişme verilmeye başlandı.

fakat herkesin kafasını karıstıran sorular var.

1 sosyal inceleme görevlsi tam olarak ne iş yapar

2 çalışma şartları nasıldır

3 maaşları ne kadardır

4 sözleşmelimidir

5 geçicimidir?


shu_74
Aday Memur
28 Nisan 2012 22:19

sosyal çalışmacı ünvanına sahip meslek elemanları sosyal inceleme yapabilir. Sosyal çalışmacı olabilmek içinse; sosyal hizmet, PDR, psikoloji ve sosyoloji mezunu olmak gerekir. Yardım verilecek kişilerin gerçekten bu yardıma ihtiyaçı olup olmadıklarını evlerine giderek incelerler. En genel tanımıyla ama tabiiki tek işleri bu değil. maaşlarını bilmiyorum.


cas78
Kapalı
28 Nisan 2012 22:24

Allah yardımcıları olsunzor iş

29 Nisan 2012 11:26

peki sosyal inceleme görevlisine yapar hocam. bir cok bölümün yer aldıgı ve bir cok yerin ilana cıktıgı yerdeki gibi.


shu_74
Aday Memur
01 Mayıs 2012 00:19

normal de sosyal çalışmacıdır kadronun adı.. sosyal inceleme görevlisini yeni duydum sydv ilanlarında geçiyor. ama aynı işi yapıyolar sadece kadronun adını öyle vermişler. Yardım verilecek kişilerin belirlenmesi gibi.

01 Mayıs 2012 21:23

peki çalışma şartları nasıldır

maaşları ne kadardır

sözleşmelimidir

geçicimidir?


erdo_54
Genel Müdür
01 Mayıs 2012 22:17

belırsız sure sozlesmelı dıye gecer. sozlesme bıtınce ya yenılenır yada yenılenmez.


birmia
Aday Memur
02 Mayıs 2012 09:09

Sosyla inceleme görevlisi sosyal yardımlaşma ve dayanışma vakıflarında yardıma muhtaç vatandaşların yardımla ilgili iş ve işlemlerini yürütür. Başvurusunu alır dosyasını düzenler gerekirse hane ziyaretinde bulunur. Vakıfların görevleri arasında bulunan yaşlılık ve özürlülük maaşı genel sağlık sigortası ve eşi vefat etmiş kadınlara bağlanan maaşlarla ilgili her türlü iş ve işlemi yapar.

Belirsiz süreli sözleşme yapılır. 657 sayılı kanuna tabi değildir İş kanununa tabidir. Mazaret durumunuz olsa bile başka yere atanma imkansızdır.

Maaşlar çalıştığınız ilçeye göre ve sizin eğitim durumunuza göre değişmektedir.

Maaşlar ise ilçenin büyüklüğüne göre 2500 3000 tl arası değişir.


aekici
Aday Memur
02 Mayıs 2012 10:44

Maaş konusunda biraz uçulmuş en fazla 2000 leri görür


2002hs
Aday Memur
02 Mayıs 2012 11:50

1.SORUNUZA CEVAP (1 sosyal inceleme görevlsi tam olarak ne iş yapar):

- Vakfa (yardım veya projelerden faydalanmak için) başvuruda bulunan kişilerin hane incelemelerini yapmak, büroda sistem üzerinden sorgulamaları yapmak,araştırmalarla ilgili raporlar tutmak,

Vakıf Müdürü tarafından verilecek benzeri işleri yerine getirmek.

2.SORUNUZA CEVAP (çalışma şartları nasıldır )

- Çalışma Saatleri: Hafta içi 08:00-17:00, çalışma zamanı genellikle Vakıf dışında geçer, saha çalışması şeklinde.Bürodada bu incelemelerle ilgili işleriniz olur. Harcırah ve fazla mesai ücreti almazsınız.

3.SORUNUZA CEVAP ( maaşları ne kadardır)

İller Vakıfların, il/ilçe nüfusları, kırsal nüfusları, sosyo-ekonomik gelişmişlik durumları ve iş yoğunluğuna göre, iller sınıflandırılmıştır.

