Yandex.Metrica
Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : a_durmazasayginhopali
«141516171819202122232425»
15 Temmuz 2013 23:33

ismihan_ankara

Ne kadar sahte ve boş bir söz.

umarım atanır dediğin senin rakiplerin ! Gerçekten de rakiplerinin atanmasını ister misin ?

Rehberlikteki saydamlık ilkesini unutma ( İçi dışı bir olma )


Golgi-Aygıtı, 1 yıl önce - Alıntıya git

ya canın mı sıkıldı senin.umarım atanır demedim.iyi oku.EMEK VERENLER dedim. coğrafyacı olmadığın kesin.alanımızı işgal etme.sayfanın düzenini bozma.

15 Temmuz 2013 23:34

ismihan_ankara

Arkadaşlar denge profılıne ulaşmış bır akarsuda yanal aşındırma zayıf yoksa güçlü mü olur ya da soyle sorayım derine aşındırma mı yoksa yana aşındırma mı zayıf olur denge profılne ulaşmıs bır akarsuda


new üye, 1 yıl önce - Alıntıya git

yana aşındırma fazla olur hocam.

15 Temmuz 2013 23:36

Golgi-Aygıtı

ya canın mı sıkıldı senin.umarım atanır demedim.iyi oku.EMEK VERENLER dedim. coğrafyacı olmadığın kesin.alanımızı işgal etme.sayfanın düzenini bozma.


ismihan_ankara, 1 yıl önce - Alıntıya git

Çok misafirperversin iki de tokat at tam olsun bari.

Biraz canım sıkkın ya beklediğim netlerin altında geldi.

Ben de sağa sola laf söyleyip rahatlamaya çalışıyorum.

15 Temmuz 2013 23:39

rozerin84

offf off

gygk 70

egitim 60

çok mu kötu arkadaşlar?

15 Temmuz 2013 23:42

Golgi-Aygıtı

offf off

gygk 70

egitim 60

çok mu kötu arkadaşlar?


rozerin84, 1 yıl önce - Alıntıya git

Havalar serinlediği zaman çalışmaya başla Kpss 2014'de

Forumda yazacağına şimdi başlasaydın Rehberliğin kabasını almıştın.

15 Temmuz 2013 23:45

rozerin84

Havalar serinlediği zaman çalışmaya başla Kpss 2014'de

Forumda yazacağına şimdi başlasaydın Rehberliğin kabasını almıştın.


Golgi-Aygıtı, 1 yıl önce - Alıntıya git

bu mudur yorumun? dalga mı gecıyosun?

15 Temmuz 2013 23:47

Golgi-Aygıtı

bu mudur yorumun? dalga mı gecıyosun?


rozerin84, 1 yıl önce - Alıntıya git

Ben realist bir insanım.

Diğer Coğrafyacılara göre netlerin düşük

Duymak istediklerini mi söyleyeyim yoksa gerçekleri mi ?

15 Temmuz 2013 23:47

ismihan_ankara

bu mudur yorumun? dalga mı gecıyosun?


rozerin84, 1 yıl önce - Alıntıya git

sen ona bakma hocam.herkese laf atıyor.netlerin de iyi umarım atanırsın.

15 Temmuz 2013 23:48

bulutrafya

rozelin84 bence netlerin harika alandan 30 netin altına düşmessen atanman kesin gibi hadi hayırlısı

15 Temmuz 2013 23:52

ismihan_ankara

rozelin84 bence netlerin harika alandan 30 netin altına düşmessen atanman kesin gibi hadi hayırlısı


bulutrafya, 1 yıl önce - Alıntıya git

benim netlere de yorum yapar mısın:) bi önceki sayfada yazıo.teş.edrm.

