Editörler : hopaliSafak Vaktii
30 Mart 2013 14:59   


İl İçi İsteğe Bağlı Yer Değiştirme 2013 Her konu, her soru

---Arkadaşlar bu yıl 2013 İl İçi İsteğe Bağlı Yer Değiştirmeler hangi tarihte yapılacaktır?

--- Yer Değiştirme Yönetmeliğinin en son güncel haline göre durum nedir?

--- Mayıs'ta ya da Haziranda mı olur? Yoksa gene saçma sapan bi şekilde yaz ortasından Eylül'e kadar sarkar mı?

--- Geçen seneki 4+4 Piyangosu gibi gene hiç hayal bile edilmeyecek okul ve semtler açılır mı?

--- Ve tüm bilgi, yorum paylaşımlarınız için buyrun açılış verilmiştir ;)

30 Mart 2013 15:02

pdrciyig
Genel Müdür

Tabi 4+4 Piyangosu Branşçılara vurmuştu..

Ayrıca Sınıf Öğretmenleri mağduriyet yaşamıştı..

31 Mart 2013 15:22

dem dem
Aday Memur

Ben mayısta kılavuzun yayyınlanıcağını düşünüyorum,il içinde lütfen norm açığı olan okullar görünsün ,mesele istanbulda tüm okullar açık görünüyo kendin okulları araştırıcaksın çok yorucu oluyo

06 Nisan 2013 20:15

pdrciyig
Genel Müdür

gncl

07 Nisan 2013 10:55

özTÜRK80
Şef

Sizce bu sene İliçi 2 yıl mı olu yoksa 3 yıl mı

07 Nisan 2013 16:12

dicle-fen21
Genel Müdür

bu yıl her şey çorba gibi olacak gibime geliyor.Bekleyelim ve görelim :(

07 Nisan 2013 16:49

iseyaramaz
Şef

cevabı bilinmeyen soruları yazsan ne olur yazmasan ne olur. soru ancak SORUN olur. gereksiz bir kono

11 Nisan 2013 18:05

pdrciyig
Genel Müdür

Belirsizliklerden, uğruşacak isteğimiz bile kalmamış..

12 Nisan 2013 10:06

pdrciyig
Genel Müdür

Bakanlıkta arayıp soracağımış kamuoyu oluşturabileceğiiz bu numara var mıdır acaba

12 Nisan 2013 10:47

sercan1940
Memur

il içine basvuru yaptık ve cıkmadı dıyelım. es durumuna da basvuru yapabılır mıyız acaba

12 Nisan 2013 19:01

pdrciyig
Genel Müdür

Evet Hocam yapabiliyorsunuz.. yalnız çıkar ve kararnemeniz de gelir sonra siz vazgeçip iptal edersen

12 Nisan 2013 19:02

pdrciyig
Genel Müdür

iz bir yıl içinde başka tercih yapamazsınız

13 Nisan 2013 18:38

sercan1940
Memur

tesekkurler hocam. cıkarsa sorun yok zaten. cıkmazsa es durumu yaparız ınsallah

14 Nisan 2013 20:46

pdrciyig
Genel Müdür

15 mayıs için baskı ve kamuoyu oluşturmak lazım yoksa bunlar gene yaza saklayacak

19 Nisan 2013 16:30

pdrciyig
Genel Müdür

yönetmeliğe aykırı bi tarih bekleyen var mı

21 Nisan 2013 13:23

hll-122
Şef

15 mayıs içim şimdiden bastırmak lazım yoksa iş işten geçecek

21 Nisan 2013 17:43

svlyB
Aday Memur

arkadaşlar benimde bi sorum olacak. 2012 şubatta atandım il içi tercih yapabiliyor muyum ki??

21 Nisan 2013 18:55

rudolfo
Kapalı

geçen yıl il içinde sınav puanıyla müdür oldum.Öğretmenliğe dönmek istiyorum bu yıl il içi tayin istiyebilirmiyim? bilen arkadaşlar cevaplarsa sevinirim

21 Nisan 2013 19:42

ceyokino
Aday Memur

Eşim benden dolayı "zorunlu hızmeti ertelenmiş" durumda bulunduğu okulda 3 yılını doldurursa il dışı

21 Nisan 2013 21:01

karaelmaseef
Aday Memur

arkadaşlar ben 2010 temmuzda atanıp 6 eylülde göreve başladım 1 yıl çalıştktan sonra da kısa dönem askerlik yaptım şimdi bu yıl il içi iteyebilir miyim

21 Nisan 2013 21:06

scn0505
Aday Memur

182 puanım var haziran itibariyle.sınıfçıyım.8 yıldır bıtlısteyım adıyaman gölbaşı gelir mi?

Toplam 66 mesaj
ANKET
Sizce Türkiye, Kuzey Irak'taki referandumdan dolayı, askeri müdahalede bulunmalı mı?