Maaşlar çalışma yılı, eğitimine göre değişir.

İşe yeni başlayan biri;

İllerde, il sınıflarına göre brüt 2.916,00 TL ile 3.157,00 TL arasında,

İlçelerde, ilçe sınıflarına göre 2.678,00 TL ile 3.098,00 TL arasında değişmektedir.

Ocak ve Temmuz aylarında 1 tam maaş olmak üzere yılda 2 ikramiye verilir.

4.SORUNUZA CEVAP (sözleşmeli midir)

Sözleşmeli, belirsiz süreli sözleşme imzalanır, ( 4857 İş kanununa tabi)SSK'lı olarak çalışırsınız.

5.SORUNUZA CEVAP(Geçici midir)

Belirsiz süreli sözleşme imzalanır, sürekli çalışırsınız. İşten çıkarılma iş kanununun 25. maadesine göre Mütevelli Heyeti kararı ve Genel Müdürlük tarafından değerlendirilir.2 aylık deneme süresi vardır, bu süre içinde taraflar ihbarsız ve tazminatsız olarak söleşmeyi fesh edebilir.

(İşinizi doğru yaptıktan sonra korkmayın)

DİĞER KONULAR:

* Çalışırken askerlik görevi için ayrılanlar askerlik görevi sonunda çalışmaya devam edeceğini yazılı olarak bildirdikleri takdirde askerlik süresi boyunca ücretsiz izinli sayılırlar. Askerlik görevi bittikten sonra en geç 1 ay içinde yine yazılı olarak başvurduğu takdirde göreve başlatılır.

* Doğum sonrası analık izni süresinin bitiminden itibaren istekleri üzerine 12 aya kadar ücretsiz izin verilir.

* Vakıf personeli, Eş durumu,kendisinin veya aile fertlerinden birinin sağlık sorunu ve eğitim gibi zorunlu nedenlerle başka bir yerdeki vakıfta görev almak isterse, görev almak istediği Vakfın personel ihtiyacı ve norm kadro durumuna göre Vakıf Mütevelli Heyeti tarafından değerlendirilerek geçisi sağlanabilir.

Bu şartlara dayanarak geçiş yapan personelin kıdem tazminatını ayrıldığı Vakıfça kendilerine ödenir, gittiği vakıfta sözleşme imzalanır ancak yeni başlamış sayılmaz, diğer vakıftaki çalışma süreside geçerlidir.(Bu önemli çünkü maaşınız çalıştığınız sütrey göre ödenmektedir)

* Ünvan değişikliği talep etmeniz halinde, uygun şartları taşıyorsanız, Mütevelli Heyetince değerlendirilerek ünvan değişikliği yapılabilir.

* Personelin hizmetsüresi 1-5 yıla kadar (beş yıl dahil) ise 14 işgünü,5-15 yıla kadar 20 iş günü, 15-20 yıl arası 26 iş günü izin kullanılabilir. İzinlerinizi Vakıf Başkanı (Kaymakam, Vali) tarafından uygun görülevccek zamanlarda kullanabilirsiniz.

* Sosyal Çalışmacı ünvanı, Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisinin eski ünvanıdır.


kaançetin
Aday Memur
02 Mayıs 2012 14:01

2002hs maaş noktasında yanlışın yok mu 2500 var mı sosyal inceleme görevlisinin


2002hs
Aday Memur
02 Mayıs 2012 14:08

Brüt maaşları yazdım, net maaş değil.


2002hs
Aday Memur
02 Mayıs 2012 14:15

http://www.verginet.net/dtt/MaasHesaplama.aspx

Buradan neti hesaplanabilir.


2002hs
Aday Memur
02 Mayıs 2012 14:24

1. yılda(Yeni işe başlayanlar için ):

İllerde, il sınıflarına göre en az NET= 2.087,00 TL - 2.260,00 TL arasıNda

İlçelerde, ilçe sınıflarına göre en az NET= 1.917,00TL - 2.217,00TL arsında


2002hs
Aday Memur
02 Mayıs 2012 15:22

11.50 ve 14.24 MAAŞLARLA İLGİLİ BİLGİYİ DÜZELTİYORUM. (YÜKSEK LİSANS MEZUNLARIYLA KARIŞTIRMIŞIM)

LİSANS MEZUNU OLUP YENİ İŞE BAŞLAYANLAR:

İLLEDE NET = 2.031,00TL-2.087,00 TL ARSINDA

İLÇELERDE NET= 1.897,00TL-1.993,00 TL ARASINDA maaş alır.

