Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : TalesinKomik.Retikulum
02 Mayıs 2012 16:27  


Kapalı
Sağlık Bakanlığı Memur Maaşı Ne kadar ?

Arkadaşlar çalışan arkadaşlarımız varsa aramızda bilgilendirebilir mi ? Tam eline geçen maaşı nedir? Maaş + Ek + Döner sermaye toplam ne kadar geçiyor elinize teşekkürler.

02 Mayıs 2012 16:32

baris1789
Kapalı

imkanı olan sağlığı seçmesin sağlık özelleştirmeleri başladı hatta bursa pilot bölge seçildi. Diyanet tercihi en mantıklısı:))))

02 Mayıs 2012 16:32

Atatürkçüercan
Kapalı

meb ve sağlık bakanlığına büyük ihtimal yığılma olucak.

02 Mayıs 2012 16:33

girecekmiyimacaba
Kapalı

Yahu maaşı ne kadar benim için o önemliii :)))))

02 Mayıs 2012 16:35

baris1789
Kapalı

1600 alırsın

02 Mayıs 2012 16:38

girecekmiyimacaba
Kapalı

Hocam tahmini birşey istemiyorum. Konuya net hakim olan biri var mı ? Bazıları diyor 1200 + döner alırsın bazıları diyor 1100 net alırsın ek ödeme + döner 2000 lirayı bulur vs. Benim kafamda iyice karıştı :)

02 Mayıs 2012 16:41

monariza
Yasaklı

arkadaşım maaşı ne yapacan özelleştiriliyor denmesi zaten senin evine uzak bir yere postalanacağın anlamına gelir ( en azından böyle bir söylentinin olması bile bir huzursuzluk yaratır ) bu da 300-500 fazla alsan bile yol parası yemek parası vs. ye gideceği anlamına gelir sabah erkenden kalkmak akşam geç vakitte eve dönmek demektir yani o 300-500 lira için ömründen evinden hanımından çoluk çocuğundan ( yarım saat bir saat neyse ) feragat ettiğin anlamına gelir

HAYATTA HERŞEY PARA DEĞİLDİR

02 Mayıs 2012 16:42

baris1789
Kapalı

dönerle bu rakam anca alırsın diğerleride farklı birşey söylemez sağlıkta çalışan 2010 da yerleşmiş arkadaşımı aradaım 1700 alıyorum dedi dönerle :)))))

02 Mayıs 2012 16:44

baris1789
Kapalı

Monariza ben uyardım inmkan varsa seçmeyin dedim işsiz adam özelleştirmenin ne olduğunu bilmez işe yerleştikten sonra anlarsın dediğimi ama iş işten geçmiş olucak :))))

02 Mayıs 2012 16:45

girecekmiyimacaba
Kapalı

Devlet hastanelerinin hepsini özelliştirecek halleri yok ya. Ayrıca Sağlık Bakanı açıklama yaptı bizim özelleştirme gibi bir niyetimiz yok diye. Zaten kafamda Sağlık Bakanlığı memurluğu 2. veya 3. tercihlerde olacaktır o da ayrı mevzu. Benim istediğim MEB te en azından maaş konusunda bilgimiz olur onun için açtım başlığı.

02 Mayıs 2012 16:47

baris1789
Kapalı

kardeş sen sağlık bakanının bu sözünemi inanacaksın sağlıkta özelleştirme için düğmeye basıldı pilot bölgede bursa seçildi. artık devlet hastahaneleri bile şirket personelince yürütülüyor. devlet ahmakmı her doktora 10 15 bin maaş vermeye sen bilirsin kardeşim. sendikalar cayır cayır bağırıyor sağlık özelleştirmelerine hayır diye. bütünü satılacak

02 Mayıs 2012 16:57

club_life

bence bu konuşmalar milletin kafasını karıştırıyor ki kadrolar seçilmesine az kaldı msn adreslerini paylaşılsın her özelden sorsun böyle soruları bence bmc

02 Mayıs 2012 17:14

manyfani

giremeyecekmiyiz arkadaşım:)bu oruna net bir cevap bulamazsın.çünkü her hastanenin döneri farklı.hangi hastaneyi düşünüyorsun o hastaneyi arayıp personel işleri ile görüş derim ben.en sağlıklı cevabı onlar verecektir.bu arada umarım atanırsın ve hepimiz atanırız.

02 Mayıs 2012 17:27

hakance

Tüm resmi kurumlarda özelleştirme işi seni başka kadrolu bir kuruma göndermek zorundadır kalmak isteyen olursa kalır en iyi örnek tedaş verilebilir tedaş da çalışan tanıdığınız varsa sorabilirsiniz.

02 Mayıs 2012 18:06

everolimus

bu başlıkta ilgili kurumlarda çalışan arkadaşlar maaş bilgilerini paylaşmışlar. incelersiniz...

http://forum.memurlar.net/konu/1450885/

02 Mayıs 2012 18:11

girecekmiyimacaba
Kapalı

Link için sağol hocam.

03 Mayıs 2012 00:13

sertacgs

önlisans memur saglık bakanlıgı 529,98 döner sermaye maaş da 1009 tl vergi indirimim felan yok bekar memurum.gih memurlar boyle.sağlık cıkıslı olsak döner sermaye maas daha fazla ancak son durum boyle.forumlara yorumlara cok bakmayın:D oralarda yazan rakamlar ınsanı kandırıyor sonra hayal kırıklıgı ama rabbim nasıp etsın kardeslerım ısınız rahat olacak ozelde bu paraya adamın canını cıkarırlar.allah hepınıze gonlunuzdekını verır ıns.

04 Mayıs 2012 10:12

armak

sağlık bakanlığı vhki 9\2 6 yaş üzeri bir çocuk dahil 1040 lira maaş 530 lira döner sermaye başka da bir şey yok

04 Mayıs 2012 20:20

mehmet1999

ne kadar az maaşlar yaw en az 2 milyar olması lazımdı sonra yok ekonomi büyüdü yok Türkiye gelişiyor diyorlar kimse inanmaz sizin masallarınıza türkiye büyüdüyse biz niye büyümüyoruz enflasyona memurları ezdirmemek için en alt kademeyi 2 milyarla başlatmalısınız battı denilen yunanistan bizden daha iyi büyüdük yalanlarına kimse inanmasın büyüyen varsa o da zenginlerdir memur ve daha alt tabaka daha fakir oldu bunların döneminde

Toplam 18 mesaj