15 Temmuz 2013 23:53

Golgi-Aygıtı

rozelin84 bence netlerin harika alandan 30 netin altına düşmessen atanman kesin gibi hadi hayırlısı


bulutrafya, 1 yıl önce - Alıntıya git
15 Temmuz 2013 23:54

ismihan_ankara

gygk: 67,00-74,50 eğitim:63,25-65,75

15 Temmuz 2013 23:54

Celos

ben hakkariye bile atanımıyacağım beyaw bu senede kaldık ühüüüüüüüüüüüüü:( seneye sadece b grupları sınavına gireyim öğrt artık zor bizide 2009 da anasınıfçıları topladıkları gibi topladıkları bir vakit gelirse(çıkmaz ayın son çarşambası olur muhetemelen yada milli eğitim bakanı kazara lise branş öğretmeni olursa) haberim olsun

15 Temmuz 2013 23:54

coğrafya0585

70 gy-gk -5O eğitim - alan zaten berbattı ....atanma şansı olan arkadaşlarımın Allah yardımcısı olsun ve gönüllerine göre sonuçlansın inşalllah....iş başvurularıma başlıyorum:):)herkese iyi akşamlar ve bol şanslar :):)

15 Temmuz 2013 23:56

rozerin84

saolun arkadaşlar Allah herkesın gonlune gore versın ınşala.. gercekten canımı sıktı arkadaş.belkı atanmayabılırım ama onemlı olan ınsanın yıne umudunun olması.bu kadar moral bozucu bı yorum tuz bıber olmuştu.ama sız bana moral verdınız cok saolun

16 Temmuz 2013 00:01

coğrafya0585

ben hakkariye bile atanımıyacağım beyaw bu senede kaldık ühüüüüüüüüüüüüü:( seneye sadece b grupları sınavına gireyim öğrt artık zor bizide 2009 da anasınıfçıları topladıkları gibi topladıkları bir vakit gelirse(çıkmaz ayın son çarşambası olur muhetemelen yada milli eğitim bakanı kazara lise branş öğretmeni olursa) haberim olsun


Celos, 1 yıl önce - Alıntıya git

tebessüm ettiren bir sonuca varmışsınız hocam :):):)inşallah o dedikleriniz kısa sürede gerçekleşir ne diyelim :):)

16 Temmuz 2013 00:11

bulutrafya

golgi aygıtımısın ? öküz müsün ? mal mısın ?

oluşumunda malzemeden çalındığı belli!!! bunu bu kadar belli etme !!

coğrafya sayfasından defolllllllllllllllllllllllll

evet ben bilir kişiyim...rozelin o netlerle atanacak...sende her sene memurlar nette çocuk gibi milletle uğraşacaksın sanada burda bir iş verelim

16 Temmuz 2013 00:23

Golgi-Aygıtı

golgi aygıtımısın ? öküz müsün ? mal mısın ?

oluşumunda malzemeden çalındığı belli!!! bunu bu kadar belli etme !!

coğrafya sayfasından defolllllllllllllllllllllllll

evet ben bilir kişiyim...rozelin o netlerle atanacak...sende her sene memurlar nette çocuk gibi milletle uğraşacaksın sanada burda bir iş verelim


bulutrafya, 1 yıl önce - Alıntıya git

Dostum sakin ol salyaların klavyeye aktı.

Klavyeyi sil öyle konuşalım

16 Temmuz 2013 00:42

pi-raye

Merhaba arkadaşlar, alan sınavına girene fena değildi durumum. Çok çalıştım ama olmadı... Alan sınavında tutuldum sanki boş bıraktım bi çok soruyu. Olmaz biliyorum ama umut etmektende başka çarem yok. Hala bi umut bekliyorum. Bi daha sınava hazırlanacak gücüm yok. 2010 dan beri giriyorum resmen tükendim artık.

İnş. Emek veren arkadaşlarımız atanır. Bu arada seneye sınava girecek arkadaşlar alan için kursa gitmeyin. Kendiniz halletmeye çalışın gerçekten ders aldığınız hocalar sizden iyi değil. Aslında biz kendimize,alanımıza güvenmeyerek baştan kaybediyoruz yarışı...

16 Temmuz 2013 01:07

bulutrafya

golgi aygıtı sen insan değilsin seninle konuşulmaz,

sen "HAYVAN" hüçresinde bulunan, sisterna denilen kıvrımlı bir zar kümesisin

her başlıkta millete sataşıyorsun bak beni başkası ile karıştırma bulurum seni!!!

Toplam 598 mesaj
«141516171819202122232425»
ANKET
Sizce mülakatla, daha liyakatli okul müdürleri mi atanıyor?