OCAK ve TEMMUZ aylarında birer maaş tutarında 2 ikramiye alılar.


keyf67
Aday Memur
02 Mayıs 2012 15:32

bu maaşları nerden öğrendiniz arkadaşlar. bende bir vakıf ilanına başvurucam. vakfı arayıp sordum. maaş olarak 1500-1700 arası dediler. acaba hangi bilgi doğru?


A.Çalışkan
Aday Memur
02 Mayıs 2012 16:14

Çankırı Merkez SYDV 4 (Dört) Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi ve 1 (Bir) Büro Görevlisi Alım İlanı

ÇANKIRI SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI PERSONEL ALIM İLANI

Çankırı Valiliği Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfına; Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışmayı Teşvik Fon Kurulunca 16/02/2012 tarihli ve 2012/01 sayılı kararı ile yürürlüğe konulan ?SYDV Personelinin Norm Kadro Standartları, İş Tanımları, Nitelikleri, Özlük Hakları ve Çalışma Şanlarına İlişkin Esaslar? ve 4857 Sayılı İş Kanununa tabi şekilde Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü? nün 03.04.2012 tarih ve 2012/12 sayılı Genelge doğrultusunda 4 (Dört) adet ?Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi? ve 1 (Bir) adet ?Büro Görevlisi? unvanında personel istihdam edilecektir.

İşin Adı: Sözleşmeli Personel Alımı

İşin Süresi: Belirsiz Süreli

Personelin Unvanı : 4 (Dört) adet Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi ve 1 (Bir) adet Büro Görevlisi

İstihdam Edilecek Personel Sayısı: 5 (Beş)

1- ADAYLARDA ARANAN NİTELİKLER

A) GENEL ŞARTLAR

1- Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak

2- Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak

3- Sınav tarihi itibari ile 18 yaşını bitirmiş. 35 yaşını doldurmamış olmak

4- Askerlik görevini yapmış veya muaf olmak ya da askerlikle ilişkisi bulunmamak,

5- Kamu haklarından mahrum bulunmamak

6- Türk Ceza Kanunun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, milli savunmaya karşı suçlar, devlet sırlarına karşı suçlar ve casusluk, zimmet, irtikap, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihale ve alım satanlara fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkum olmamak

7- Görevin özelliğine göre eğitim, yaş, tecrübe gibi özel şartları taşımak.

8- 4 Yıllık Yükseköğretim kurumlarının her bir unvanın iş tanımında belirtilen bölümlerinden mezun olmak ve ÖSYM tarafından yapılan geçerli Kamu Personeli Seçme Sınavında KPSSP3 60 puan almış olmak şartları aranır.

B) ÖZEL ŞARTLAR

Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi Unvanı ile alınacak personellerde aranan şartlar:

1) 4 yıllık yükseköğretim kurumlarının İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi ve Eğitim Fakülteleri ile Sosyoloji, Psikoloji, Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik, Halkla İlişkiler, İletişim ve Sosyal Hizmetler Bölümlerinin birinden mezun olmak.

2) İşe alım sürecinde geçerli olan Kamu Personeli Seçme sınavında KPSS P3 puan türünde en az 60 puan almış olmak.

3) Sosyal iletişim becerisine sahip olmak.

4) Çankırı İlinde ikamet etmeyi kabul ve taahhüt etmek, ( Sınavda başarılı olan aday için geçerli)

5) Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek vücut veya akıl hastalığı veya vücut sağlığı ile özrü bulunmamak.

6) Bilgisayar Programları kullanabilmek. (Windows, Microsoft Ofis; Excel, Word, PowerPoint, Access, Internet)

7) En az B sınıfı sürücü belgesi sahibi olmak.

8) Bilgisayar işletmeni veya donanımı sertifikası sahibi olmak.

