Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler :
31 Temmuz 2013 10:18

Selim Aydın

DGS sorularına baktım, müh. tamamlama sorularını da pek hatırlamıyorum şu an ama neredeyse aynı tip sorular. Hatta bazı sorular tam tamına aynı mı diye dikkatle bakmak zorunda kaldım. Acaba aynı gün bu iki sınavı yaptığı için mi böyle yoksa ÖSYM bu iki sınavı eşdeğer mi görüyor diye düşünüyorum.

31 Temmuz 2013 10:28

arasburak

mühendislik tamamlama soru ve cevaplar yayınlandı arkadaşlar..ösym sitesinde..

31 Temmuz 2013 10:35

kpss13

evet yayinlanmis cepten giriyorum indiremedim

31 Temmuz 2013 10:54

zikzakk

http://www.klasbilgi.com/muhendislik-tamamlama-sinavi-soru-ve-cevaplari-aciklandi/

31 Temmuz 2013 11:07

maytepe

Bir soru kitapçığı için tam 10 gün bekledik...

31 Temmuz 2013 11:51

Jonturk007

http://www.osym.gov.tr/belge/1-19165/2013-muhendislik-tamamlama-teknik-ogretmenler-icin-muhe-.html

31 Temmuz 2013 12:42

Bazarov34

oha sorulara baktım bi de zor diyorsunuz

bu soruların hepsini doğru yanıtlayamayan arkadaşlar bi zahmet kayıt da yaptırmasın tek ders bile veremezsiniz. (diğer üniversiteleri bilmem yıldız teknik üniversitesi için konuşuyorum ). haha sorulara bak :D

31 Temmuz 2013 12:49

Jonturk007

oha sorulara baktım bi de zor diyorsunuz

bu soruların hepsini doğru yanıtlayamayan arkadaşlar bi zahmet kayıt da yaptırmasın tek ders bile veremezsiniz. (diğer üniversiteleri bilmem yıldız teknik üniversitesi için konuşuyorum ). haha sorulara bak :D


Bazarov34, 1 yıl önce - Alıntıya git

Meraktan çatlıyorsunuz değilmi,sizin gibi işsiz mühendisler ne kadar çok korkuyorsunuz böyle...Sıkıntı yapmayın piyasa bizim...

31 Temmuz 2013 12:50

rustuakalin

BU CEVAP BAZAROV34 NİCKLİ ARKADAŞIN TEZİNİ ÇÜRÜTMEK İÇİN YAZILMIŞTIR ARKADAŞIM 2008 DGS DE(Kİ BUNUN YANINDA ÇOK KOLAY Bİ SINAVDI)80 SORUDA 76 MATEMATİK NETİ İLE BAHSİ GEÇEN YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİNE YERLEŞMİŞTİR VE ELEKTRİK MÜHENDİSLİĞİNİ BAŞARIYLA VE DERECEYLE BİTİRMİŞTİR DEMEKKİ BU İŞLERİN BU SORULARLA ALAKASI YOKMUŞ VE TAMAMINI YAPAMAYANDA GAYET SENİN OKULUNU DERECEYLE BİTİREBİLİYORMUŞ HADİ CANIM GELDİĞİN KAPIYA GERİ DÖN VE ORDA HAVLAMAYA DEVAM ET İSPAT İSTERSEN ADINI SOYADINI SENESİNİ VE TC KİMLİK NO SUNUDA EDİNİRİM YAZARIM

31 Temmuz 2013 12:52

Jonturk007

Meraktan çatlıyorsunuz değilmi,sizin gibi işsiz mühendisler ne kadar çok korkuyorsunuz böyle...Sıkıntı yapmayın piyasa bizim...


Jonturk007, 1 yıl önce - Alıntıya git

Bu mühendis arkadaşımızın işi gücü yok,bizim sorulara bakıyor..:) Biz zamanında çok soru çözdük merak etme..Birde mühendislik diplomamızıda alacağız sırf inadına..

31 Temmuz 2013 12:54

Teknköğretmn

utanmasalar kalem oynatmadan çözeriz biz bu soruları diyecekler..

31 Temmuz 2013 12:56

ceyda.mühendis

Burada ahkam kesip mühendis olacaktıkda önümüze engel konuldu diyenler sınavdan sonrada sorular çok zordu hakkımız yine yenildi demeye devam ettiler.Bu mühendis kalfacığı arkadaşlar bu soruları çözemediyseler yatsın kalksın dua etsinlerki tefi okumuşlar.

