Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : Charismatiq1igeleceğedönüş
19 Haziran 2012 01:47  


7-8-9-10. derecelerin farkı nedir? maaşta veya diğer şeylerde ne farkları var?

forumda ayrıntılı net bir bilgiye ulaşamadım. bazı kurumlarda 7. 8. 9. ve 10. derecelerde farklı ilanlar var. aynı vasıfla farklı derecelerde ne kadar maaş farkı oluyor? maaşın dışında ne gibi farklılıklar vardır? bilgisi olan varsa bizleri aydınlatırsa çok müteşekkir kalırız...

19 Haziran 2012 01:52

nmy5

HİÇBİR ÖNEMİ YOK ONLARIN.sandıgınız derecer değil onlar.

19 Haziran 2012 01:55

MyShine

neden peki böyle bir ayrım yapılıor kılavuzda

19 Haziran 2012 01:56

terahacker43@hotmail

önceki yıllardaki yerleştirmelerde baya puan farklılıkları oluşturmuş. daha ayrıntılı bilgi verebilir misiniz? özellikle üniversite ilanlarında aynı üniversite 7 den 10 a kadar farklı sayılarda 3-4 ayrı ilan yayınlamışlar...

19 Haziran 2012 02:16

terahacker43@hotmail
19 Haziran 2012 07:57

ippo

derece ne kadar düşük olursa maas o kadar fazla verilir.derece yüksek olursa maas az verilir.öle arada fazla fark yok aslında yüksek dereceli 1500 desek düşük dereceli 1550-1600 filan olur.o yüzden de puan farklı olabiliyor.ilerde emeklilikte de farkettiyor.bunu bilen yüksek puanlılar düşük dereceleri seçer.

19 Haziran 2012 08:20

ESKİ ÇOCUKLAR

arkadaşlar sadece dereceye maaş olarak bakıyorsunuz.o bir dereceyi atlamak kaç seneye mal oluyor.yas 50 ye varr hala olduğunuz yerde sayarsınız.grdiğiniz kurumda br yerlere gelmek istiyorsanz o dereceler önemli.yoksa 45 yasnda ken 25 yasında birileri sizin amiriniz olabilir.ben ömrm boyunca br sandalyede otururum dersenz sorun yok.ama devamlı ileri gtmek istiyorsanz o derecelerin önemi var..sadece para değil bu işler...50 100 hiç kimseyi zengn etmez....

19 Haziran 2012 09:21

lovelyman46

önlisansların teknik hizmet kadroları dışında kalanlar, onun ikisinden başlar. Klavuzda yazılan derecelere itibar etmeyiniz, sıfır haricindekilere tabi.

19 Haziran 2012 11:54

terahacker43@hotmail

ippo, ESKİ ÇOCUKLAR ve lovelyman46 teşekkür ederim fakat sizin verdiğiniz bilgilerde de farklılıklar var. birisi "parası farkeder" diyor, birisi "Klavuzda yazılan derecelere itibar etmeyiniz" diyor, birisi de "grdiğiniz kurumda br yerlere gelmek istiyorsanz o dereceler önem" diyor HANGİSİNE İTİBAR ETMELİYİZ? bi kaç kurumun personel işlerini aradım onların da kimisi farkeder dedi kimisi etmez dedi bu nasıl iş Allah aşkına :)))

19 Haziran 2012 12:01

GencAnadolu

önemi yok sen önlisans mezunu olarak işe 10/2 si olarak başlayacaksın lisans mezunları 9/1 i olarak başlıyorlar.

19 Haziran 2012 12:15

terahacker43@hotmail

hem lisans hem de ön lisans mezunuysa :) ? şaka bi yana lisans mezuniyetim de var, ön lisans ta 2. üniversite olarak okudum. Allah izin verir de atanırsam elimde avcumda diploma sertifika ne varsa ilk yerleştirmede ibraz etmek en iyisi. kadrosu derecesi v.s. incelemeden yazıp geçeyim...

19 Haziran 2012 12:24

lovelyman46

o zaman şöyle aydınlatayım seni. Tercih klavuzun da yer alan kadro derecesi 8 idi. İşe başladığımda verilen kadro derecesi ise 10/2. Hazırlık okuduğumu belgeledim bi derece daha verdiler şuan 10/3 derecem.

19 Haziran 2012 12:34

terahacker43@hotmail

hazırlık üniversitede hazırlık değil mi? ingilizce ağırlıklı lisede yani anadolu liselerinin hazırlıkları da olur mu acaba?

19 Haziran 2012 13:11

lovelyman46

yo üniverste hazırlığı değil. Lise de okuduğun hazırlık. Anadalu liseleri, fen lisesi, süper lise vs.

19 Haziran 2012 13:29

terahacker43@hotmail

o güzel o zaman. inş atanırız da biz de kullanırız. 10/2 10/3 farkı ne oluyor peki? acemi memur aday adayları olarak insan öğrenmeye karşı çok istekli oluyor :)

19 Haziran 2012 16:14

nmy5

benim kılavuzda yazan derecem 9 baska arkadasımınki 7 ama aynı maaşı alıyoruz.

19 Haziran 2012 16:16

nmy5

yaw arkadaş bunlar normal memur derecesi değil yani yıllarca çalıştıkça düşen dereceler DEĞİL.2 yıllık mezunları 10/2 den başlar kılavuzda ne yazarsa yazsın tekniker değilsen tabi

19 Haziran 2012 16:59

cihan0926

fark tabiki var arkadaşım eşit işe eşit ücret kapsamında sivil tazminat değişiyor 7 de daha çokalıyrsunuz ben 6 senelik memurum vhki yim anca bu sene 7/1 e gelicem artacak tazminatım sen kazanırsan direk 7/1 den başlayacaksın. ohhh ne ala.

20 Haziran 2012 00:56

terahacker43@hotmail

nmy5 ve cihan0926 arkadaşlar, aradığım farklı kurumların personel işleri de aynı burada yazılanlar gibi :( kimisi fark var dedi, kimisi yok aynı vasıfta herkes aynı dereceden başlatılır dedi :( bu konuda net bişi söyleyecek yok mu yaw?

20 Haziran 2012 01:11

nmy5

bu kılavuzda yazanın bir önemi YOK.

20 Haziran 2012 01:16

gibsonfender

GNCLL

Toplam 21 mesaj
Grup Vizyon