Büro Görevlisi Unvanı ile alınacak personelde aranan şartlar:

1) En az 4 yıllık lisans eğitimini tamamlamış olmak.

2) İşe alım sürecinde geçerli olan Kamu Personeli Seçme sınavında KPSS P3 puan türünde en az 60 puan almış olmak.

3) Sosyal iletişim becerisine sahip olmak.

4) Çankırı İlinde ikamet etmeyi kabul ve taahhüt etmek, ( Sınavda başarılı olan aday için geçerli)

5) Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek vücut veya akıl hastalığı veya vücut sağlığı ile özrü bulunmamak.

6) Bilgisayar Programları kullanabilmek. (Windows, Microsoft Ofis; Excel, Word, PowerPoint, Access, Internet)

7) En az B sınıfı sürücü belgesi sahibi olmak.

8) Bilgisayar işletmeni veya donanımı sertifikası sahibi olmak.

2- BAŞVURU İÇİN İSTENEN BELGELER

1) Özgeçmiş

2) Nüfus cüzdanı fotokopisi ve Nüfus Aile Kayıt Örneği

3) Diploma veya mezuniyet belgesi

4) KPSS sonuç belgesi

5) 2 adet vesikalık fotoğraf

6) Adli Sicil Belgesi

7) Sağlık Raporu

8) Askerlikle ilişiği olmadığına dair belge

9) Sürücü belgesi fotokopisi

3- PERSONEL ÜNVANI VE ÖDENECEK ÜCRET

1) Ünvanı :4 (Dört) adet Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi ve 1 (Bir) adet Büro Görevlisi

2) Ücret ;16/02/2012 tarihli ve 2012/01 sayılı kararı ile yürürlüğe konulan ?SYDV Personelinin Norm Kadro Standartları, İş Tanımları, Nitelikleri, Özlük Hakları ve Çalışma Şartlarına İlişkin Esaslar? da belirlenen ücret.

4- BAŞVURU VE MÜLAKATA İLİŞKİN BİLGİLER

1- Başvurular 02/05/2012 Çarşamba gününden itibaren http://app.aile.gov.tr/vakifilan/IlanListesi.aspx adresinden yapılacaktır.

2- Başvuran adaylar, KPSS puanlarına göre sıralanacak ve en yüksek puandan başlanarak alınacak personel sayısının 3 katı aday; Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi için 12 (on iki) kişi, Büro Görevlisi için 3 (Üç) kişi sözlü mülakata çağrılacaktır.

3 -Başvurular 12/05/2012 tarihinde saat 17.00?da sona erecektir.

Tel: 0 (376) 213 52 84 ? 0 (376) 212 24 91 ? 0 (376) 213 86 80 0 376 213 27 58


2002hs
Aday Memur
02 Mayıs 2012 16:38

Başvuracağınız ünvan, il-ilçe ve mezuniyet durmunuza göre alacağınız maaş değişir.

02 Mayıs 2012 17:34

A.Çalışkan

kopyalayıp yapıştırma kardeşim. gerek yok. niye heyecanla buraları copy paste yapıyorsun Allah Allah.

Peki Sayın 2002hs

yardımcı hizmet personeli hakkında bilginiz var mı? Görev olarak aç buçuk anladım ancak maaş ve haklar nedir acaba?


flzes
Aday Memur
02 Mayıs 2012 17:35

2011 kpss puanı geçerli mi???


2002hs
Aday Memur
02 Mayıs 2012 19:49

Lise mezunu Yardımcı Hizmetler görevlisi işe başaldığında

1.150,00 TL ile 1.250,00 TL arasında net maaş alır.Yılda 2 ikramiye alır.

Yardımcı Hizmetler görevlisi için KPSS şartı yok.Sosyal Yardım ve İnceleme görevlisi için belirtilen giğer çalışma şartları ve hakları Yardımcı Hizmetler Görevlileri için de geçerlidir.

2012 KPSS sınavlarına kadar 2010 ve 2011 KPSS puanları geçerlidir.

Toplam 172 mesaj

Çok Yazılan Konular

Sözlük

Son Haberler

Editörün Seçimi