Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : ' ÇOTANAK '
27 Ağustos 2012 22:06  


Memurlara Disiplin ve Sicil affı istiyoruz !

Artık sicil affının zamanı gelmiştir arkadaşlar. Hep birlikte organize olalım ve gerekli yerlere yazışmaları veya taleplerimizi bildirelim!

27 Ağustos 2012 22:18

Surkentli Katip

Sonuna kadar tam destek. 8 yıl oldu. Herşeye af, disiplin cezalarınada af.

27 Ağustos 2012 23:34

baymemur63

memur disiplin affı için burda toplanalım.sendikalara ve milletvekillerine tvit atalım

28 Ağustos 2012 08:34

bagers

Öncelikle Sendikalara bunu bildirmemiz lazım ve daha sonra memurlar. net in ana sayfasında bunun yayınlanması lazım. Gereken yerlere de faks, mail, tweet vb şeyler yazabiliriz değerli arkadaşlarım.

28 Ağustos 2012 10:08

xaydemirx

vergilerini vermeyenleri dahi affeden devlet disiplin cezalarını da affedebilir nitekim geçmişte birçok defa yapılmış...sanki disiplin cezalarını verenler hakettikleri içinmi verdiler neye göre verildi cezalar ....af istiyoruz tam destek önce sendikalar bu konuda ne yaptıklarını bir anlatsalarda bilsek...birlikten kuvvet doğar durmak yok...

28 Ağustos 2012 11:21

YAĞMURCA KÖYÜ

her şeyi affeden hükümetin memurlara keyfi, kin ve garez saiki verilmiş olan bu disiplin cezalarına yönelik de bir af düzenlemesini aci olarak gündemine almazı lazım. ülkemizde her şey malesef kamu oyu ile oluyor. siz sesinizi çıkarmasanız bir şey çıkmaz. ben kaç keredir başbakanlığına ve tbmm dilekçe komisyonuna başvuruda bulunuyorum. ancak bunun çok yoğun olması lazım.

28 Ağustos 2012 11:28

bagers

Haklısın kardeşim sesizimi çıkaralım artık..

28 Ağustos 2012 13:08

Adilyaşam

Sık sık gereksiz çıkarılan aflara karşıyım, bu bağlamda sicil affına da karşıyım. Böyle uygulamalar personel arasında adil olmayan durumlar da ortaya çıkarabilir ve çalışma barışını, dolayısıyla iş verimini de düşürebilir kanısındayım.

Saygılarımla.

28 Ağustos 2012 13:19

bagers

Adil yaşam kardeşim, burdaki disiplin cezaları keyfiyetler verilen cezalardır. Bu haksızlık değil mi peki ?

28 Ağustos 2012 14:24

baymemur63

adilyaşam,senin düşüncelerine ihtiyacımız yok.

28 Ağustos 2012 16:21

katip-61

HEP DESTEK TAM DESTEK SONUNA KADAR.

amirlerce verilen ve çoğunluğu keyfi olan tüm cezalar kaldırılmalıdır.

28 Ağustos 2012 16:26

bagers

Gerekli yerlere artık sesimizi duyuralım. Bi yerden başlasın dimi arkadaşlarım ?

28 Ağustos 2012 16:26

Adilyaşam

Amirler tarafından verilen keyfi cezalar... peki bu cezaların keyfi olduğunu kim belirleyecek arkadaşlar, zaten bu cezalar kesinleşmemiş mi?:)))

Bence ilgili memur beyanı esas alınmalı:))) Böylece de sonsuza kadar disiplin affı gerçekleşmiş olur...

Saygılarımla.

28 Ağustos 2012 16:54

bagers

Adil yaşam kardeşim senin başına gelseydi böyle dermiydin ?

28 Ağustos 2012 17:04

Adilyaşam

Merak etme değerli arkadaşım, benim de başıma geldi. Ben görüşlerimi kişisel yarar bakımından değil, genel yarar(normatif kural ve uygulamasının toplum yararı görüşü) bakımından yazıyorum.

Saygılar.

28 Ağustos 2012 18:25

Surkentli Katip

1999 ve 2005 yılında çıkarılan sicil affından sonra 2013 yılında da affın çıkmasını istiyoruz. Cezaların bir sonuc vermedigi apaçık ortada. Yeni bir sayfanın açılması cezadan daha iyidir. Haklı ya da haksız. Konumuz bu değil. İnsanlara her zaman ikinci bir şans vermek gereklidir. 30 yıl hapiste kalan hükümlü bile daha doner hükümlü kadrosuyla devlet ise alıyor. Yıllarca bu kuruma hizmet etmiş personeline niye sicil affı yapmasın. Af yapmak buyukluktur. Sonuna kader bagers kardesimi destekliyor. Tam destek, sonuna kadar destek...

28 Ağustos 2012 19:54

bagers

Bende sizleri sonuna kadar destekliyorum surkentli kardeşim. Burada istenilen kimin yanlış veya doğru yaparak aldıkları ceza değildir. Memurları bedenen ve ruhen etkileyen cezaların silinmesi talebidir. Tabiki herkes doğru yapacak diye bir şey olmaz. Hz. Adem bile o kadar ibadet ettiği halde elma yı yemedi mi :) Saygılar

28 Ağustos 2012 20:05

bagers

Öncelikle bağlı olduğumuz Sendikalara mail yada faks atalım. Üye olmasak ta sorun değil..Bunları organize bir şekilde dile getirmemiz lazım ve bunu da Memurlar.net in anasayfasına taşıyabilmeliyiz..

28 Ağustos 2012 20:40

katip-61

bir kişi kasıtla hareket ederek ya da kamu zararına neden olarak bir suç işlemiş ve cezalandırılmış ise disiplin yönünden amenna ama bu şekilde olanların yanı sıra yığınla adalet personeli cezaevleri de dahil olmak üzere sudan sebeplerle hatta sırf amir takımının egoları tatmin olsun diye ceza almaktadır. bu bizim kurumlara özgü bir durumdur. her an soruşturma tehditiyle karşı karşıyayız. özellikle sözleşmeli personeller bıçak altında çalışıyor desek yeridir. rahat ve huzurlu bir şekilde çalışmak için bu tip psikolojik yıldırmanın önüne geçilmesi gerekiyor. bu yüzden silinsin diyoruz!!!

28 Ağustos 2012 21:10

Y1ldr1m

Bendende tam destek sicil affı çok acil çıkmalıdır haksız hukuksuz verilen cezalardan tehditlerden bıktık yeter artık af istiyoruz

28 Ağustos 2012 21:35

bagers

İnsanları yıllarca ceza korkusu ile yöneten idareci tayfalarına karşı ille de genel disiplin affı istiyoruz.

Toplam 10830 mesaj
12345678910111213»