Editörler : hopaliSafak Vaktii
29 Mayıs 2012 12:38   


Murat dershanesi 7. deneme sınavı

Arkadaşlar elinde cevap anahtarı olan bir arkadaşım paylaşabilir mi?

Eğer yapabilirse ilaç olur. Teşekkür ederim.

29 Mayıs 2012 12:45

Timmycin
Şef

Yok mu hiç bu deneme sınavına giren?

iki dakikasını ayırıp paylaşıversin.

29 Mayıs 2012 18:09

Timmycin
Şef

güncel.

nette falan da bulamaz mıyız?

29 Mayıs 2012 18:13

mermerali
Genel Müdür

gky mi hocam ?

29 Mayıs 2012 18:13

Timmycin
Şef

her ikisi de hocam.

var mı elinizde.

bir fotoğraf ile falan bana gönderseniz.

çok iyi olabilir.

29 Mayıs 2012 18:17

mermerali
Genel Müdür

1dbbed 5dcddb 10cadce 15bacec 20aeeaa 25baecd 30eaeca 35bcbec 40dedbc 45deaac 50debdb 55cabad 60 eccab 65adbed 70edeeb 75cbdcb 80bacdc 85eccbe 90cadcd 95 bbeaa 100 cdcdc 105bebec 110abeaa 115edcad 120b

29 Mayıs 2012 18:31

Timmycin
Şef

zaman ayırdığın için sağol müdür.

sanırım senin elinde eğitim yok.

29 Mayıs 2012 19:34

atulay
Şef

EĞİTİM BİLİMLERİ: (5ER 5ER YAZIYORUM HOCAM) CADBE BDECB DDBCE EBAAE EDDCB DDBBC CAABD DACCB DBBDB DAAEC ECCCB CDECA DABAD BBCDD CDACD BBBAE DADCE BDADC EBEBE ECACD CEDCE DBECE CCBEC DBBCB

29 Mayıs 2012 20:22

mermerali
Genel Müdür

rica ederim netleriniz nasıl ve bölüm ne hocam

30 Mayıs 2012 23:41

toprakkarabulut
Aday Memur

sen giren yokmu diyon kendi kutumları dışına uygulamıyolar herkezin bulamadığı bi deneme bende çok istiyorum ulaşamıyorum murat tg

31 Mayıs 2012 01:32

Timmycin
Şef

Eyvallah sağolun hocalarım.

netler fena sayılmaz.

sosyal bilgiler öğretmeniyim.

31 Mayıs 2012 01:42

Timmycin
Şef

87.5 gk gy ki yanlış sorular var gibi.

100 eğitim.

Toplam 11 mesaj