Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : a_durmazhopaliVenn
«32333435363738394041424344
27 Temmuz 2013 17:03

leventpolat20

Askere başlama süresi her halukarda işlemlerinizi halledip yerinizi beklemeye başladığınız süredir. Ne zaman teslim olduğunuz önem taşımaz. İzin kullanmadıysanız aynı tarihte terhis olursunuz. 12sinin başlangıç olması çok saçma. O zaman herkesin 12sinde teslim olması gerekir yada yol hakkı gibi bir mantık varsa şubelerin teslim tarihlerini farklı aralıklar olarak vermesi gerekir ama gördüğüm kadarıyla herkes 12-15 arası. Askerde her zaman yol hakkı, hazırlık süreci gibi zamanlar askerliğe dahildir. Yapalı çok olmadı ama benim zamanımda böyleydi bir araştırın siz. Bu arada yedek subaylık sınavına girmediniz mi siz?


irfankeskin61, 9 ay önce - Alıntıya git

Sınav kalktı hocam işte sıkıntı da burdan kaynaklanıyor :D

27 Temmuz 2013 18:50

sosyalbay235

yav izmir menemen varsa aallah yardımcısı olsun tam sürgün yeri :)

27 Temmuz 2013 21:10

guneyli_edb

bnm askerlik ağustosa çıktı hangi tarihler arası şubeye gidip işlemlerimi yaptırmam lazım?

27 Temmuz 2013 21:34

sangiovannese

Maaş durumunu netleştiren var mı ağustos alabilecek miyiz

27 Temmuz 2013 22:47

bjkingilizce

yok mu ızmır narlıdere sonra da kıbrıs magosa

28 Temmuz 2013 00:05

aliko3387

kütahya havacılar nirdesinizz:) bende usta birlik neresdir yazmıyor acemilikten sonramı belli oluyor

28 Temmuz 2013 00:23

kmy46

arkadaşlar silüsü nufusa kayitlı olduğu yerden mi almak lazım, oturduğumuz ilden de alabilirmiyiz

28 Temmuz 2013 00:25

kmy46

bir de uzun dönem sevk işlemleri için son gün ne zaman acaba

28 Temmuz 2013 00:57

gomugomunarocket

arkadaşlar ısparta eğirdir dağ komando kısa dönem... acemilikte ustalık da orada 5 ay napcaz biz? bilen gören var mı :)

28 Temmuz 2013 01:09

sosyalktu
Yasaklı

arkadaşlar ısparta eğirdir dağ komando kısa dönem... acemilikte ustalık da orada 5 ay napcaz biz? bilen gören var mı :)


gomugomunarocket, 9 ay önce - Alıntıya git

hocam acemilik ile usta birliği er eğitim yerleri olanlar rahat oluyormuş yani 1 ay eziliyoruz sonra cavuş oluyormuşuz oraya gelen erler durmuyorlar mış yani usta biziz :D

amasyaya gidecek olan vardı nerde yaaa

28 Temmuz 2013 01:54

CğrfyA_

lüleburgaz iyidir güzeldir ama mesai si adamı bitirir : ) 1 yıl sözleşmeli subay statüsünde teğmen olarak görev yaptiğim bir yerdir halen birlik komutanı sıfatıyla mustafa uzun görev başindaysa dua edin bir an önce yer değiştirsin ki rahat bir askerlik yapabilesiniz. hepinize şimdiden hayırlı tezkereler dilerim.. asker ocağı çok sövdürür isyan ettirir ama güzel anılar bırakır geride bittiği zamanda hiç bir tasa kalmaz hatta özlersiniz bazen o samimi dostlukları ..

28 Temmuz 2013 02:14

irfankeskin61

arkadaşlar silüsü nufusa kayitlı olduğu yerden mi almak lazım, oturduğumuz ilden de alabilirmiyiz


kmy46, 9 ay önce - Alıntıya git

alabilirsin, ben öyle yaptımdı.

