Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : vatandaş-27Mehmet Balci
23 Haziran 2013 13:27  


meb yazacaklar meb de memur ne iş yapar diyenlere

arkadaşlar ben daha önce bir okulda çalıştım.Adım memurdu görevim memurun yaptıgı işlerdi ama asgari ücret alıyordum yani sözleşmeli yada kadrolu değildim.okula memur atanmadıgı için müdür eleman arıyordu.

okullardaki memurlar masa başında bilgisayar işlemleri,evrak işlemleri,yazışmalar,öğretmenlerin özlük dosyalarının takibi,müdürün verdigi işler,örneğin faks telefon fotokopi işlerini yapar.tüm okullarda ortak kullanılan msn tarzında bir payllaşım yeri vardı.o paylaşımdan sürekli milli eğitimden,diğer okullardan yazılar gelirdi ben onları yazdırır,ve onlara cevap yazardım.örnegin milli eğitim yazı yollardı okulunuzda kaç öğrenci takdir aldı sayısını gönderin diye ona cevap verirdik.bilgisayar bilen herkezin yapabilcegi iş.yani rahat bir ortam,odan var,ağır bir yükün yok.

milli eğitimdeki memurlar ise aynı işleri yani yazışmaları yazar okullara netten dagıtır,yazıları takip eder,dosyalara koyar,word excel tabloları yapar,ve gözlemledigim kadarıyla bulundugum yerdeki meb de çalışanlar cok rahatlar.

sabahtan akşama kadar sürekli yazı gelmez,gününüz genelde boş geçer.daha sonra bazı sorunlardan dolayı işten cıktım.ama çok rahattım.

ben meb i yazıyorum.izmir ege karadeniz ve en son dogu.herkezede tavsiye ederim.

23 Haziran 2013 13:31

egelii-35
Kapalı
Bu mesaj 10'un üzerinde eksi oy aldığı için gizlenmiştir. Göster
23 Haziran 2013 13:34

burcuchee

ne demek istedigini anlamadım.ben merak edenlre bildigim kadarıyla durumu paylaştım.kimin hayatıyla oynamışım?

23 Haziran 2013 13:43

Subliminal

Arkadaş meb'i eleştiren bir şey yazmamış ki. Genel olarak güzel bilgiler vermiş. Teşekkürler.

23 Haziran 2013 13:48

burcuchee

ben okulda asgari ücretle çalıştım.ve ayrıldım.merak eden arkadaşlara yardımcı olmak için yazdım.

başka kurumlara memur olarak yerleşen sonra heryeere başvuru yapmaya devam edip birde bu atamada tercih yapanlardan değilim.kimsenin hayatıyla oynadıgım yok.merak eden gitsin okullara,meb e baksın söylediklerimin aynısını bulurlar.

ayak oyunu oldugunu düşünen varsa kayle almasın.yazdıklarım merak edenlere yazılmış açıklamalar.

23 Haziran 2013 14:01

einsenheim

teşk burcu bilgiler için

23 Haziran 2013 14:02

enginkrtp

başlandı yine tercih dönemi klasiği olan ayak oyunları geç bunları canım geç git kendine başka yerde kapı ara kimsenin hayatıyla oynama..


egelii-35, 1 yıl önce - Alıntıya git

ağzı olan konuşuyo. sataşmak için yer arıyo ml

23 Haziran 2013 14:04

burcuchee

3 gün önce üye olmuş gelmiş her tercih dönemi aynı ayak oyunu diyo.

meb hakkında açıklama yaptım,bilgilendirdim diye rahatsız oldu.

23 Haziran 2013 14:21

dehlizsoda

3 gün önce üye olmuş gelmiş her tercih dönemi aynı ayak oyunu diyo.

meb hakkında açıklama yaptım,bilgilendirdim diye rahatsız oldu.


burcuchee, 1 yıl önce - Alıntıya git

kimse kurum hakkında iyi ve ya kötü yorum yapamaz oldu yanlış anlaşılacak diye... yazı için teşekkürler aynı şeyi ben de düşünüyorum MEB iyidir en azından calısma süresi daha az yaz tatili dönem tatili vs.

23 Haziran 2013 16:42

leyniz

merak ettiğim bir şey var. Acaba MEB 'te çalışan memur öğretmen evi imkanlarından yararlanabilir mi?

23 Haziran 2013 16:43

enginkrtp

evet

23 Haziran 2013 16:44

leyniz

meb memur maaşı ne kadar?

23 Haziran 2013 16:50

enginkrtp

1750 civarı. haziran zamıyla 1800 olur galiba

23 Haziran 2013 17:41

reispelin

Yaz tatili dönem tatili falan yok arkadaşlar. 20günlük senelik izniniz var sadece. 10yıldan sonrada bu 1aya çıkıyor.

23 Haziran 2013 18:17

elmasım48

ben de meb istiyorum eşim bi okulda yönetici eş durumu tayinimiz kolay olur diye fakat arkadşaın bulunduğu yer rahatmış ama benim eşim her zaman çok yoğun olduğunu söyler ki biz 3000 nüfusluk bi ilçe de yaşıyoruz maaşı da 1750 civarı millieğitime çok gideriz eşimin mesleğinden dolayı oradaki memurlarla sohbet ederiz devamlı ve yoğunluktan yakındıklarını bilirim hep.benim bildiklerim de bu kadar.

23 Haziran 2013 18:31

NKLM

reıspelın yıllk ıznımızı ısalh atanrsak ne zaman kullanabılıyoruz

23 Haziran 2013 19:06

enginkrtp

1 yılı doldurduktan sonra yıllık izin kullanma hakkınız vardır.

23 Haziran 2013 19:17

HEDEFTURAN

Yaz tatili dönem tatili falan yok arkadaşlar. 20günlük senelik izniniz var sadece. 10yıldan sonrada bu 1aya çıkıyor.


reispelin, 1 yıl önce - Alıntıya git

o 10 yıl olayını kaldıracaklarmış umarım bir an önce yaparlar 1 yılda olsa 1 ay izni olacak

23 Haziran 2013 19:38

NKLM

emınmısın 1 yıl dolmadan kullanılmadıgna bı kac yerde kullanılıo denıo ıkılemde kaldım

23 Haziran 2013 19:45

enginkrtp

çalışanların yazdıgı bi yerden okumuştum bende..

23 Haziran 2013 20:10

heyyserdar
Kapalı

memur sun izinde sıkıntı olmaz en fazla rapor alırsın

Toplam 34 mesaj