Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : cihan27incir.receli
16 Temmuz 2013 14:57  


Ösym gözetmenlik ücretlerine zam yapmıs

Gözetmen: 116.44 TL
Salon Başkanı: 139.73 TL
Bina Sınav Sorumlusu: 194.06 TL olmus arkadaslar..

16 Temmuz 2013 14:58

duygu.01

6 temmuzda yapılan kpss ücretleri de zamlı yattı arkadaslar.

16 Temmuz 2013 15:24

harun301kd

ankara da gözetmenlik ücreti yatmamış henz siz hangi ildesiniz

16 Temmuz 2013 15:41

duygu.01

Mersin bana bugün yatmıs.

16 Temmuz 2013 15:43

harun301kd

ankarada gözetemnlik ücreti yatan var mı?

16 Temmuz 2013 16:03

kremini4356

bende hata yapıp salon başkanı ücreti yatırdılar die düşünmüştüm :) teşekkürler

16 Temmuz 2013 16:15

duygu.01

bende hata yapıp salon başkanı ücreti yatırdılar die düşünmüştüm :) teşekkürler


kremini4356, 1 yıl önce - Alıntıya git

Hiç hata yaparlar mıı :) Rica ederim.

16 Temmuz 2013 16:38

şehzade fatih

6 temmuzdaki sınavda yedek gözetmen olarak gittim ama bir gözetmen gelmeyince onun yerine sınafa ben gidip gözetmenlik yaptım. şimdi ben yedek gözetmen ücreti mi alacağım gözetmen ücreti mi alacağım

16 Temmuz 2013 17:21

duygu.01

6 temmuzdaki sınavda yedek gözetmen olarak gittim ama bir gözetmen gelmeyince onun yerine sınafa ben gidip gözetmenlik yaptım. şimdi ben yedek gözetmen ücreti mi alacağım gözetmen ücreti mi alacağım


şehzade fatih, 1 yıl önce - Alıntıya git

E gozetmen ucretı alırsınız tabı kı yanı benm fıkrım boyle :)

16 Temmuz 2013 18:07

saint sophia

Fatih hocam bende sizinle aynı durumdayım. Yedek gözetmenken, gözetmen olarak görevlendirildim. Ücret yatınca buraya yazarsak iyi olur.

16 Temmuz 2013 18:13

kamuran15

yedek gözetmen boş oturmuyor ki arkadaş, alır mı diye sormak hatadır. Tatilde olsa kalkıp sınav salonuna varmak zorunda ve kaldı ki gözetmenlik yapmasada o esnada idareci amirin direktifi dahilinde verilen yönlenrimeleri yürütüyor. Yani. ben de yedek görev aldım, parasını da aldım böyleydi

16 Temmuz 2013 18:15

saint sophia

116.44 TL mi aldınız kamuran hocam ?

16 Temmuz 2013 18:16

kamuran15

Ösym ile normal sbs ve açık öğrtm. sınav gözetmenlikleri ücret yönünden aynı mı farklı mı peki arkadaşalr? Aynı değilmi?

16 Temmuz 2013 18:18

a_durmaz
Editor

evet bana da yatmış :)

16 Temmuz 2013 18:19

kamuran15

116.44 TL mi aldınız kamuran hocam ?


saint sophia, 1 yıl önce - Alıntıya git

Açık öğretimdi hocam, sanırım 4 ekders yaklaşık 50 tl almıştım.

Ama böyle kalmışsa -tepki olarak yeniden girmem

Sağduyulu öğrtmenin de girmesini tasvip etmem doğrusu

16 Temmuz 2013 18:20

saint sophia

Diğerlerinde aynı fakat ösym de değişiyo diye biliyorum ben.

16 Temmuz 2013 18:22

kamuran15

116.44 TL mi aldınız kamuran hocam ?


saint sophia, 1 yıl önce - Alıntıya git

4 Yanlış olmuş, 5 ek-ders diyecektim. (yedeklik için, önceki dönemde)

Açık öğrtm demek ösym demek tm ama,

Normal sbs sınavları da artık ösym tafınca yapılacak diye işitmiştik,

O halde aynı ücret uygulanmaz mı?

16 Temmuz 2013 18:36

kamuran15

Diğerlerinde aynı fakat ösym de değişiyo diye biliyorum ben.


saint sophia, 1 yıl önce - Alıntıya git

Saint Hocam; Md yrd. arayıp sordum. Lys ler ve üni sınavları Ösym sınavıdır, Açık öğretim ve okulların sbs leri bakanlık sınavıdır, diye belirtti. Malesef bu sınvların ücreti halen 5 ek-ders. Netice; -katılmayalım...

16 Temmuz 2013 19:32

Benistememki

yedek gözetmendim 77 küsür Tl yatmış. Ankara

16 Temmuz 2013 20:12

saint sophia

yedek gözetmendim 77 küsür Tl yatmış. Ankara


Benistememki, 1 yıl önce - Alıntıya git

Hocam sınavda gelmeyen bi gözetmenin yerine görevlendirildiniz mi, yoksa sınavı yedek gözetmen olarak mı tamamladınız?

16 Temmuz 2013 21:13

Benistememki

sınav sonuna kadar yedek gözetmendim. bina sınav sorumlusunun verdiği görevleri yaptım. Kimlik kontrolü v.s sizin soruyu bende merak ediyorum...

Toplam 62 mesaj