Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : DaRuGa_YaRKaNAykırı Polisünal benlialper
09 Mart 2014 12:55

ercucem

herhalde üniversite gbi bir kurum olacak mezun olan polis olarak çıkıp kademe olarak performansına

09 Mart 2014 12:57

ercucem

göre rütbe alacak tabi kanun değişikliği olursa

09 Mart 2014 15:23

hufil2
Kapalı

normal şartlarda 1.derece de olan başka bir kuruma gitse müdür ayarında.emniyette ise memursun memur

09 Mart 2014 22:12

yorükçe35

arkadaşlar sınv agustos ayı olabileceği söylenince 2008 haziran mezunları olarak bizde yoğun bir şeilde çalışmaya başladıık. anca bu şekilde giriyoruz. ayrıca eğitim daireyi aradığımda bana da kesin bir şekilde sınavın bu sene olacağını 500 kişi alınacağını ve mlakat olmyacağını kesin bir dille söylediler. başarılar

10 Mart 2014 15:07

kanarya4631

aynı ülkede yaşıyor aynı tv yi seyrediyor...şu ortamda ne sınavı arkadaşlar...

14 Mart 2014 20:40

010101gürkan

arkadaslar eğitim dairede arkadasımın amcası müdür arattırdım bugün komiserlik sınavı cumhurbaşkanlığı seçiminden dolayı olmayabilirmiş olursada ağustosta yapılırmış ...

14 Mart 2014 22:31

657-657

10101gürkan senden öncede eğt.d.bşklığını arayanlar olmuş onlarada kesin yapılacağı ama tarihin belli olmadığı sylenmişti hatta ösym ile protokol için görüşülüyordu vs. anlaşılan herkes kafasına göre sallıyo bişeyler kimsenin doğru ve güvenilir bilgi paylaşımı yok,bencede bu snavın olacağı felanda yok

16 Mart 2014 23:28

intifada55

arkadaşlar sınav kesin var ösym yapıyor sadece tarih belli değil

16 Mart 2014 23:29

intifada55

şefimin arkadaşı çalışıyo dairede çalışmayı bırakma dedi bana

17 Mart 2014 00:15

uye947

komiser yardımcılığı sınavına hazırlanmak için online soru çözüm imkanı

17 Mart 2014 00:16

uye947

komiser yardımcılığı sınavına hazırlanmak için online soru çözüm imkanı www.sinavsorucevap.com

12 Nisan 2014 21:48

andac82

Arkadaşlar geçmiş yıllardaki tecrübelerine göre arkadaşlardan yorum bekliyorum, S.K Dursun un 2014 denemelerinden 80-87 arası net çıkarıyorum ancak biraz kolay gibi geliyo acaba sizde durum nasıl, son on soru belirliyor netlerimi genelde. Bu şekilde programımı bozmadan çalışmaya devam ediyorum. Eğitim daireyi aradığımızda telefona bakan polis ağustos diyo ama c.başkanlığı seçimi var bence kendi yorumu gibi geliyor ayrıca duyumu olan var mı

18 Nisan 2014 12:13

r_gök3891

Arkadaşlar geçmiş yıllardaki tecrübelerine göre arkadaşlardan yorum bekliyorum, S.K Dursun un 2014 denemelerinden 80-87 arası net çıkarıyorum ancak biraz kolay gibi geliyo acaba sizde durum nasıl, son on soru belirliyor netlerimi genelde. Bu şekilde programımı bozmadan çalışmaya devam ediyorum. Eğitim daireyi aradığımızda telefona bakan polis ağustos diyo ama c.başkanlığı seçimi var bence kendi yorumu gibi geliyor ayrıca duyumu olan var mı


andac82, 1 hafta önce - Alıntıya git

Alımla ilgili şuanda hiçbir gelişme yok. Tek temennim adil bir sınav olması ve gerçekten canı gönülden hak edenin kazanması..

18 Nisan 2014 13:18

urant

her sene sınav olacak diye kesin bir şart yok arkadaşlar.geçmişte yıllarca sınav olmadı.her şeye hazırlıklı olun ve üzülmeyin.bu sene olmasa bile seneye olur.bildiğim bir konu o da sınav için hazırlık yapacak komisyon yok.olsa bile bu ortamda izin verileceğini sanmam.çünkü ortada dolanan şaibelerin bitmesi gerekiyor ki sınav olsun.

Toplam 234 mesaj
ANKET
Sizce Cumhurbaşkanı kim olmalı?











Grup Vizyon