Yandex.Metrica
Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : vatandaş-27bilgecee10
«96979899100101102103104105106107»
28 Nisan 2013 15:28

bibırakyaa

zorluğundan ziyade çok ama çok aptalca bir sınavdı. Ösym artık çıldırdı, yds sınavında da milletin anasını ağlattılar. Bu hukuk soruları nedir böyle ya bu iktisat soruları nedir. Neyi ölçmeyi düşünüyorlar bu sorularla. Sorunun hiçbir inceliği , işlem yaptırıcılığı , altında bir fikir arattırıcılığı yok. Cinsiyet değiştirme nedir el yazısıyla miras nedir. Aptallık yahu. Kaymakamlık sınavından zor sınav mı olur ayıp be ayıp

28 Nisan 2013 15:28

nehar01

bunda önemli olan ne puan mı sıralama mı ?

28 Nisan 2013 15:29

d_ricardo
Kapalı

normalde o sorunun cevabı dönemsellik kavramı ancak şıklarda yoktu özün önceliği idüşünmedim değil ama tutarlılık dedim normalde uygulanan her gelir gider ait olduğu yıla yazılmalı burda tutarlı olunmamış diye düşündüm

28 Nisan 2013 15:30

lord

bunda önemli olan ne puan mı sıralama mı ?


nehar01, 2 yıl önce - Alıntıya git

puan

28 Nisan 2013 15:31

Arthur Cecil Pigou

ikisi de yok idi şıklarda ki zaten ilk dönemselliği aradım bulamadım.


nehar01, 2 yıl önce - Alıntıya git

o soruyu hatılayan varmı tam olarak. metni ve şıkları. dönemsellik olmasa bile soruya uygun cvbı verdigimi hatırlıorm cünkü:)

28 Nisan 2013 15:32

Kanun Hükmünde Karar

ÖSYM bu aralar sınav sonuçlarını çok hızlı açıklıyor. Acaba bu sınavda 10 güne açıklanır mı?

28 Nisan 2013 15:32

lord

o soruyu hatılayan varmı tam olarak. metni ve şıkları. dönemsellik olmasa bile soruya uygun cvbı verdigimi hatırlıorm cünkü:)


Arthur Cecil Pigou, 2 yıl önce - Alıntıya git

bende dönemsellik aradım ama,soruya en uygun şık tutarlılık gibi geldi bana

28 Nisan 2013 15:35

tek yol keynes
Kapalı

bende dönemsellik aradım ama,soruya en uygun şık tutarlılık gibi geldi bana


lord, 2 yıl önce - Alıntıya git

adam daha yapmadıgı satısı ve o satısa ılıskın kar beklentısını malı tabloya naktarıyordu ıhtıyatlılık kavramı derkı ısletme muhasebe ıle ılgılı ıslemler yaparken temkınlı olmalı ve karsılasabılecegı rısklerı goz onune almalıdır dolayısıyla ısletme muhtemel gıder ve zararları ıcın karsılık ayırırken gelır ve karları ıcınse gerceklesne kadar ıslem yapmaz o sorudada adam muhtemel karını ısleme aldıgı ıcın cevap ıhtyatlılık olacak

28 Nisan 2013 15:35

d_ricardo
Kapalı

kıdem tazminatı karşılığı vardı cvp olarak. bi soru vardı

128e

120ydi hesaplar.

şıklardada protesto vardı dava vardı senetsiz alacagın iptali falan vardı. bu kayıt senetsiz alacagın şüpheli hale geldigiyle ilgili kayıt deilmi. şıklarda aradım böyle bi cümle bulamadım gittim a şıkkı protesto edilmesini işaretledim.


Arthur Cecil Pigou, 2 yıl önce - Alıntıya git

alacak senetleri demiyorduki senetsiz alacak var orda senet olmadan nasıl protesto edeceksin ... alacağın şüpheli hale gelmesi olacak

28 Nisan 2013 15:38

semahaat

adam daha yapmadıgı satısı ve o satısa ılıskın kar beklentısını malı tabloya naktarıyordu ıhtıyatlılık kavramı derkı ısletme muhasebe ıle ılgılı ıslemler yaparken temkınlı olmalı ve karsılasabılecegı rısklerı goz onune almalıdır dolayısıyla ısletme muhtemel gıder ve zararları ıcın karsılık ayırırken gelır ve karları ıcınse gerceklesne kadar ıslem yapmaz o sorudada adam muhtemel karını ısleme aldıgı ıcın cevap ıhtyatlılık olacak


tek yol keynes, 2 yıl önce - Alıntıya git

evet ihtiyatlılık olcak

28 Nisan 2013 15:38

Arthur Cecil Pigou

alacak senetleri demiyorduki senetsiz alacak var orda senet olmadan nasıl protesto edeceksin ... alacağın şüpheli hale gelmesi olacak


d_ricardo, 2 yıl önce - Alıntıya git

tmm işte alacagın şüpheli hale gelmesi yoktu şıklarda olsaydı işaretlicektim zaten. olmadıgı için protestoyu işaretledim