31 Temmuz 2013 13:02

tigin-34

Bazarov 34 senin derdin ne anlamis degilim.muhendislik puanlari yerlerde surunuyor.4 yillik baraj puanini gecen herkes muhends olabiliyor.tabiri caizse muhendislk kazanamayani dovuyorlar..tef elektrk ogretmenligi mezunu olarak girdigim sinavda lys den 318 puan aldm hic calismadan.ve sundan kesinlikle wminim ki sinifimdaki herkes muhendislige gireck puanlari cok rahat alir..cok kendine guvenn muhends arkadaslarla gerekirse sahitler huzurunda ales dgs lys tarzi bir sinava girebilirm.oyle uzaktan konusmkla olmuyor.zaten bir suru skntmiz var bide sizlere laf yetistirmkle ugrasmiyalim..gidip kebdinizi baska bir sitede kendinizi tatmin edin ve rahat birakin bizi.

31 Temmuz 2013 13:05

Bazarov34

Bazarov 34 senin derdin ne anlamis degilim.muhendislik puanlari yerlerde surunuyor.4 yillik baraj puanini gecen herkes muhends olabiliyor.tabiri caizse muhendislk kazanamayani dovuyorlar..tef elektrk ogretmenligi mezunu olarak girdigim sinavda lys den 318 puan aldm hic calismadan.ve sundan kesinlikle wminim ki sinifimdaki herkes muhendislige gireck puanlari cok rahat alir..cok kendine guvenn muhends arkadaslarla gerekirse sahitler huzurunda ales dgs lys tarzi bir sinava girebilirm.oyle uzaktan konusmkla olmuyor.zaten bir suru skntmiz var bide sizlere laf yetistirmkle ugrasmiyalim..gidip kebdinizi baska bir sitede kendinizi tatmin edin ve rahat birakin bizi.


tigin-34, 1 yıl önce - Alıntıya git

dostum sınıfında herkes bahsettiğin puanları alabiliyosa girseydiniz öss ye ? mühendisliğe girmekte sıkıntı yok bi ton lise gibi üniversiteler var.kimse onları mezun olunca da mühendis kabul etmiyor ki özel sektörde. adamlar 1000 tl ye çalışıyor.

bukadar özgüveniniz var madem şu sınavdan 80 hadi olmadı 75 rahat yapardınız

tef mezunu adamlar vardı bizim bölümde. adam öss ye girmiş tekrar kazanmış ve aldığı çoğu dersini saydırdı 2 senede mezun oldu. sizin derdiniz bedavadan mühendis olmak. ama olun. nasıl olsa cv nizde görünecek. büyük firmaların sizi kale almayacağını biliyorum. ki sizi teknoloji fakültesine yollayacaklar

sadece sorulara güldüm gidiyorum :) bi de zor diyordunuz haha :D

31 Temmuz 2013 13:05

ceyda.mühendis

Birde şöyle bir durum varki nekadar işsiz güçsüz tef mezunu varsa umut kaynağı olmuştu bu sınav.Mühendis olmak için çırpınacaklarına öğretmen ataması için çırpınsalardı daha farklı bir sonuç olabilirdi.

31 Temmuz 2013 13:06

Teknköğretmn

ceyda mühendis o kadar ahkam kesiyorsun otur kalem kağıt al sen çöz 120 dk 80 full yapta görelim..

31 Temmuz 2013 13:07

Teknköğretmn

ceyda bu kadar boş vaktin olduğuna göre sen de işsizsin..gerçek bir mühendis değilsin

31 Temmuz 2013 13:08

Bazarov34

ceyda mühendis o kadar ahkam kesiyorsun otur kalem kağıt al sen çöz 120 dk 80 full yapta görelim..


Teknköğretmn, 1 yıl önce - Alıntıya git

haha 120 dakikada 80 soruyu full yap da demiş hahahaha :D

öss sonuçlarımı getireyim yalnız sadece 1. bölüm soruları bunlara benzer biraz daha zorudur

ikinci bölümde türev integral de vardır

ve bize verilen süre 60 soruda sadece 60 dakikaydı.ve ben bu matematik sorularını 40 dakikada hepsini doğru yanıtlayarak bitirdim. bu soruların yaklaşık 10 kat daha zorlarını

80 tane basit soru için 120 dk :D abi kendi kendini rezil etmişsin iddian ile :D

31 Temmuz 2013 13:10

ceyda.mühendis

ceyda mühendis o kadar ahkam kesiyorsun otur kalem kağıt al sen çöz 120 dk 80 full yapta görelim..


Teknköğretmn, 1 yıl önce - Alıntıya git

Ben öss sınavında yapacağımı yaptım.Bu sınavıda çalışıp gene yapardımm.Yapamasam bile öss ye girer kazanır derslerimi saydırır mezun olurdum.Hani mühendislik puanlarıda yerlerde ya daha kolay!

31 Temmuz 2013 13:11

gundi86

Birde şöyle bir durum varki nekadar işsiz güçsüz tef mezunu varsa umut kaynağı olmuştu bu sınav.Mühendis olmak için çırpınacaklarına öğretmen ataması için çırpınsalardı daha farklı bir sonuç olabilirdi.


ceyda.mühendis, 1 yıl önce - Alıntıya git

ceyda benimle evlenir misin ???

Toplam 159 mesaj