Yandex.Metrica
Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : vatandaş-27bilgecee10
27 Aralık 2012 21:05  


Kapalı
Mali Hizmetler Uzman Yardımcılığı (27.04.2013)

Az evvel bakan bey 360 tane mali hizmetler uzman yardımcılığı alımı için imzayı attım dedi..

27 Aralık 2012 21:06

Krai
Kapalı

Hayırlı Uğurlu Olsun..

27 Aralık 2012 21:15

bucketheadmst
Yasaklı

kaçla kapatırki acaba puan olarak

27 Aralık 2012 21:16

gökselözdemir
Kapalı

yabancı dil istiyomu bu

27 Aralık 2012 21:17

Krai
Kapalı

2010 da son bir sınav yapılmış ve P49' dan 75 üzeri iştemiş..

27 Aralık 2012 21:20

MaximalCrazy

kaçla alcak onu bilelim kaçla kapatır sonra tartışırız :) yabancı dil istemiyor

27 Aralık 2012 21:21

zivzy

mali hizmet uzman yrd. bugün itibariyle ne kadar maaş alınıyor? Kurumda uzman ya da uzman yrd. olan

27 Aralık 2012 21:21

Krai
Kapalı

Son sınav 2010 sonunda yapılmıs ve 475 kişi alınmış .. p49 75 üzeri istemiş..

27 Aralık 2012 21:22

iremguven87

yine p49 dan 75 ister bence değişen bi şey olmadı çünkü

27 Aralık 2012 21:22

MaximalCrazy

kaçla alcak onu bilelim kaçla kapatır sonra tartışırız :) yabancı dil istemiyor


MaximalCrazy, 2 yıl önce - Alıntıya git

bu arada yabancı dil istemiyor ama kendi sınavında yabancı dil bölümü var

27 Aralık 2012 21:22

musibe
Kapalı

sınavda 50 tane yabancı dil sorusu var görünüyor, bilgisi olanlar yazabilirmi

27 Aralık 2012 21:23

Krai
Kapalı

Son verilen İlan; 2010 yılına ait..

http://forum.memurlar.net/konu/991495/

27 Aralık 2012 21:24

MaximalCrazy

http://www.malihizmetler.org.tr/uploads/files/klavuz.pdf

27 Aralık 2012 21:26

MaximalCrazy

http://www.osym.gov.tr/dosya/1-56869/h/12122010mhuya.pdf

27 Aralık 2012 21:28

Krai
Kapalı

arkadaşlar bu memurluk türünde maliyede calısmıyorsunuz galiba.. 2010 yılı ilanı altındaki bir yorum dikkatimi cekti adam alınıp bir yere yerleştiriyorsunuz tarzında bir şey diyor..

http://forum.memurlar.net/konu/991495/

12 Ağustos 2012: 13:51'^deki yoruma dikkat ..

27 Aralık 2012 21:29

MaximalCrazy

İktisat

Maliye

Muhasebe

Hukuk'tan 30'ar soru

Yabancı Dil(Almanca,İngilizce,Fransızca isteğe bağlı) 50 soru

Toplam 180 dakika.

27 Aralık 2012 21:34

bucketheadmst
Yasaklı

p49 75 ister ama 75 le mi kapatır ki sınava giriş puanı?:) ingilizce istendiği doğru galiba:/

27 Aralık 2012 21:35

cikho
Kapalı

inşallah p49 70 yaparlar

27 Aralık 2012 21:35

gökselözdemir
Kapalı

İktisat

Maliye

Muhasebe

Hukuk'tan 30'ar soru

Yabancı Dil(Almanca,İngilizce,Fransızca isteğe bağlı) 50 soru

Toplam 180 dakika.


MaximalCrazy, 2 yıl önce - Alıntıya git

hocam ingilizce 50 soru emınmısın hayallerımı yıkma :)

27 Aralık 2012 21:35

Krai
Kapalı

p49 75 ister ama 75 le mi kapatır ki sınava giriş puanı?:) ingilizce istendiği doğru galiba:/


bucketheadmst, 2 yıl önce - Alıntıya git

hoca; oyle değil işte 75 üzeri gidiyor sınava.. sınavı osym yapıyor ve 50 tl.. üstteki linkte son sınav ilanı var.. zaten sacma olan da bu, sayet bu sınavda aynı yapılırsa durum bu, farklı olur o ayrı ..

27 Aralık 2012 21:37

Krai
Kapalı

inşallah p49 70 yaparlar


cikho, 2 yıl önce - Alıntıya git

yok hocam 50 yapsınlar bence..

Toplam 5758 mesaj
12345678910111213»
ANKET
MEB'in politika üretebilmesi için, öğretmen atamalarının taşraya devredilmesini ister misiniz?