28 Nisan 2013 15:39

kingkanunu

tmm işte alacagın şüpheli hale gelmesi yoktu şıklarda olsaydı işaretlicektim zaten. olmadıgı için protestoyu işaretledim


Arthur Cecil Pigou, 2 yıl önce - Alıntıya git

Protesto diyorum ben de

28 Nisan 2013 15:40

Arthur Cecil Pigou

adam daha yapmadıgı satısı ve o satısa ılıskın kar beklentısını malı tabloya naktarıyordu ıhtıyatlılık kavramı derkı ısletme muhasebe ıle ılgılı ıslemler yaparken temkınlı olmalı ve karsılasabılecegı rısklerı goz onune almalıdır dolayısıyla ısletme muhtemel gıder ve zararları ıcın karsılık ayırırken gelır ve karları ıcınse gerceklesne kadar ıslem yapmaz o sorudada adam muhtemel karını ısleme aldıgı ıcın cevap ıhtyatlılık olacak


tek yol keynes, 2 yıl önce - Alıntıya git

biz dier sorudan bahsediodk. bu soru ihtiyatlılık. dier soruyu hatırlıormusun?

28 Nisan 2013 15:41

d_ricardo
Kapalı

tmm işte alacagın şüpheli hale gelmesi yoktu şıklarda olsaydı işaretlicektim zaten. olmadıgı için protestoyu işaretledim


Arthur Cecil Pigou, 2 yıl önce - Alıntıya git

vardı nasıl yoktu ya b şııkkı yada c şıkkıydı senetsiz alacak nasıl protesto edilecek bana bunu açıklayacak var mı???

28 Nisan 2013 15:44

nehar01

vardı nasıl yoktu ya b şııkkı yada c şıkkıydı senetsiz alacak nasıl protesto edilecek bana bunu açıklayacak var mı???


d_ricardo, 2 yıl önce - Alıntıya git

protesto değilse mahkeme kararı olur.

28 Nisan 2013 15:44

bibırakyaa

o soru şöyleydi 128 şta borçlu 120 yada 121 alacaklı. Arkadaşlar bu hepimizin bildiği üzere alacağın şüpheliye düşürülme kaydı. Sıklarda bunun üzerineydi zaten . Ancak cevap mahkemeye verilmesi ile ilgili olan şık olacak. Hatırlayın bu tarz kayıtlardan sonra karşılık ayırıyorduk sonra ise tahsil edebildiğmz paraya göre kayıtları kapatıyorduk. Bu sorular hatırlarsanız söyle başlıyordu 'mahkeme sonucuna göre 10000 tl lik tutarın tahsil edilebilmesinin imkansız hale geldiği anlaşılmıştir' yani demekki alacağı şüpheliye düşürmek icin dava açıyoruz.

28 Nisan 2013 15:44

semahaat

vardı nasıl yoktu ya b şııkkı yada c şıkkıydı senetsiz alacak nasıl protesto edilecek bana bunu açıklayacak var mı???


d_ricardo, 2 yıl önce - Alıntıya git

alacak senedi için dava açılması dıe bı şık vardı sanrm ben onu yapmş olablrm

28 Nisan 2013 15:44

Arthur Cecil Pigou

vardı nasıl yoktu ya b şııkkı yada c şıkkıydı senetsiz alacak nasıl protesto edilecek bana bunu açıklayacak var mı???


d_ricardo, 2 yıl önce - Alıntıya git

arkadaşım c şıkkında senetsiz alacagın iptali yazıyordu b şıkkında farklı bişi vardı. senetsiz alacagın şüpheli hale gelmesi yoktu şıklarda olsaydı işaretlicektim. e şıkkında ise alacaklıların dava edilmesi vardı.

28 Nisan 2013 15:45

d_ricardo
Kapalı

alacak senedi için dava açılması dıe bı şık vardı sanrm ben onu yapmş olablrm


semahaat, 2 yıl önce - Alıntıya git
  • ben b yada c şıkkını işaretledim o hangisiyse hatırlayamadım
28 Nisan 2013 15:47

nehar01

mülakattan en yüksek kaç verirler acaba

Toplam 5758 mesaj
«96979899100101102103104105106107»
ANKET
Sizce mülakatla, daha liyakatli okul müdürleri mi atanıyor?