Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : a_durmazhopalihuzur657
08 Temmuz 2012 13:06  


Yasaklı
Alan sınavı

bence daha kötü yapıcak ... sınıf öğretmenliği alan sınavı nasıl olacak ki saçma o zaman biz sınıfçılar türkçe den teee eğitimin 6 dersine kadar mı sorumluyuz ... hadi branşçılara branşından sorulur da sınıfçılara ne gelir soru olarak çok merwaak ediyorum ... belki sınıfçılara olmaz alan sınavı ? sınıfın alanı yok ki :)))

08 Temmuz 2012 13:09

entr0py

adaletsizliğin daniskası!

08 Temmuz 2012 13:11

kimyay
Yasaklı

fkb ciler yandı o vakit

08 Temmuz 2012 13:13

jirihagja

öyle şeymi olur sınıfçı olmasın başkası olsun iyiymiş el 3 sınava siz 2 sınavamı girceksiniz olmaz oyle alan sınavı ya herkes ya hıcbırı

08 Temmuz 2012 13:14

westarex
Kapalı

soruları çALAN götürüyor zaten

08 Temmuz 2012 13:16

amastrist74
Yasaklı

yahu onu demek istemedim zaten bizi muaf tutun desem beni mi din leyecekler ne salaksınız yaa ... allah allah ... hemen kendinize bişey çekiyosunuz ... ben sadece sınav sınıfçılara nasıl sorulur merak ettim

08 Temmuz 2012 13:40

tosh01

bu alan sınavını bizim çok akıllı olan yetenek bölümü öğretmenlerimiz istiyorlardı, yok biz niye matematik çözüyoruz onlar yapıyorlar biz yapamıyoruz, sanki kendileri bir matematik öğretmeni ile branş sıralamasına alınıyordu. şimdi bir de bu alan sınavı gelsin iki olan sınav üçe çıksın rahatladılar sonunda

08 Temmuz 2012 13:42

üyeadımbubenim

alan sınavı ne branşçılara ne de sınıfçılara çözümdür. 3. çalışma alanı olarak hepimize bir yüktür, bundan da karı olan daha fazla sınava daha fazla sınav parası toplayacak olan ösym ve daha fazla derse daha fazla para alacak olan dershanelerdir. sınav üstüne sınavlarla hiçbirşey düzelmez, tek çare atama kontenjanlarının arttırılmasıdır. benim bölümümden yılda 50-60 kişi atandıktan sonra bana tarih sormuşlar, fizik sormuşlar,hukuk sormuşlar ne fayda...

08 Temmuz 2012 13:44

amastrist74
Yasaklı

saçma işte ... bence tek sınav yapsınlar

10 Temmuz 2012 14:55

amastrist74
Yasaklı

bu herkese uygulanmıyacak mı yani alan sınavı ?

10 Temmuz 2012 14:57

raes1
Yasaklı

15 alannıı yapacklar hocammm

10 Temmuz 2012 14:57

raes1
Yasaklı

15 alannıı yapacklar hocammm

10 Temmuz 2012 15:04

amastrist74
Yasaklı

sınıf öğretmenliği ?? var mı içinde öle olursa olmaz bence

10 Temmuz 2012 16:09

Knight Rider-18

kpss sınavında bile bu kadar çok sıkıntılar çıkıyorken alan sınavının güvenlik durumu nasıl olur merak ediyorum

10 Temmuz 2012 16:57

formasyonumsu

alan sınavı çook saçma. hem bölümünden mezun ediyosun hem de bir daha alan sınavı yapıyorsun!

10 Temmuz 2012 17:39

amastrist74
Yasaklı

Aynen öle bence teksınav olsun 2 sene geçerli olsun bir oturum yani ... o da gy gk olsun ne var ?

10 Temmuz 2012 22:12

infisah&fesih

15-16 alana alan sınavı falan olamaz bu resmen adaletsizlik buna göz yumamayız.hakkımızı hukuki yollarla aramalıyız. ya herkese yapılır ya da hiçkimseye yapılmaz.böyle şey mi olur ya.

10 Temmuz 2012 22:24

amastrist74
Yasaklı

o zaman hiç yapılmasın ben zaten karşıyım ...

12 Temmuz 2012 12:25

amastrist74
Yasaklı

bu sınav kesin mi şimdi ya :(

13 Temmuz 2012 14:50

amastrist74
Yasaklı

..

13 Temmuz 2012 15:14

amirsizmemur

ne olacak böle ya ben matematikçiyim mesala bize ne sorcaklar lise matematiğimi türev integralmi yoksa matematik nasıl öğretilir mi yoksa ünide gördüğümüz uüksek matematikmş ne yapıcaz ya biz

Toplam 59 mesaj
ANKET
Cemaate yakın polislere yapılan operasyonu;