Yandex.Metrica
Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : gubazİDAL*
11 Mayıs 2012 21:53  


ikm öğrenci

ikm öğrenci ne demek nasıl oluyor bilen arkadaşlar yardımcı olabilirmi

12 Mayıs 2012 01:51

M.Al

evet bilgisi olan varsa yazarsa memnun oluruz.

ikm öğrenciliği bitirenlerle normal ikmler aynı görevde mi ve derecleri aynı mı ?

12 Mayıs 2012 15:04

derbdr

bilen yok mu arkadaşlar

12 Mayıs 2012 19:42

teorisyen_2

kanun-i esasi denen mahluk mesajıma cevap ver ?

12 Mayıs 2012 20:08

avci275

İkm ögrenci demek sadece kadrolu atanacak demek diğer her şey aynı.

Buradanda bir kez daha söylemek istiyorum 4 haziran mağdurlarını unutmayın

13 Mayıs 2012 12:49

atamavardedigeldim
Kapalı

Aday İzmir alımı için Edirne den Erzurama boy-kilo ve mülakat için mi gidilecek? Zihniyete bak

İzmir ikm öğrenciliği alımı için Erzuruma boy-kilo ve mülakat için gidilmesi gerekmektedir. Bu adaylar için çok büyük bir maddi ve zaman kaybıdır. Ülkenin bir çok ilinden ilçesinden İzmirde bu memurluk görevini layığı ile yerine getirmek isteyen arkadaşlara bir engelde ne yazık ki bakanlık tarafından çıkarılmıştır. İzmir e başvurmak isteyenlerin büyük çoğunluğu İzmir ve çevresinden olacaktır. Ancak boy kilo ölçümü ve mülakatın taaaa Erzurumda yapılması adaylara daha başından itibaren "buraya başvurmayın" demek değil midir? Adaylar başvursa daha onları neleri beklediğinin açık ifadesi değil midir? İzmir komisyonu büyük komisyondur bu alımı ve daha fazlasını yapmış ve yapabilecek kapasitede olduğu halde, zavallı insanları yüzlerce km ötede bilmedikleri bir şehre göndermenin anlamı nedir? Uyanın.. yazık tır günahtır.

Buna itiraz edilmesi gerekir. Böyle bir şeye nasıl sessiz kalıyorsunuz.

Hadi arkadaşlar İzmir için Edirneden Erzuruma eziyeti önlemek için itiraz edelim. Destek verin.

1)bu yazıyı okuyup da haklı buluyorsan destek diye yaz.

itiraz edelim.

2)Ayrıca forumun diğer tüm alanlarında aynı başlığıda açalım

bütün editörlere özellikle adalet, önlisans, lisans lise editörlerine mesaj gönderelim. Böyle bir insaf olur mu?

3)memurlar net editörleri bu eziyetli çileli yolculuğu haber yap haber hooop alooo

http://forum.memurlar.net/konu/1521627/

en son bakanlığa mesaj atarız. Olur mu böyle iş.

17 Mayıs 2012 11:54

karlı dağlım

bu kardeşimizin dediği eğer işe gerçekten ihtiyacı olupta maddi durumu olmadığı için ERZURUMa gelemeyecek arkadaşlar açısındansa söyledikleri gerçekten doğrudur fakat duruma bu kardeşimiz anladığım kadarıyla şöyle bir yorum getiriyor ERZURUM bilmediğimiz bir yer orda başımıza ne geleceği belli değil eğer düşüncen böyle ise kardeşim şöyle bir şey söylemek istiyorum bende bir ERZURUMluyum inan buraya geldiğide gerçek bir ERZURUMlu ile tanışırsan sana bütün işlemlerinde yardım eder eğer kalacak yerinde yoksa seni kendilerinde misafir dahi eder bu yandan hiç bir ssıkıntın olmasın maddi durumunda el veriyorsa kardeşim gel hem bi ERZURUMu gez hemde işini hallet derim

17 Mayıs 2012 17:33

atamavardedigeldim
Kapalı

erzurumluların misafir perverliğinden ve insanlığından bir şüphe yok. adımın hasıdırlar onu bilirim.

ama izmir sınavını izmir komisyonu yapmıyorda neden izmir sınavını erzurum komisyonu yapıyor. ben buna itiraz ediyorum asıl.

erzurum komisyonu önceki senelerdeki yaptıklarını burada herkes biliyor.

17 Mayıs 2012 20:29

saltanat03

ben şu anda ikm öğrencisiyim. herkez buraya dış güvenliğe geliyoruz diye motive olmuş fakat tabi alakası yok. adalet bakanlığı gitgide artık bu şekilde alım yapabilir diyolar burdaki hocalar. dış güvenlik yasası çıktıktan sonra 25,000 personel alımı olacak tabi 5 yıla dağıtacaklarmış. bu son alımlardaki komisyonlarda gerçekten fiyasko. izmirde oturan adamın taa erzurumda ne işi var yani tabi bunun altında farklı bi düşünce muhakkak var.

Toplam 8 mesaj
ANKET
MEB'in politika üretebilmesi için, öğretmen atamalarının taşraya devredilmesini ister misiniz?