Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : SevkiSevilesin
22 Mayıs 2013 20:27  


Kapalı
Yakında Yine Kadro Var

Kimse bana kimsin duyum nerden diye sormasın. yakında yine fahrilere kadro var son atamalarda sadece 24 tane k.k.ö. alımı bunun müjdesi!!!!

22 Mayıs 2013 20:34

meryemberra

bana da öyle geliyor.

22 Mayıs 2013 22:56

hfzrabia

yok ya benm ümidm kalmadı normal şartlarda atanamıyoruz fahrilklemi atancaz

22 Mayıs 2013 22:58

hfzrabia

madem alım yapıcak normal şartlarla kpss yi düşürsün alsın

22 Mayıs 2013 23:00

hfzrabia

imam olmak vardı valla sağda solda insaatta çalışan kimse kalmadı okadar imam alındıkı herkes imam tipini görsen imam tipi yok ama adam imam bukadar imam alıyorsun madem hocada alda eşitlk olsun

23 Mayıs 2013 00:01

kurmay 03

dıyobemd hocan vekılerede kadro var denıyor torba ysada aslı varmı

23 Mayıs 2013 21:37

aymi17

beleşçiler azıcık oturup kurallarına göre oynasanız nasıl olur

23 Mayıs 2013 21:39

aymi17

hakediyorsanız herkesin dirsek çürütüpte aldığı gibi kadro alın!!!!

24 Mayıs 2013 15:46

ah.met

s.a. arkadaşlar diyanet kaliyeti artırmaya çalışıyor yerlilik sınavını zor soruyor ,bunlar çok güzel ama alım yapacak yeterlilik sınavını geçiyorsun bu seferde alım şartları tutmuyor sonrasında fahri olarak görev yapanlara kadro muhabbeti doğuyor fahrilere kadro verilecekse alım şartları eşit dağılsın ve herkes kazansın sonuçta fahri olarak çalışanın bu durumla alakalı belgesi var arkadaşlar Allah herkesin gönlüne göre versin inşaallah bu diyanet herkese adil olacağı bir sistem bulur

24 Mayıs 2013 16:38

meryemberra

YAPTIKLARI yapacaklarının teminatıdır.

28 Mayıs 2013 22:18

usluer

diyobend "fahrilere kadro var 24 kkö alımı bunun müjdesi" demişsiniz

neyin müjdesi anlamadım. bizler sadece fahri olamadık diye 7900 alımı zaten kaçırdık. yapılan haksızlıklara üzüldük. şimdi tekrar yapılacak yeni bir haksızlık haberini müjde olarak ifade ediyorsunuz. inanın bizleri çok üzüyorsunuz. bizler de güncel yeterlilik+kpss ile bekliyoruz. bizlerin suçu ne? birileri fahri olabildi diye bizlerin girdikleri sınavlar çöpe atılıyor resmen.

sonra da kırıldığımızı ve haksızlığa uğradığımızı söyleyince bir de bize kızıyorlar. diyanet tekrar aynı yanlışa düşerse hiç hutbelerde falan kul hakkından bahsetmesinler. bizlerin de hakkını gönüüüüül rahatlığı ile yesinler.

bizler hakettik diyen fahri kardeşimlerime de şunu söylüyorum bizler hak etmedik mi? biz de sınavları geçtik. eğer hakettiklerini düşünüyorlarsa bizler gibi onlar da beklesinler.

29 Mayıs 2013 11:22

hamitt_8656

hafız rabia senin tipin nasıl imamlara laf atıyorsun bedavadan 7bin kadro aldınız yuce rabbim hafız rabia gbi allah rızası için hafızlık yapmayıp sadece 5 kuruş para içın yapanları muvaffak eylemesin

29 Mayıs 2013 18:00

feylesuff

K.K.Ö bir adayın imamlar için yazmış olduğu yazıyı hayretle okudum bu nsıl bir zihniyet ya inşaatta çalışanları bile imam yapmışlar nerdeymiş onlar? ona bakarsan senin gibi k.k. tabelası bile olmayı haketmeyen binlerce kişiyi k.k.ö olarak atadılar buna ne diyeceksin.. aynı şekilde sende atanmayı beklkiyorsun neyle atanacaksın k.k. tabelası bile olmaz senden bu yazdıklarından anca o çıkar insaf yaa şuraya bakarmısın başka bir bölümde olsa insanlar yazsa fazla ağır olmaz ama bir k.k.ö ağzından çıkan laflara bakarmısınız.. yazık.