28 Temmuz 2013 02:24

irfankeskin61

hocam acemilik ile usta birliği er eğitim yerleri olanlar rahat oluyormuş yani 1 ay eziliyoruz sonra cavuş oluyormuşuz oraya gelen erler durmuyorlar mış yani usta biziz :D

amasyaya gidecek olan vardı nerde yaaa


sosyalktu, 9 ay önce - Alıntıya git

O duruma göre değişiyo dostum. Benim acemi ve usta birliği aynı yerde hem de İstanbul-Şisli (Atakent yanı) on numara ter ama komutanlar (astsubaylar) kısadönemlere gıcık olunca birde gittiğin yerde 80 kısadönem 1150 uzun dönem olunca rahat vermiyolar insana. Tek rahatlık çarşı iznine çıkınca bedava dolaşabilmek oluyor. Baya bi gezmiştim istanbul'u gitmediğim tarihi mekan kalmamıştı. Rahatlık olayı gittiğin yerdeki komutanlara ve askerlere bağlı. bizi 7 kişi karargaha verdiler çift vardiya yapardık sabah görev akşam nöbet, 3-4 saat uyku var ya da yok. 2 hafta bitende 4 kişi hastanelik oldu ve havadeğişimi aldı. Ameliyatlık olan bile vardı. Ben 1 ay havadeğişimi aldım. Uykusuzluk, yorgunluk, koşuşturmaca ve baskılar nedeni ile tansiyonum 20-14'e çıktı revirde indiremediler hastaneye sevk ettiiler. hastanede 3 gün gözetim altından sonra 1 ay havadeğişimi verdiler. O akşamı 7 saat nöbet tutturmuşlardı bana. önceki gün ise denetim var diye eşşek gibi çalışmıştım mesaide. daha önceden kalan yorgunluk cabası. 3-4 gün adam gibi uyuyamayınca sabah leyla oluyodun ama kimsenin umrund değil herkes senden çakı gibi olmanı beklerdi olmamak ise suçtu. Bu yıldırma politikasına şahit olacaksınız ustalığa geçince. Yani gittiğiniz yerdeki komutanlara bağlı olay kendini adam sanan değilde adam olan bir komutana düşerseniz ne ala.

28 Temmuz 2013 03:44

şanssızadam

kütahya havacılar nirdesinizz:) bende usta birlik neresdir yazmıyor acemilikten sonramı belli oluyor


aliko3387, 9 ay önce - Alıntıya git

Ben de de yazmıyor belli değil :) Sisteme baktım şimdi teknik bi arıza var yine :D

28 Temmuz 2013 04:36

irfankeskin61

Maaş durumunu netleştiren var mı ağustos alabilecek miyiz


sangiovannese, 9 ay önce - Alıntıya git

En kötü ihtimal ilk 12 günün maaşını alırsın

28 Temmuz 2013 04:56

Şimdi-1Dakika-Beyler
Kapalı

irfan abi

ağustostamı (seneye)gideyim kasımdamı

ikisinden birini seçmem lazım :D

28 Temmuz 2013 07:50

irfankeskin61

irfan abi

ağustostamı (seneye)gideyim kasımdamı

ikisinden birini seçmem lazım :D


Şimdi-1Dakika-Beyler, 9 ay önce - Alıntıya git

Nereye gideceğine göre değişir. Ben şahsen karın buzun soğuğun içinde eğitim yapmak istemem ama bu işi kışa bırakırsan %90 karşılaşacağı şey bu. Birde iş durumu ya da KPSS'ye çalışma gibi faktörler var. Askerde KPSS çalışmayı unut bi kere. Erken gitsen etken gelirsin kalan sürede KPSS çalışırsın ya da atıyorum kadrolu öğretmenden askere geç gidersin arada kafanı dağıtırsın tatil yaparsın. Gelince yine fazla çalışmadan tatile girersin yok ücretmenlik yapıyorum dersen askerliği yaz tatiline denk düşürmeye çalışırsın herşey sana bağlı tabi.

(Türk olduğumuz yaptığımız yorumlardan belli ya ama ne yapalım bizi bu yola sevkedenler utansın)

28 Temmuz 2013 11:56

SSBaşar

alabilirsin, ben öyle yaptımdı.


irfankeskin61, 9 ay önce - Alıntıya git

Yerli şube haricinde almaya giderken yanında diploma veya mezuniyet belgesinin aslı ve 2 adet fotokopisi olmadan sakın gitme boş yere bekler durursun.

Ayrıca sevk tarihi 12-15 ağustos olanlar yarın lütfen sülüs almaya gelmeyin.

Meslek kurasına tabi olanların yarın son günü yoğunluktan para kalmıyor şubede, bakaya kalacağız.

28 Temmuz 2013 14:37

mmetek

iskenderun çıkan arkadaşlar varsa irtibata geçelim...


Berkay03, 9 ay önce - Alıntıya git

deniz mi?

28 Temmuz 2013 14:51

mmetek

1)edebiyat_22 2)berkay03 3)Yımrıh Atan Adam 4)mmetek 5)S1S2

Toplam 862 mesaj
«32333435363738394041424344
ANKET
Erdoğan Cumhurbaşkanı olursa, kimin Başbakan olmasını isterdiniz?





Grup Vizyon