29 Mayıs 2013 18:04

yusufaltinkaynak

K.K.Ö bir adayın imamlar için yazmış olduğu yazıyı hayretle okudum bu nsıl bir zihniyet ya inşaatta çalışanları bile imam yapmışlar nerdeymiş onlar? ona bakarsan senin gibi k.k. tabelası bile olmayı haketmeyen binlerce kişiyi k.k.ö olarak atadılar buna ne diyeceksin.. aynı şekilde sende atanmayı beklkiyorsun neyle atanacaksın k.k. tabelası bile olmaz senden bu yazdıklarından anca o çıkar insaf yaa şuraya bakarmısın başka bir bölümde olsa insanlar yazsa fazla ağır olmaz ama bir k.k.ö ağzından çıkan laflara bakarmısınız.. yazık.


feylesuff, 1 yıl önce - Alıntıya git

hocam fazla okuyunca kendilerini birşey olmuş zanneden kişiler bunlar ama insan olmamışlar daha. İyi kardeşlerimi tenzih ediyorum tabii ki her kurumda iyi de var kötü de bizim hocalarımız daha dikkatlı olmalı bir şey söylerken. İnsaatta calışanlar imam olduysa haksız yere mi oldu almıştır yeterliliği olmuştur imam.

29 Mayıs 2013 18:08

yusufaltinkaynak

imam olmak vardı valla sağda solda insaatta çalışan kimse kalmadı okadar imam alındıkı herkes imam tipini görsen imam tipi yok ama adam imam bukadar imam alıyorsun madem hocada alda eşitlk olsun


hfzrabia, 1 yıl önce - Alıntıya git

egolarınızı tatmın etmekten başka bir şey yok. İşiniz nefsani bize olmuyor niye onlara oluyo. Bir hoca öncelikle hasetten uzak olmalı ama ne yazıkki sizin gibiler bu duygudan yoksunsunuz. İnsaatta calışan kişi gururuna yediremiyormusun yeterliliği almış ve imam olmuştur. Süleyman demirel in meşhur sözu petrol vardıda biz mi ictik. Yani boş Kuran kursu vardı da sizi mi atamadılar.

29 Mayıs 2013 20:49

ilknur33

bu baslık atmasyon ...kaldırılması gerekır...sayın edıtor...

29 Mayıs 2013 22:15

hfzrabia

hafız rabia senin tipin nasıl imamlara laf atıyorsun bedavadan 7bin kadro aldınız yuce rabbim hafız rabia gbi allah rızası için hafızlık yapmayıp sadece 5 kuruş para içın yapanları muvaffak eylemesin


hamitt_8656, 1 yıl önce - Alıntıya git

yaran varmış arkadaşım

29 Mayıs 2013 22:18

hfzrabia

12 yaşımda hafızlık yapdım karşılığında para kazancağımı bilmiyordum herhalde sende hak etmeden atannlardansın

30 Mayıs 2013 17:00

1tuba

arkadaşlar diyanet kkö alımını yükseltmiş sanırım 1000 adet alacakmış.diyanet haberler de okudum.ama alım ağustosta olacakmış..

30 Mayıs 2013 18:13

kankard

arkadaşlar diyanet kkö alımını yükseltmiş sanırım 1000 adet alacakmış.diyanet haberler de okudum.ama alım ağustosta olacakmış..


1tuba, 1 yıl önce - Alıntıya git

aynı yazıyı okudum ama k.k. ö. alımı için 600 kişi yazıyor...Yazıyı buradan okuyabilirsiniz...http://www.diyanettenhaberler.com/haber/diyanet-kadrolu-bayan-kuran-kursu-ogreticisi-alacak-15029.html her şeyin hayırlısı olsun inşallah...

30 Mayıs 2013 19:55

1tuba

aynı yazıyı okudum ama k.k. ö. alımı için 600 kişi yazıyor...Yazıyı buradan okuyabilirsiniz...http://www.diyanettenhaberler.com/haber/diyanet-kadrolu-bayan-kuran-kursu-ogreticisi-alacak-15029.html her şeyin hayırlısı olsun inşallah...


kankard, 1 yıl önce - Alıntıya git

kardeş bu önceki haber en son haberi okudum ben sizde bunu okuyun..http://www.dinihaberler.com/haber/35110/-kuran-kursu-ogreticisi-adaylarina-mujde.html

Toplam 26 mesaj
ANKET
MEB, 8 yıllık öğretmeni rotasyona tabi tutacak, okulunu değiştirecek..